شرکت ساختمانی معماری ایرانی بلبل مقدم و معصومی

?طراحی و دکوراسیون داخلی

✨امروزه با بیشتر شدن طرفداران زندگی شهری تبدیل شدن خانه های بزرگ و ویلایی به آپارتمان ها و خانه هایی با متراژ کم طراحی داخلی از موارد مهم و حایز اهمیت به خصوص در منازل مسکونی شده است .

✨طراحی داخلی به مجموعه ای از کارها که در جهت استفاده بهینه از تمامی بخش های داخلی و یا ایجاد تغییراتی در شکل و فرم فضا های داخلی صورت میگیرد که این تغییرات هم از لحاظ ظاهری و هم از نظر چیدمان و عناصر تشکیل دهنده و حتی نور و رنگ آن ایجاد میشود .

?هدف از طراحی دکوراسیون داخلی

⚜️هدف از طراحی دکوراسیون داخلی ارایه کردن راه حل هایی سهولت و استفاده بهتر ساکنان تا با توجه به نوع کاربری ساختمان فضایی مناسب به وجود بیاید . در واقع طراحی داخلی حرفه ای است که در آن محیط های داخلی ساخته شده در چهار چوب سازه ها با استفاده از خلاقیت و تکنیک های ویژه کاربرد و شناسنامه خود را به دست می آورد .

⚜️بالا بردن سطح آگاهی و کیفیت زندگی ساکنین در غالب زیبایی طلبی راه حل هایی کاربردی هستند . طرح هایی که برای اجرای دکوراسیون منزل ارایه میشود باید پاسخگوی نیاز ها و هماهنگ با آنها انجام شود و اصول و واقعیت هایی که در محیط اطراف وجود دارد را برجسته تر سازد .

?پروسه ی طراحی داخلی منزل از یک روش و قائده ی دنباله دار پیروی میکند که شامل تحقیق و تجزیه تحلیل باید ها و نباید های پروژه و استفاده از هنر و خلاقیت در جهت رفع احتیاجات و نیازهای کارفرما است که بدین صورت موجب میشود یک پروژه ی طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی منزل با موفقیت به اتمام برسد .

?مبحث طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی تقریبا تمامی قشرهای جامعه را در بر میگیرد و تاثیراتی که در زندگی آنها میگذارد کاملا قابل ملاحظه است .

✳️بر خلاف تصور برخی از افراد طراحی داخلی به هیچ عنوان به خانه های اعیان نشین محصور نمیشود بلکه برای تمامی سطح های جامعه لازم و مفید است به این صورت که هنگامی که قصد داریم یک بازسازی آپارتمان ۵۰ -۶۰ متری را برای یک زندگی راحت اماده کنیم باید حتما از اصول طراحی داخلی مسکونی استفاده کنیم تا بتوانیم نهایت بهینه سازی را در تک تک فضاها داشته باشیم که در نهایت در یک خانه کوچک بهترین امکانات را فراهم سازیم .

به مدیریت :آقای مرتضی بلبل مقدم و یاسر معصومی

کلاسیک

??????????????

سنتی

??????????????

نما

??????????????

مدرن

 

??????????????

گچبری

 

شرکت ساختمانی معماری ایرانی  , طراحی داخلی منزل , دکوراسیون داخلی , شرکت ساختمانی معماری ایرانی بلبل مقدم , شرکت ساختمانی معماری ایرنی معصومی در کاشان , طراحی و دکوراسیون داخلی در کاشان ,شرکت ساختمانی معماری ایرانی بلبل مقدم و معصومی در کاشان ,