Address & Contact

Our Address

تهران،خیابان مطهری،بعا از هتل بزرگ تهران،پلاک 345 ، طبقه اول

شرکت خدمات مسافرتی مانلی پرواز پایتخت

? آژانس مسافرتی مانلی پرواز پایتخت, با مدیریت آقای قاسم قاسمی، افتخار این را دارد که در طول یک‌دهه ارائۀ خدمات گردشگری، با تمرکز بر شیوه و محور مشتری‌مداری، نگرش و دنیای ذهنی مسافران و گردشگران بسیاری را در خصوص شیوۀ استمداد و خدمات‌رسانی در این حوزه ، متحول و دگرگون کرده و با برگزیدن این سبک و سیاق از صنعت گردشگری، اذهان بسیاری را شیفتۀ این حوزه ساخته است.

? نکتۀ قابل اذعان این است که مانلی پرواز ، در طول سال‌های ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۶، تلاش خود را بر شناخت نیازهای جامعۀ گردشگری معطوف داشته و با توجه به روند رو به رشد تکنولوژی, موفق به راه‌اندازی سیستم‌های فروش آنلاین بلیط هواپیما و هتل، در سراسر دنیا و همچنین ارائۀ سایر خدمات مسافرتی و گردشگری شده است.

? از دیگر افتخارات بارز و قابل مباهات مانلی پرواز این بوده است که توانسته در طول سال‌های اخیر، مارکت گردشگران ایران را گسترش و سرویس‌دهی بی‌نظیری به تهران و تمام شهرستان‌ها ارائه دهد و حضور به تمام نقاط دنیا را کاملا ساده و سهل سازد: همچنین، از دیگر گام‌های قدرتمند و دستاوردهای برجسته و حائز اهمیت مانلی, خدمات‌رسانی گسترده به طیف وسیعی از سازمان‌ها, ارگان‌های دولتی و غیر دولتی است که این مهم، ماحصل اعتماد ایشان و صداقت ما در این حوزۀ پرحجم و پر استرس است.

? مانلی پرواز در صدد دادن نویدی به همراهان ماندگار برای روزهایی نه چندان دور است. این آژانش عزم آن دارد که در آینده‌ای نه چندان بعید, به یکی از قطب‌های حل مشکلات و معضلات گردشگری مسافران در تمام زمینه‌های توریستی، از ابتدای آهنگ سفر کردن تا پایان راه, مبدل شود و جای هیچ تردید و شبهه‌ای را برای مسافران عزیز باقی نگذارد !!

? کلام آخر! باید معترف باشیم که کسب تمام موفقیت‌ها و صعودهای این شرکت، به دلیل به کارگیری نیروهای توانمند, کارآزموده و متخصص در زمینۀ سفر و گردشگری و همچنین حضور وفادارانۀ بیش از صد هزار مشتری عزیز بوده است.

https://maneliparvaz.com

بزرگ‌ترین و ارزشمندترین نقطۀ عطف مانلی پرواز با شما مشتریان بزرگوار, تفاخر خدمتگزاری این آژانس به شما عزیزان است.

مانلی پرواز پایتخت, نقشی از اعتماد, سفری بی تردید را برایتان آرزومند است. سفرتان سبز!

 

مدیریت: آقای قاسم قاسمی

 

شرکت خدمات مسافرتی مانلی پرواز پایتخت در تهران,آژانس هوایی در پایتخت,آژانس هواپیمایی در تهران,