شرکت پخش تابان زحل طاق بستان

?پخش انواع محصولات غذایی و بهداشتی با بهترین کیفیت و قیمت مناسب

?شرکت پخش تابان زحل طاق بستان محصولات غذایی و بهداشتی خود را در تمامی بازارها توزیع می‌کند. ایده و هدف اصلی این شرکت، دسترسی آسان به محصولات و در نتیجه جذب خریداران و مشتریان بیشتر است. این شرکت پخش مواد غذایی و بهداشتی در کرمانشاه با بکارگیری سیستم مویرگی در نظر دارد با استفاده از مکان‌های فروش قابل دسترس، محصولات غذایی و بهداشتی را با بهترین کیفیت در اختیار مصرف‌کنندگان قرار دهد.

?میزان توزیع مواد غذایی به عوامل مختلفی از جمله ظرفیت تولید، سیاست‌های قیمت‌گذاری، نیاز‌های فصلی مشتریان و میزان بازارهای موردنظر بستگی دارد. به طور کلی میزان فروش محصولات غذایی به میزان فروشگاه‌های توزیع کننده محصولات وابسته است. شرکت پخش تابان زحل طاق بستان در تلاش است بیشتر بازارهای موجود را تحت پوشش قرار دهد.

?در کسب و کار و سیستم‌های فروش، تدارکات دارای ۲ حرکت مهم در ارتباط با کالاها هستند که شامل عرضه فیزیکی مانند مواد خام، قطعات و ابزارهای لازم برای فرآیند تولید و توزیع فیزیکی شامل کالاهای تولید شده برای واسطه‌ها و مشتریان بوده که به عهده سیستم‌های پخش مواد غذایی است. یکی از اجزای مهم بازاریابی، توزیع محصولات بوده که وظیفه آن انتقال محصولات غذایی از محل تولید به فروشگاه‌ها و مراکز خرید است، بدین معنی که کالای مورد نظر در زمان و مکان مناسب در دسترس مصرف کنندگان قرار گیرد. در واقع شرکت‌های پخش رابط میان تولیدکنندگان و مشتریان هستند که در این میان شرکت پخش تابان زحل طاق بستان تمام تلاش خود را برای توزیع کالاهای تولید شده میان فروشگاه‌ها و مصرف کنندگان بکار می‌گیرد.

?شرکت پخش تابان زحل طاق بستان توسط واحد بازرگانی برای کالاهای سفارشی خود برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام می‌دهد. این کالا‌ها پس از سفارش، خریداری و به واحد انبار انتقال داده سپس تعریف و قیمت‌گذاری می‌شوند. پس از اعلام کالا به تیم فروش، سفارشات محصولات غذایی مشتریان توسط فروشندگان مطابق برنامه ویزیت ثبت شده و سپس به فروشگاه‌ها تحویل داده می‌شود.

❇️پخش محصولات نیکتا شامل:?

?نوار بهداشتی بالدار مشبک نیکتا

 

?دستمال اقتصادی 1200 برگ نیکتا

 

?پوشک سایز بزرگ نیکتا

 

?دستمال توالت 4 لایه نیکتا

❇️پخش محصولات منصف شامل:?

?مربای آلبالو

?مربای هویج

?مربای توت فرنگی

?کنسرو مایع ماکارونی

?کنسرو نخودفرنگی

 

 

?بیسکوییت کاراملین رانا

 

?مایع ظرفشویی سگال

به مدیریت:آقای بابایی

 

 

 

 

شرکت پخش , شرکت پخش مواد غذایی , محصولات بهداشتی , پوشک , نوار بهداشتی , پخش محصولات نیکتا در کرمانشاه , پخش محصولات منصف در کرمانشاه , انواع مربا , بیسکوییت , مایع ظرفشویی , دستمال کاغذی , دستمال توالت , شرکت پخش در کرمانشاه , شرکت پخش تابان زحل طاق بستان در کرمانشاه ,