اجرای شیروانی آردواز سردر و سایبان بیرانوند 

🔸 گروه فنی مهندسی تعاون

🔸 اجرای انواع سقف های شیروانی و آردواز در رنگهای گوناگون

🔸 اجرای انواع سردری و پارکینگ در شکل های مختلف

🔸 اجرا و ساخت انواع سوله ساندویچ پانل پی وی سی

🔸 طراحی مشاوره محاسبه دقیق قبل از اجرا به صورت رایگان حتی به صورت تلفنی

🔸 ۱۷ سال سابقه و بیش از ۱۰۰۰ پروژه اجرایی در استان و با ۱۰ سال ضمانت نامه کتبی

🔸 با بهترین مصالح روز و به صرفه ترین قیمت و نیز فروش کلیه وسایل شیروانی

آدرس دفتر و کارگاه :خرم آباد.ماسور.جنب بانک کشاورزی و بار فروشی

شماره تماس:
09167124848

09356957020

🔹 مجری انواع شیروانی 

🔹 سقف های شیبدار 

🔹 اجرای سر در 

🔹  آلاچیق ، ویلا ، پارکینگ ، سایبان

🔹 دامداری ، مرغداری 

🔹 با ۱۰ سال ضمانت کیفیت کالا

 

⚡️ سقف شیروانی از جمله سقف هایی است که استفاده از آن بیش تر در ویلاها به چشم می خورد. ساختار این سقف به گونه ای است که در دو ضلع شیب دار تشکیل شده است. به همین خاطر می توان به راحتی آن را از سایر سقف ها شناسایی کرد.

⚡️ در ساخت این سقف از مصالح گوناگونی مانند فلز، چوب، سفال، سنگ لوح و غیره استفاده می شود. یکی از نکات مهمی که در هنگام انتخاب سقف شیروانی باید به آن توجه داشت، توجه به موقعیت آب و هوایی منطقه برای انتخاب صحیح می باشد.

⚡️ هر یک از متریال به کار رفته در ساخت سقف شیروانی ویژگی های منحصربفرد خود را داشته و باید در مکان صحیح مورد استفاده قرار گیرند. علاوه بر این میزان بودجه ای که برای این کار در نظر گرفته اید از دیگر فاکتورهایی است که در انتخاب سقف باید مورد توجه قرار گیرد. نوع معماری ویلا و رنگی که در نظر دارید نیز از دیگر نکات تاثیرگذار در انتخاب می باشد.

🔻 نکاتی در مورد مصالح مصرفی سقف شیروانی

✳️هر کدام از مصالح و متریال های مصرفی در سقف شیروانی مزایا و معایب مخصوص به خود را دارند. شایان ذکر است که یک موضوع در مورد همه متریال ها صدق می کند و آن مورد این است که اگر مصالح مصرفی به درستی طراحی گردند و در شرایط محیطی صحیح نصب شوند، به خوبی از ساختمان مورد نظر محافظت می کنند و سقف شیروانی آن ساختمان را از هر گزندی در امان نگه می دارند.

✳️قیمت سقف های شیروانی با توجه مواد مصرفی آن متفاوت بوده و البته به دلیل داشتن متریال متنوع، قیمت تمام شده آن ها نیز متفاوت می باشد. تمامی متریال های مورد استفاده در سقف شیروانی تقریبا می توانند وظیفه محافظت خود را به خوبی انجام دهند که این امر یک گزینه مهم برای معمار ساختمان و شما می باشد. از این رو متریال های خاص با سبک و سیاق خاص (تاریخی) نیز به خوبی قابلیت تطبیق داشته و هیچ گونه مشکلی برای اجرای طرح های مختلف ندارند. شما می توانید با کسب اطلاعات کافی در مورد تمامی مصالح مورد استفاده در این محصول، یک انتخاب عالی مطابق با سلیقه خودتان داشته باشید.

🔻 از مزایای سقف شیروانی میتوان به موارد زیر شاره کرد:

⭕️قابل اجرا در همه مکان های اداری ,تجاری , مسکونی ,ویلایی ,آپارتمان ,سقف سوله , و…

⭕️زیبایی : با اجرای سقف شیروانی در مکان مورد نظر زیبایی فوق العاده ای به محل اجرا شده میدهید و همچنین اگر از مصالح و طرح مناسب استفاده کنید زیبایی محل مورد نظر دو چندان میشود

⭕️کاهش وزن سقف: از دیگر علت های استفاده از سقف شیروانی کاهش اندازه‌ی تیر و ستون‌هاست و همچنین پایین بودن هزینه اجرا نسبت به سقف‌های

⭕️مسطح :مقاومت بالا در انواع آب و هوا به عنوان مثال در زمان بارش برف بالای سقف پر از برف میشود و اگر بارش برف چند روز ادامه پیدا کند چنانچه سقف مسطح داشته باشید امکان ریزش سقف و ترک برداشتن سقف بسیار بالاست اما اگر سقف شما از نوع شیروانی باشد به کمک شیبی که سقف دارد اگر برف روی پشت بام سنگین تر شود باعث ریزش خود برف از روی سقف شیروانی یا شیب دار ما میشود

🔻 عوامل موثر در قیمت اجرای سقف شیروانی

⚜️هزینه های اجرای سقف شیروانی بسیار متنوع و متفاوت است و برحسب مساحت بنای مورد نظر، نوع و کیفیت متریال مورد استفاده و دستمزد کارگران، قیمت گذاری می شود. دقت کنید که از شرکت های معتبر و متخصص برای ساخت سقف های شیروانی استفاده نمایید تا پس از مدتی دچار مشکلاتی نظیر کنده شدن تایل ها نشوید.

 

مدیریت:آقای بیرانوند

 

 

 

 

 

شیروانی ،شیروانی خرم آباد ،آردواز ،آردواز خرم آباد،سردری،سرقبری ،پارکینگ،پارکینگ خرم آباد ،آلاچیق آهنی , سایت آلاچیق , آلاچیق سنتی , آلاچیق چوبی سنتی , لیست قیمت آلاچیق , آلاچیق فلزی ساده , آلاچیق سنتی ایرانی , عکس آلاچیق دوستانه , طراحی سر در , سر در ورودی , سر در ویلا , طراحی سر در ورودی خانه , نمای سر در ورودی حیاط , اصول طراحی سر در , سامانه سر در واحدهای صنفی , سامانه سر در , شیروانی فلزی , بهترین سقف شیروانی , مصالح سقف شیروانی , انواع سقف شیروانی ویلا , مدلهای سقف شیروانی ساده , معایب سقف شیروانی , بهترین رنگ شیروانی , نحوه اجرای سقف شیروانی فلزی , شیروانی , آردواز , سردر , سایبان , خرم آباد ,