Address & Contact

Our Address

دفتر مرکزی: کرج، کمالشهر، بلوار بهشتی، بی ظفر 11 و 12، نبش گاراژ سرمدی

فنر سازی احمدی

?شرکت فنر سازی با تجربه ساخت انواع مختلف تجهیزات تا کنون موفق به کسب توانایی تولید در زمینه های مختلف محصولات شده است. انعطاف پذیری در تولید محصولات و تنوع آنها جزء شاخص های شرکت فنر سازی خاور است

?تولید فنر، ساخت فنر، فنر سازی

?طراحی و تولید انواع: فنر های لول، تسمه ای و استیل

?از قطر مفتول ۱۰/۱۵ الی ۳۰ میلی متر

?فنر تسمه‌ای 

?فنر تسمه‌ای به فنر ساعت یا فنر نیروی ثابت نیز معروف است. نوار فولادی با چندین بار پیچیده شدن، این نوع فنرها را تشکیل می‌دهد. این نوع فنرها مقدار ثابتی از نیرو را آزاد می‌کنند. فنرهای تسمه‌ای در ماشین آلات که نیاز به چند بار چرخش دارند و در همان زمان مجبور به آزاد کردن همان مقدار نیرو هستند، مورد استفاده قرار می‌گیرند. هنگامی که برق بیشتری مورد نیاز است از فنرهای تسمه‌ای استفاده می‌شود.

?فنر تسمه ای در کجا استفاده میشود :

?بعضی از این فنرها دارای پیوند ضخیم‌تری هستند تا بتوانند چرخش کمتری ایجاد کنند. از این نوع فنرها در کاربردهای سنگین استفاده می‌شود. از فنرهای تسمه‌ای کوچک به عنوان فنرهای متعادل کننده برای زوایای چرخش کوچکتر استفاده می‌شود. انرژی ذخیره شده در فنر تسمه‌ای به عنوان یک گشتاور متعادل یا خودتراز استفاده می‌شود. افزایش منحنی فنر تسمه‌ای تقریبا خطی است.

?فنر لول در واقع یک قطعه مکانیکی است و در مواردی چون ذخیره‌سازی و رهاسازی انرژی، جذب شوک مکانیکی و … به کار گرفته می‌شود. این نوع فنر زمانی‌ که تحت فشار و تنش زیادی قرار گیرد، دچار تنش پیچشی می‌شود. مشخصات یک فنر به عوامل زیادی وابسته است که مهمترین این عوامل مدول یانگ و مدول برشی است. با توربومگ همراه شوید.

?نحوه ساخت این نوع از فنر‌ها به صورت فرم‌دهی با انواع دستگاه‌های اتومات یا قالب‌های دستی است. فنر‌ها دارای انواع مختلفی هستند که از جمله آن‌ها، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

?فنر مارپیج 

?فنر فشاری  

?فنر کششی 

?فنر دیسکی 

?فنر بشقابی 

?فنر دیافراگمی 

?تمامی این فنرها جدا از ظاهر ساده‌ای که دارند دارای رفتار مکانیکی پیچیده‌ای هستند. از همین رو طراحی صحیح مشخصات یک فنر بر‌اساس اصول علمی و قوانین مربوط به طراحی مهندسی انجام می شود. نحوه کار فنر لول به نحوی است که در یک سیستم تعلیق به کار رفته و نیروهای عرضی در آن به وسیله طبق با اهرم به شاسی متصل می‌گردد. هر دو انتهای این فنرها مسطح بوده و در بشقاب‌های مخصوص در طبق قرار می‌گیرند. این فنر فاقد هرگونه خاصیت ضربه‌گیری بوده و باید حتما یک مکمل کمک فنر داشته باشد تا از این طریق بتواند به سرعت نوسانات خودرو را بگیرد و سفری راحت را برای راننده فراهم کند.

?مزایا و معایب فنر لول 

?طول عمر بالا و مقاومت زیاد فنر لول سبب شده است تا این فنرها نسبت به فنرهای تخت مناسب تر شوند. این نوع فنر به هیچ عنوان نیاز به تنظیمات پیچیده و خاص ندارد و به ندرت خراب و فرسوده می‌شود. اما از ویژگی‌های منفی این فنرها، می توان به تحمل وزن محدودشان اشاره کرد که منجر به ضعیف شدن آن‌ها با گذشت زمان می‌شود. از عواملی که منجر به ضعیف شدن فنر می‌شود، تحمل وزن بالا و گذشت زمان است و این خصوصیت به صورت مستقیم بر سلامت لاستیک‌ ها و ارتفاع آن‌ها اثر گذار بوده و از طرفی کیفیت و احساس راحتی حین رانندگی را به شدت کاهش می‌دهد.

به مدیریت : آقای احمدی 

?????????????

 

?????????????

 

 

 

 

 

فنر , ساخت فنر در کرج , تولید فنر در کرج , تولید فنر تخصصی در کرج , فنر لول در کرج , تسمه استیل در کرج , فنرسازی احمدی در کرج , قیمت فنر ,  فنر سازی احمدی , فنر با کیفیت در کرج ,