Address & Contact

Our Address

بجنورد،شهرک صنعتی بیدک،انتهای خیابان صنعت5،جنب بازیافت خودروهای فرسوده

شرکت پرتو گستران خراسان شمالی

✅تولید کننده انواع بلوک،جدول،نیوجرسی،تیر برق،سازه های بتنی

✅تولید قطعات بتنی پیش ساخته

✅ از سازه‌‌ های پیش ساخته می‌توان برای انواع ساختمان مسکونی، اداری، ویلا و مکان‌های عمومی استفاده کرد در نتیجه استفاده از آن‌ها محدودیتی ندارد.

✅ ویژگی‌ها و مزایای سازه‌ های پیش ساخته
سازگاری با محیط زیست: سازه‌ های پیش ساخته به دلیل صرفه جویی در انرژی و پایداری که دارد محبوب هستند. با استفاده از این روش ساخت و ساز بر خلاف روش سنتی که مواد اضافی به همراه دارد و منجر به افزایش ضایعات می‌شود، این حجم ضایعات وجود نخواهد داشت. این سازه‌ها در کارخانه‌های مخصوص ساخته می‌شوند در نتیجه اگر مواد اضافی داشته باشند از این مواد دوباره در کارخانه استفاده می‌شوند یعنی بازیافت می‌شوند. در نتیجه با استفاده از روش نیازی به ارسال زباله و ضایعات به محل دفن زباله نیست و این به خودی خود منجر به صرفه جویی در هزینه و انرژی خواهد شد. علاوه بر این صرفه جویی تولید زباله کمتر یعنی بهبود شرایط محیط زیست و وارد کردن آسیب کمتر به آن. محیط کنترل شده کارخانه این امکان را فراهم می‌سازد تا سازه‌ها دقیقتر ساخته شوند و اتصالات محکمتری داشته باشند. در نتیجه این موارد به خودی خود عایق بندی بهتری را برای دیوارها فراهم می‌آورند و دوباره در مصرف انرژی صرفه جویی خواهد شد.

به مدیریت:محمد رضا و میلاد احمدی

 

شرکت پرتو گستران ,  تولید کننده بلوک ,  انواع بلوک ,  جدول ,  نیوجرسی ,  تیر برق ,  انواع سازه بتنی ,  تولید قطعات بتنی پیش ساخته در بجنورد ,