Address & Contact

Our Address

شیراز،بلوار امیرکبیر،خیابان فرزدقی،بین کوچه 7و9،شرکت حمل و نقل گلبار

شرکت حمل و نقل گلبار

? حمل و نقل مبلمان،خودرو،مواد فاسدشدنی

? صدور بارنامه و بیمه دولتی

?  جابجایی و حمل اسباب و اثاثیه منزل همراه با خاور مسقف نیسان، وانت مزدا 

? جابجایی و حمل یخچال ساید با ساید،گاو صندوق ، میز نهار خوری ، تردمیل ، پیانو ، جهزیه عروس و داماد

?هدف ما رضایت شماست

? با قیمت مناسب در خدمت هم شهریان عزیز هستیم

?با کارگران ماهر و حرفه ای دیگر نگران وسایل تان نباشید

? کار بصورت تمام وقت و شبانه روزی

?به طور عمومی باربری به معنای جابجا کردن وسایل چه وسایل منزل و چه وسایل یک اداره یا سازمان می باشد . همچنین می توان گفت به معنای جابجا و منتقل کردن وسایل از یک مکان به مکان دیگر است که افراد برای این کار بهتر است برای سهولت در کار خود با موسسات معتبر باربری تماس بگیرند .

?بسته بندی و حمل بار به ظاهر ساده هستند. ولی این خدمات تخصصی هستند و از خدمات سنگین به حساب می آیند. لذا می طلبد خدمات بسته بندی و حمل اثاثیه خود را به باربری شهروند بسپارید تا اثاثیه شما به سلامت به مقصد برسد.

?برای حمل بار و تضمین سلامت اثاثیه در زمان جابجایی، تعداد و نوع جعبه ها اهیمت دارند. همچنین، تفکیک کردن وسایل، وسایل مورد نیاز بسته بندی، مدت زمان مورد نیاز و خیلی فاکتورهای دیگر در امر بسته بندی نیاز به توجه دارند.

?شرکت حمل و نقل گلبار با تجربه و مهارت کافی به شما کمک می کند که اسباب کشی بدون دردسر داشته باشید. همچنین حمل اثاثیه سنگین به شما آسیب می رساند و لازم است از تیم با تجربه با برنامه زمانی دقیق کمک بگیرید.

به مدیریت:وحید اصلاحی

 

 

 

باربری , حمل بار , باربری در شیراز , باربری و حمل اسباب منزل گلبار در شیراز , شرکت حمل و نقل گلبار در شیراز , حمل بار در شیراز , حمل اثاثیه منزل در شیراز , تیم باربری گلبار , ارائه انواع خدمات باربری در شیراز ,