Address & Contact

Our Address

تهران ، شهریار ، شهرک صنعتی

Telephone

شرکت تولیدی محافظ برق پاینده الکترونیک

⚡️شرکت تولیدی محافظ برق پاینده الکترونیک⚡️

تولیدکننده انواع محافظ های خانگی وصنعتی

استفاده ازبهترین مواداولیه جهت تولید

با نشان استاندارد

⚜️ نوآوری در طرح های بسیار زیبا⚜️

تولیدمحصولات بااستانداردهای جهانی✅

ارتقاء سطح کیفی و عملی محصولات

 رضایتمندی مصرف کنندگان محترم

دستگاه محافظ برق وسیله ای الکترونیکی می باشد که برای محافظت از رایانه,یخچال,تلویزیون,کولر گازی و تمامی دستگاه های الکترونیکی در مقابل آسیب های ناشی از نوسانات برق,شوک های ناگهانی و همچنین کنترل آنها طراحی و ساخته شده است.با استفاده از این دستگاه کلیه نیاز های برق رسانی,حفاظت و کنترل برق لوازم برقی شما,برآورده می شود.با توجه به حساس بودن لوازم صوتی و تصویری و کامپیوتر نسبت به نوسانات و قطع و وصل ناگهانی برق شهری,استفاده از یک محافظ برق در کنار این لوازم لازم و ضروری است.دستگاه محافظ برق در برابر ورودی زیر ۱۷۰ ولت و بالای ۲۵۰ ولت جریان را قطع و مانع از آسیب رسیدن به لوازم خانگی برقی شما می گردد⚠️

♈️ نکات مهم هنگام خرید محافظ برق:
♈️قیمت محافظ: قبل از هر چیزی مشخص کنید برای خرید یک محافظ ولتاژ چه میزان قرار است بپردازید، هنگامی که میزان بودجه برای خرید محافظ را مشخص کنید خود به خود تعدادی از مدل ها از دایره انتخاب شما حذف می شود.

♈️میزان آمپر: قبل از خرید محافظ حتما به میزان آمپر مصرفی دستگاهی که قرار است برای آن محافظ تهیه کنید توجه کنید، اگر یک محافظ آمپر پایین برای وسیله پر مصرف بخرید مطمئن باشید نه تنها از وسیله شما محافظت نمیکند بلکه باعث آسیب بیشتر به دستگاه شما هم می شود. در بعضی مواقع به علت ذوب شدن محافظ احتمال آتش سوزی هم بالا می رود.

♈️مدت تاخیر: به مدت زمان تاخیر دستگاه توجه کنید ممکن است از چند ثانیه تا ۳ و حتی ۱۰ دقیقه باشد، اگر نمی خواهید بعد از وصل شدن برق زیاد منتظر بمانید بهتر است مدل هایی را خریداری کنید که تایم تاخیر کمتری دارند، البته در برخی مدل ها این زمان تاخیر به وسیله کاربر قابل تغییر می باشد.

♈️تعداد مصرف کننده ها: به تعداد خروجی های دستگاه توجه کنید، اگر برای محافظت از چند دستگاه الکترونیکی می خواهید بهتر است به سراغ مدل هایی بروید که دارای چند خروجی می باشند، البته به مقدار آمپر کل دستگاه های متصل و حداکثر آمپر خروجی محافظ هم توجه داشته باشید.

♈️نوع استفاده از محافظ: اگر در انتخاب محافظ مورد نظر برای دستگاه خود با توجه به میزان وات و آمپر دستگاه خود اطلاع ندارید، در این مورد دست شما باز است، می توانید برای هر دستگاه محافظ مربوط به آن را خریداری کنید، مثلا محافظ یخچال و فریزر، محافظ کولر گازی، محافظ تلویزیون، محافظ کامپیوتر و …

♈️خدمات پس از فروش: توجه داشته باشید بیشتر شرکت های تولید کننده محافظ برق دستگاه خود را گارانتی می کنند، این گارانتی از یک سال تا دو سال می باشد که با توجه به نوع شرکت ممکن است متفاوت باشد. مطمئن باشید یک شرکت تا از کیفیت محصول خود مطمئن نباشد آن را ضمانت نمی کند، زیرا باید هزینه بپردازد.

 

 

محافظ ولتاژدقیقاچه کاری انجام می دهد؟

دستگاه محافظ دارای یک برد مادر می باشد که به وسیله یک آی سی برنامه ریزی می شود، مثلا طبق برنامه زمانی که ولتاژ زیر ۱۷۰ ولت بود دستور قطع برق به رله را صادر کن و زمانی که ولتاژ بالای ۲۵۰ ولت بود نیز دستور قطع برق را به رله ارسال کند. همچنین بعد از قطع و وصل شدن برق شهر به مدت چند دقیقه که میزان آن از قبل به آی سی داده شده با تاخیر وصل نماید، این دستگاه همانند یک ربات عمل می کند و بر اساس دستوراتی که از قبل به آن داده شده است عمل می کند.

 

http://payandehelectronic.ir/

http://payandehelectronic.com/

محافظ برق , محافظ برق ساختمان , محافظ برق ارزان , محافظ برق صنعتی , محافظ برق خانگی ,