Address & Contact

Our Address

مشهد،خیابان رسالت،رسالت 115،بحری 1/6،پلاک32

Telephone

شرکت نظافتی مبین سپید ونداد

?انجام کلیه امور نظافت فضاهای اپارتمانی و مشاعات

?نظافت واحد‌‌‌های کلید نخورده جهت سکونت

?دیوار شویی حرفه ای توسط پرسنل کار آزموده

?نظافت واحدهای تجاری و اداری

?نیروی تشریفاتی ماهر جهت پذیرایی از مجالس

?ویژگی‌های یک شرکت نظافتی مناسب

به طور کلی کمک گرفتن از شرکت‌های خدمات نظافتی کار ایمن‌تری است. گرچه ممکن است بسیاری از ما افردای را برای نظافت منزل بشناسیم که هم به آن‌ها اعتماد داشته باشیم و هم هزینه‌‍ی کمتری دریافت کنند، اما یادمان باشد که در صورت اتفاق افتادن هر حادثه یا مشکلی، تضمینی برای کار این افراد وجود ندارد. در صورتی که یکی از مهم‌ترین امتیازات شرکت‌های نظافتی بیمه‌ی آن‌هاست. البته در صورت انتخاب این شرکت‌ها باید وضعیت و شرایط دقیق بیمه و مجوز آن‌ها بررسی شود.

?????????????????

?انواع نظافت

?نظافت استاندارد
نظافت استاندرد معمولاً شامل کارهایی مثل: مرتب کردن خانه، گردگیری، جارو و تی کشیدن کف خانه، نظافت اتاق‌ها، آشپزخانه و سرویس‌های بهداشتی می‌شود.

?شست‌ وشوی درها، دیوارها و پنجره‌ها
بعضی از افراد به طور خاص نظافت درها و دیوارها و پنجره‌ها را مد نظر دارند که برای این کار معمولاً از نیروهای خدماتی آقا استفاده می‌شود.

?نظافت خانه تکانی
یعنی نظافت از صفر تا صد تمام خانه. این نوع نظافت معمولاً مخصوص روزهای پایانی سال است و خیلی وقت‌ها بیش از هشت ساعت طول کشیده و طی چندین روز انجام می‌شود.

?????????????????

? ‌چه انتظاراتی باید از یک نیروی نظافتی مناسب داشته باشیم؟

✳️انتظارات ما برای نظافت خانه از نیروهای نظافتی بستگی به شرایط خودمان دارد. اما به طور کلی شرکت‌های نظافتی نیروهای خدماتی خود را به صورت ۴ ساعته و یا ۸ ساعته در اختیار ما می‌گذارند. بسته به نوع کاری که داریم می‌توانیم درخواست نیروی خدماتی خانم یا آقا داشته باشیم.

✳️برای کارهای سخت و سنگین مثل شست‌وشوی دیوارها و پنجره‌ها معمولاً نیروهای آقا مناسب‌ترند. ضمن این‌که به علت زیادتر بودن تعدادشان هزینه‌ی کمتری هم نسبت به نیروهای خدماتی خانم دریافت می‌کنند. اما برای کارهای سبک مثل مرتب کردن خانه یا گردگیری وسایل، و یا در شرایط ویژه مثل وقتی که خانمی‌در خانه تنهاست، استفاده از نیروهای خدماتی خانم گزینه‌ی مناسب‌تری است.

✳️در صورتی که کارمان در مدت زمان ۸ ساعت تمام نشد باید برای ادامه‌ی کار حتماً با شرکت‌ نظافتی هماهنگ کنیم. بعضی از افراد با خود نیروهای خماتی به توافق می‌رسند و ترجیح می‌دهند به شرکت اطلاع ندهند. باید بدانیم که در این صورت شرکت مسئولیت هیچ یک از اتفاقات که در ساعات اضافه افتاده است را قبول نخواهد کرد.

?????????????????

?مزایای استفاده از خدمات نظافتی

?در زیر مهمترین دلایلی را ذکر می‌کنیم که نشان می‌دهد چرا باید همیشه برای تمیز کردن محل زندگی و کار خود از خدمات مربوط به این حیطه و مجموعه‌‌‌های فعال در این زمینه استفاده کنید.

?صرفه جویی در زمان

?استفاده از خدمات نظافتی در اولین گام باعث صرفه جویی در وقت شما می‌شود. برای بیشتر افرادی که ساعتهای طولانی کار می‌کنند، یافتن زمانی برای انجام تمیزکاری عمومی‌منزل یا محل کار یک چالش بسیار بزرگ است.

?همچنین مکان هایی در هر ساختمان وجود دارد که برای تمیز کردن و از بین بردن لکه هایی وجود دارد نیاز به توجه ویژه دارند و گاهی دور از دسترس است و سختی به همراه دارد.

?اینجاست که یک نظافتچی خانه وارد می‌شود و بار را از دوش شما بر می‌دارد. با استفاده از تکنیک‌‌‌های خاص و ابزار تمیز کننده مناسب، نظافتچی‌‌‌های حرفه ای می‌توانند مکان مورد نظر شما را در کمترین زمان در شکل عالی تمیز کنند.

?بسیاری از شرکت‌‌‌های نظافت، خدمات ۲۴ ساعته ای را انجام می‌دهند، این امر باعث می‌شود در هر زمان از روز بتوانید برای استخدام نظافتچی تماس بگیرید. اگر وقت شما برای شما معنی زیادی دارد، استفاده از خدمات نظافت به هر قیمتی می‌ارزد!

?صرفه جوی در انرژی

?استفاده از انواع خدمات نظافتی علاوه بر صرفه جویی در هزینه به صرفه جویی در انرژی شما و کاهش خستگی کمک می‌کند.همچنین باعث می‌شود تا استرس و دغدغه تمیز کردن را مدام همراه خود نداشته باشید. بدون ابزار و تجهیزات مناسب، تمیز کردن می‌تواند یک کار بسیار چالش برانگیز باشد که می‌تواند انرژی زیادی از شما بگیرد.. گذراندن ساعت‌ها برای نظافت در هنگام خستگی می‌تواند عواقب گسترده ای بر سلامتی شما داشته باشد، بنابراین به نفع شماست که نظافت را به متخصصان بسپارید.

?یک نظافتچی حرفه ای ترفندها و نکات ارزشمندی را می‌داند که علاوه بر صرفه جویی در وقت، برای انجام کار به انرژی کمتری نیز نیاز دارد. این ترفندها باعث می‌شود که در کمتر از زمانی که خودتان این کار را انجام می‌دهید،بتوانند مکان مدنظر را تمیز کنند. بنابراین در حالی که نظافتچی شما مشغول کار است، می‌توانید تایم آخر هفته خود را برای استراحت مورد نیاز و کسب انرژی صرف کنید.

?کمک به سلامت

?استفاده از خدمات نظافت در کنار موارد فوق یک مزیت بزرگ دیگر هم دارد و آن مزیت بزرگ این است که فضای زندگی و کار شما را سالم و بدون آلرژی می‌کند.نظافت منظم و حرفه ای منازل و دفاتر کار باعث سلامتی نیز خواهد شد. گرد و غبار یک ماده حساسیت زای رایج است که هم در جوانان و هم در بزرگسالان باعث برخی بیماری‌ها می‌شود.

?چشم، بینی و گلو را تحریک می‌کند، اما می‌توان با تمیز کردن منظم این اثرات را برطرف کرد. تقریباً غیرممکن است که وقتی یک برنامه کاری شلوغ دارید وقت را برای دور نگه داشتن گرد و غبار اختصاص دهید.

?یک نظافتچی هفتگی یا دو بار در هفته به شما در تمیز و سالم نگه داشتن خانه یا محل کار خود کمک می‌کند. مطمئن باشید هر چقدر هم که قیمت خدمات نظافتی بالا باشد، از هزینه ای که برای درمان این نوع حساسیت‌ها باید صرف کرد کمتر است.

?تمیز بودن همیشگی

?خدمات نظافتی به شما کمک می‌کند تا خانه و محل کار خود را در شرایط بکر نگه دارید. برای تمیز بودن همیشگی خانه کافیست هر دو هفته یکبار یا هر ماه از اینگونه خدمات استفاده کنید.

?البته این برنامه به طور خاص برای یک فضای مسکونی طراحی شده است، اما برای دفاتر، به دلیل گستردگی فعالیت ها، تعداد بالای نیروی شاغل و رفت و آمد زیاد، بهتر است یک برنامه روزانه یا هفتگی داشته باشید. داشتن این نوع برنامه این اطمینان را می‌دهد که خانه یا محل کار شما هرگز در وضعیت اسفناکی قرار نمی‌گیرد.

??????????????

?درباره شرکت نظافتی مبین سپید ونداد?

?ما متخصص در زمینه: نظافت منزل شستشوی راه پله نظافت اداره جات?

?افتخار ما میزبانی شماست و سالهاست بر اساس نیازهای شما درخدمت شما هستیم و مایه افتخار ماست که در زمینه ذیل در خدمت همشهریان عزیز هستیم. ?

???????????????

?????????????????

?اعزام نیروی نظافتی آقا.خانم به تمام نقاط مشهد?

?اعزام سرایدار زوج با ضامن معتبر?

به مدیریت:خانم شیرازی

 

 

 

 

شرکت خدماتی , شرکت خدماتی نظافتی در مشهد , شرکت خدماتی نظافتی مبین سپید ونداد در مشهد , انجام انواع خدمات نظافتی در رسالت مشهد , نظافت راه پله , نظافت ساختمان , نظافت منزل , شستشوی در و دیوار , خانه تکانی , نگهداری از سالمند , نظافت واحدهای تجاری , هزینه خدمات نظافتی در مشهد ,