تولیدکننده انواع قایق تفریحی ، گردشگری و باربری همراه

?تولید انواع قایق های:

?تفریحی

?گردشگری

?مسافرتی

?باربری

?خدماتی

❇️قایق های لوکس تفریحی یا همان یات ها (yacht) دسته ای از شناور ها هستند که غالبا مالکیت شخصی داشته و امکانات رفاهی بسیار لوکسی در آنها وجود دارد و داخل آنها گاها همانند لوکس ترین خانه ها مجهز به چندین اتاق خواب و سرویس بهداشتی و حمام میباشد.

❇️این دسته از شناورها درسایز های مختلف (از ۶ متر به بالا) و با مدلهای بسیار متنوعی وجود دارند و شاید از برخی جهات با قایق های کاری مشابه باشند اما از نظر کارایی کاملا متفاوت هستند.

❇️قایق های کاری از نظر ساخت و امکانات تمرکز بیشتری به روی کاری که قرار است انجام بدهند و برای ان ساخته شده اند دارند ( مسافر بری، باربری، یدک کش ماهیگیری و…) و امکانات رفاهی و لوکس بودن چندان برای این دسته در اولویت نیست اما یات ها کاملا برخلاف قایق های کاری اولویتشان امکانات رفاهی، اقامتی و زیبایی ظاهری شناور میباشد.نکته مهمتر این تفاوت ها اینست که در سایز های مشابه معمولا قایق های لوکس تفریحی قیمت بالاتری نسبت به سایر انواع شناور دارند.

به مدیریت:آقای محمود همراه

 

 

قایق , انواع قایق , تولید انواع قایق در تنکابن , قایق تفریحی , قایق گردشگری , قایق باربری , قایق خدماتی , قایق مسافربری , شرکت شناورسازی و قایق سازی شمال در تنکابن , تولید انواع قایق تفریحی و گردشگری و باربری در تنکابن , قیمت انواع قایق در تنکابن ,