شرکت پخش محصولات کشاورزی الماس کویر

?محصولات اصلی شرکت الماس کویر :

?زرشک ، زعفران، عناب

?محصولات جانبی :

?سیگار عنبر نسارا، خشکبار ، آلو بخارا ، گردو

✳️ارسال به تمام نقاط کشور با کمترین زمان ممکن

✳️ارسال آنلاین و قابل رهگیری

?فواید و خواص زرشک برای سلامت بدن و زیبایی پوست و مو

⚜️زرشک درختی همیشه سبز و پهن برگ است که میوه های سرخ رنگ بیضی شکل دارد. زرشک برای مصارف دارویی بیشتر از 200 سال است که شناخته شده است.این یک گیاه سم زدا است که حاوی خواص دارویی و آرام بخش عالی است و به مبارزه با چندین بیماری کمک می کند.

⚜️شما می توانید به صورت خوراکی زرشک را مصرف کنید و همچنین برای درمان تعدادی از مشکلات سلامتی نیز استفاده می شود

?ارزش تغذیه ای زرشک:

⚜️آن ها منبع غنی ویتامین c هستند. زرشک همچنین حاوی ویتامین B , مانند تیامین و مواد معدنی مثل روی می باشد.

⚜️در زرشک عناصری وجود دارد که ارزش دارویی زیادی دارد این ماده شیمیایی به عنوان یک آنتی بیوتیک برای کشتن باکتری ها , قارچ ها و پروتوزوآ است.

⚜️میوه , ساقه و پوست ریشه زرشک حاوی مواد شیمیایی مانند آلکالوئیدها و ایزوکوئینولین هستند که به اندازه کافی در درمان بیماری های مختلف موثر هستند.

?خواص زعفران

?خواص زعفران گیاه زعفران خواص زیادی برای سلامتی دارد. از مهمترین خواص زعفران و فواید زعفران: توانایی بهبود سلامت تنفس، بهینه سازی سیستم گوارش، از بین بردن درد، بهبود الگوهای خواب، کاهش خونریزی، تقویت سلامت قلب، افزایش گردش خون، پیشگیری از دیابت، تقویت استخوان‌ها و بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدنه.

?خواص عناب

?عناب را با نام‌های «خرمای قرمز» و «خرمای چینی» هم می‌شناسند و نام علمی آن Ziziphus jujube است. این میوه‌‌‌ی همه‌فن‌حریف، بومی مناطق گرمسیری و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی نظیر ویتامین C و پتاسیم است. فواید عناب و خواص دارویی فراوانش تردیدی در مصرف آن باقی نمی‌گذارد. عناب به‌دلیل دارابودن آنتی اکسیدان تأثیر زیادی در پیشگیری از سرطان دارد. همچنین عناب کمک بسیاری به مراقبت از پوست و جلوگیری از حساسیت های پوستی می‌کند.

به مدیریت : رضا کاظمی

https://www.instagram.com/hoseinmalekan.vila

 

 

 

شرکت پخش محصولات کشاورزی الماس کویر در بیرجند , محصولات کشاورزی , خواص زعفران , خواص عناب , ارزش تغذیه ای زرشک , شرکت الماس کویر , سیگار عنبر نسارا , خشکبار , آلو بخارا , گردو  ,