Address & Contact

Our Address

یزد، سید گلسرخ، طبقه تحتانی ، مسجد 14 معصوم

Telephone

شرکت خدماتی نظافتی خانه پاک آرال ایساتیس 

?شماره ثبت 18657

?ارائه کلیه خدمات عمومی ، اداری ، ساختمانی ، تاسیساتی و نظافت آپارتمان

?نگهداری از سالمند و کودک

?نظافت راه پله (شامل نظافت نرده-نظافت کلیدپریز-نظافت راه پله-نظافت درب ها-نظافت پارکینگ و مشاعات دیگر)

? نظافت صددرصد تضمینی

?باسابقه کاری درخشان ورضایت مشتری با بهترین پرسنل های خانم و آقا

? عدم سو پیشینه و عدم اعتیاد

?خدمات نظافت منازل و شرکت ها.کارگاه ها.ادارات و … توسط آقا و خانم

به مدیریت : خانم تلخ آبی
? شعار ما کیفیت و مشتری مداری است ما در هر زمان و هر مکان در اختیار همشهریان محترم هست?
?کار خود را به ما بسپارید و تفاوت را احساس کنید?

https://www.instagram.com/hoseinmalekan.vila

✳️نگهداری از سالمند همیشه برای خانواده مساله ای بحث انگیز به شمار می رود. فرزندان و اطرافیان تمایل دارند بهترین خدمات را از نظر درمانی و مراقبتی به سالمند ارائه دهند.

✳️از نظر سالمندان بهترین مکان برای نگهداری از سالمند خانه ی اوست. زیرا او در این خانه سال ها زندگی کرده است و انجا خاطرات زیادی دارد و آشنا بودن محیط نیز به آرامش روانی سالمند نیز کمک می کند. این موضوع کنارآمدن با تغییرات زندگی را برای سالمند در این دوران قابل تحمل می کند.

✳️از این رو خانواده ها برای نگهداری از سالمند در خانه تلاش زیادی می کنند. همسر و فرزندان مراقبینی هستند که در نگهداری از سالمند همیشه درگیر بوده اند اما این موضوع در سالمندان تنها و یا سالمندانی که با همسران سالمند و ناتوان خود زندگی می کنند متفاوت خواهد بود.

✳️در این صورت می توان از خدمات مراقبت در منزل برای سالمندان استفاده کرد. این خدمات توسط مراقبین و پرستاران متخصص در زمینه نگهداری ومراقبت از سالمند درمنزل انجام میدن

 

استفاده از خدمات شرکت‌ها


۱-استفاده از خدمات شرکت‌های خدماتی که در متن آگهی تبلیغاتی، آدرس کامل شرکت را ذکر نکرده اند کار صحیحی نیست.  برای بهره مند شدن از خدمات این شرکت ها باید بدانیم از اعتبار شرکت اطمینان کافی پیدا کرد.

۲-چگونگی مراحل جذب سرویس‌دهنده‌هایی که با شرکت‌های خدماتی کار می کنند بسیار مهم است. برخی از شرکت‌های بدون اعتبار از سرویس دهندگان بدون دریافت مدارک معتبر و تضمین شده استفاده می کنند که می‌تواند دردسرساز باشد. شرکت‌های خدماتی معتبر برای حفظ اعتبار خود و رضایت مشتری ارزش قائل هستند و در هنگام جذب سرویس کار، حتماً از پیشینه و مدارک شناسایی وی اطلاع پیدا می کنند. چنانچه از خدمات شرکت‌های خدماتی ثبت شده استفاده می کنید، خیالتان از بابت نیروی اعزام شده به منزل راحت باشد. نیروهای خدماتی شاغل در این شرکت ها همگی دارای گواهی سلامت بوده و دارای ضمانت نامه معتبر نیز می باشند.

۳- شرکت‌های خدماتی معتبر دارای تجربه کافی درزمینهٔ خدمات درخواستی هستند و قبل از اعزام نیروی متخصص می توانند برآورد منطقی و صحیحی از قیمت و هزینه های خدمات ارائه شده داشته باشند. این‌گونه شرکت‌های خدماتی دارای فرم‌های مخصوص با قیمت های مشخص می باشند. این درحالی است که استفاده از خدمات یک شرکت نامعتبر، همیشه خطر افزایش هزینه در محل را با دستاویزهای مختلف به همراه دارد. گاهی دیده شده هزینه نهایی پس از اتمام کار، بسیار بیشتر از مبلغ تعیین شده محاسبه شده است.

۴- شرکت‌های خدماتی هیچ مسئولیتی در قبال ارتباط مستقیم مشتری با سرویس دهنده ندارند. این به دلیل مخاطرات احتمالی است که اغلب موارد دیده شده است. لذا از تماس مستقیم با سرویس دهنده بدون هماهنگی با شرکت خدماتی اجتناب کنید. این امر می‌تواند موجب از دست دادن گارانتی خدمات توسط شرکت شود.

 شرکت خدماتی نظافتی خانه پاک آرال ایساتیس در یزد , شرکت خدماتی نظافتی , نظافت آپارتمان  ,  نظافت صددرصدتضمینی  ,  بهترین شرکت خدماتی نظافتی خانه پاک آرال ایساتیس