header-image

شرکت پی تا بام سازه اندیشه سبز در چالوس

لطفا هنگام تماس بگویید که شما را در سامانه زمات دیده ایم!

Address & Contact

Our Address

چالوس ، جاده دوات ، کوچه غنچه بهار ، خیابان اصلی ، طبقه همکف


⚜️ نصب توری پلیسه ، ساده و مگنتی

⚜️ درب های ضد سرقت

⚜️ مشاوره رایگان و ارائه پیش فاکتور به مشتریان

⚜️با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت 

⚜️ تولید و نصب انواع upvc و شیشه دو جداره

ارائه کننده انواع پنجره دو جداره مطابق با بالاترین استانداردهای جهانی در طرح ها و مدل های متنوع 

⚜️یکی از مهم ترین افتخارات شرکت پی تا بام سازه اندیشه سبز  را می توان در ارائه نوع محصولات با کیفیت این شرکت نام برد کیفیت درب و پنجره دوجداره upvc شرکت پی تا بام سازه اندیشه سبز  به گونه ای ارائه میشود که بالاترین تضمین یو پی وی سی میباشد

⚜️ همچنین این شرکت در راستای گارانتی، بالاترین خدمات را به مشتریان ارائه می نماید.

 

اقلام به کار رفته در تولید پنجره upvc
?۱: پروفیل upvc
?۲:یراق الات
?۳: پروفیل گالوانیزه
?۴: لاستیک درز بندی
?۵:شیشه(دوجداره یا چندجداره)

امروزه با توجه اینکه میتوان تمامی پنجره های قدیمی را ( بدون محدودیت در شکل های خم، قوسی، هلال، لوزی، ویترینی، دایره، ذوزنقه، لوزی و هرگونه شکل خاص و مدرن دیگری) بدون تخریب، در کمترین زمان ممکن بازسازی و تعویض نمود، انجام این امر کمک شایانی به اقتصاد خانواده و جامعه را میتواند در بر داشته باشد.

? سیستم های در و پنجره ساخته شده از پروفیلهای UPVC برندA علاوه بر زیبایی و ظرافت ظاهری، دارای مزیت های متعدد به شرح ذیل میباشد که در نهایت موجبات ایجاد آسایش درهر ساختمانی را فراهم می آورد .

? کاهش هزینه مصرف انرژی (۳۰ الی ۴۰ درصد) جهت تامین حرارت و برودت موردنیاز در ساختمان ( کاهش چشمگیر هزینه های قبوض برق، گاز و آب)

? عدم نیاز به رنگ آمیزی و سرویس های مکرر جهت نگهداری

? عایق در برابر نفوذ گرد و غبار به دلیل استفاده از لاستیک های درزبندی

? عدم نفوذ آب باران به داخل منزل (به دلیل استفاده از لاستیک های درزبندی و تعبیه شیارها و دریچه های تخلیه آب باران)

? عدم تغییر رنگ و حالت در برابر تابش اشعه خورشید

? دوام و استحکام بالا

? غیر قابل اشتعال

? مقاوم در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی و اکسیداسیون

? قابلیت نصب انواع یراق آلات و تامین بازشوی مورد نظر با توجه به خمکاری پروفیل upvc و ساخت هر نوع پنجره ای و داشتن شکل های مهندسی منظم و نامنظم

? قابلیت نصب شیشه های دو و چند جداره و شیشه های سکوریت

? قابلیت بازیافت و عدم ایجاد آلودگی زیست محیطی و سازگار با محیط زیست

? نظافت آسان

? سهولت و سرعت در نصب

? امکان تعویض پنجره های قدیمی بدون تخریب ( آهنی، چوبی و آلومینیومی)در حداقل زمان و کمترین تخریب با بهترین کیفیت

 

دکوراتیو شیشه و همچنین استفاده از شیشه های تزئین شده به منظور زیباسازی و ساخت دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان ها بکار می رود و عموما در کارگاه های تولید شیشه دوجداره و با فرآیندهایی از جمله رنگ آمیزی بر روی انواع شیشه انجام می شود.
دکوراتیو شیشه جهت به وجود آوردن رنگ، طرح و شکل های مات و شفاف انجام می شود که زیبایی بصری بخصوصی به شیشه ها می بخشد و قابل انجام بر روی شیشه های مختلف ساختمانی از جمله شیشه های لمینیت، سکوریت و همچنین شیشه های دوجداره است.
شیشه از گذشته تا به حال نقش بسیار مهمی در معماری داشته و در سالهای اخیر نیز دکوراتیو شیشه و ساخت انواع شیشه های تزئینی به شیوه نوین در بناها و ساختمان های با کاربری متفاوت متداول شده است.

————————————————————————————————————————————————-

 

توری درب و پنجره

در برخی مواقع نیاز به تبادل جریان هوا در منازل افزایش می یابد و این نیاز با باز کردن درب و پنجره میسر می شود. اما با باز شدن درب و پنجره ها جریان هوا با خود مهمان هایی ناخوانده بهمراه می آورد که مزاحم آرامش و آسایش ما می شوند. بهترین و آسانترین راه برای مقابله با دفع حشرات استفاده از توری هایی می باشد که بر روی درب و پنجره دوجداره upvc نصب می گردد.

یکی از خدماتی که گروه صنعتی ماندگار ارائه می دهد، تولید و نصب توری بر روی انواع درب و پنجره دوجداره upvc می باشد، که بدون ایجاد مزاحمت هنگام باز و بسته کردن درب و پنجره راه های نفوض حشرات و موجودات موزی را مسدود ساخته و هم زمان امکان تهویه هوا را نیز فراهم می سازد.

حسن بزرگ توری های جدید پلیسه و رولینگ این است که در مواقع بسته بودن پنجره ها، توری ها به شکل رول و یا پلیسه جمع آوری شده و ضمن آنکه مانع دید نمی شوند، در عین حال دچار فرسایش و آلودگی در اثر شرایط محیطی نیز نخواهند شد.

مکانیزم توری های جدید کاملا با مکانیزم توری های قدیمی متفاوت است و دارای قاب ثابت هستند و همچنین از توری های غیر فلزی استفاده می.

 

 ————————————————————————————————————————————————-

انواع پنجره ها

در یک رقابت کامل بین انواع پنجره های دوجداره و یا تک جداره آهنی ، آلومینیومی و حتی چوبی با انواع پنجره مدرن دوجداره ، علاوه بر برجستگی های غیر قابل انکار فنی فاکتور منعطف بودن در حالت ها و مدل های بازشو و چیدمان کتیبه ها و لنگه ها بسیار مهم می باشد. به تائید کارشناسان این بخش ، پنجره های دوجداره UPVC بدلیل استفاده از یراق آلات مدرن و متنوع در ایجاد حالت های مختلف بازشو و چیدمان لنگه ها کم نظیر هستند.

  • پنجره های دوجداره تک حالته
  • پنجره های دوجداره دو حالته
  • پنجره های پارتیشنی
  • پنجره های سرویسی
  • پنجره های آکاردئونی
  •  ——————————————————————————————————————————————
  • درب یو پی وی سی چیست و چه تفاوتی با سایر درب‌ها دارد؟

    حتما نام درب یو پی وی سی را بارها از افراد مختلف شنیده‌اید. این درب‌ها در کنار پنجره‌های یو پی وی سی قرار دارند و اگر تصمیم به نصب پنجره‌های دوجداره دارید، برای بهتر شدن دیزاین و کامل‌تر و کارآمدتر شدن پنجره ها بهتر است برای نصب درب‌ UPVC نیز اقدام کنید.

    یو پی وی سی در واقع نوعی ماده است که از مشتقات نفت تولید می‌شود. این ماده در مراحل مختلف تولید، بسیار مقاوم و مستحکم می‌شود. پس از کامل شدن مراحل تولید UPVC از این ماده غیرقابل انعطاف برای ساخت و تولید پنجره دوجداره، درب های ضد آب و لوله هایی با کاربردهای متفاوت استفاده می‌کنند.

    استفاده از درب های UPVC در ساختمان‌ها جدید و نوساز بسیار رایج شده است. استفاده از درب‌های یو پی وی سی به دلیل ضد آب بودن درب‌ها، بالاتر بودن امنیت آن‌ها، عایق بودن‌شان در برابر گرما و سرما و نفوذناپذیری‌شان در برابر ورود گرد و غبار گسترش یافته است.

    درب یو پی وی سی چیست؟

    درب یو پی وی سی چیست

    درب یو پی وی سی، نوعی درب دوجداره است که با استفاده از ماده UPVC تولید می‌شود. این درب به اندازه سایر درب‌های آهنی و آلومینیومی و حتی بیشتر از آن‌ها مقاومت دارد. درب های دوجداره یو پی وی سی در ابعاد،‌ طرح‌ها و رنگ‌های بسیار متنوع تولید می‌شوند.

    این نوع درب‌ها به دلیل مقاومت بالایی که دارند، باعث افزایش امنیت محیط مورد نظر شما می‌شوند. درب‌های یو پی وی سی، عایق خوبی برای حرارت هستند و مانع ورود و خروج هوای گرم یا سرد می‌شود، همین موضوع در زمستان‌ها به باقی ماندن هوای گرم در خانه کمک و در نتیجه از سرد شدن محیط داخلی اتاق جلوگیری می‌کند. در تابستان‌ها نیز، در صورت روشن بودن سیستم‌های سرمایشی و بسته بودن درب ها، هوای سرد در خانه باقی می‌ماند. براساس تحقیقات استفاده از درب و پنجره‌های دوجداره در خانه، تا ۴۰ درصد از هدر رفتن و اتلاف انرژی جلوگیری می‌کند.

    به طور کلی استفاده از درب UPVC باعث صرفه‌جویی در انرژی برق و گاز می‌شود. رنگ‌های مختلف این درب‌ها در آب و هوای مرطوب یا در مواجهه با نور مستقیم آفتاب دچار تغییر نمی‌شوند. همچنین امکان نفوذ حشرات و موریانه‌ها در بین درزها و بافت‌های این مدل از درب‌ها وجود ندارد. همچنین به دلیل آنکه اطراف درب‌ها به طور کامل بسته و عایق است، نصب آن‌ها مانع از ورود حشرات موذی و جانوران کوچک به داخل اتاق می‌شود.

    آیا درب UPVC همان درب ضد آب است؟

    درب ضد آب

    حتما بعد از خواندن اطلاعات بالا، این سوال برای شما پیش می‌آید، که آیا درب‌های یو پی وی سی همان درب‌های ضد آب هستند یا خیر؟ باید به شما بگوییم، که بله، پاسخ این سوال مثبت است. درب‌های یو پی وی سی یکی از انواع درب‌های ضد آب هستند. البته انواع دیگر درب‌ها را نیز می‌توان به روش‌های مختلف ضد آب کرد، اما شناخته شده‌ترین نوع درب‌های ضد آب، همین درب‌های UPVC هستند.

    البته باید به شما تاکید کنیم که درب‌های ضد آب یو پی وی سی نیز با درب‌های معمولی یو پی وی سی متفاوت است. این کلاف و بافت درب‌های ضد آب معمولا نفوذناپذیر می‌شوند. هر دربی، حتی درب‌هایی که به نام ضد آب در بازار به فروش می‌رسند، باید طوری طراحی شده باشند که رطوبت و آب به داخل بافت درب نفوذ نکند، زیرا کوچک‌ترین نفوذ آبی به داخل کلاف درب، باعث پوسیدگی و باد کردن درب می‌شود.

    بنابراین حتما پیش از خرید درب‌های UPVC ضد آب، به نوع آن و نفوذپذیر یا نفوذناپذیر بودن‌شان دقت کنید و فراموش نکنید که هر درب یو پی وی صرفا یک درب ضد آب نیست.

    —————————————————————————-

     

  • توری پنجره UPVC

  • توری‌های UPVC نوعی از توری است، که با الیاف فایبرگلاس تولید شده است. برای تولید توری UPVC، از فناوری‌های جدیدی و پیشرفته برای قرار دادن الیاف فایبرگلاس در کنار هم استفاده می‌شود. این توری‌ها معمولا برای نصب روی پنجره‌های دوجداره UPVC استفاده می‌شوند، ضد گرد و غبار هستند و مانع تابش نور، عبور مرور هوا و دید منظره‌ای نمی‌شوند. توری‌های یو پی وی سی در قاب‌های ساخته شده از پروفیل‌های UPVC یا قاب‌های آلومینیومی قرار می‌گیرند و روی درب و پنجره‌ها نصب می‌شوند. این توری‌ها در مقابل نور مستقیم خورشید مقاوم هستند و معمولا به دلیل تابش نور خورشید دچار آسیب یا پوسیدگی نمی‌شوند. توری‌های یو پی وی سی مدل‌های مختلفی دارند که در ادامه با انواع آن‌ها آشنا می‌شوید:توری پنجره

    توری پلیسه‌ای

    توری پنجره پلیسه‌ای به توری آکاردئونی نیز معروف است. از نظر عمومی، این توری بهترین مدل برای همه انواع پنجره‌ها به حساب می‌آید. برای جمع شدن توری پلیسه‌ای از فنر یا لولا استفاده نمی‌شود و این توری به صورت کرکره‌ای باز و جمع می‌شود. البته قاب این مدل از توری‌ها ثابت است. توری یو پی وی سی پلیسه‌ای به دلیل سبک طراحی‌اش دارای مقاومت بالایی است. این نوع توری به راحتی پاره و خراب نمی‌شود و از هر دو جهت چپ به راست یا راست به چپ قابل نصب است. ظاهر این توری مانند دامن‌های پلیسه‌ای زنانه است و باز شدن آن مانند باز شدن یک پنجره معمولی است.

    توری مگنتیک

    توری مگنتیک درست مانند توری پلیسه‌ای است، با این تفاوت که توری پلیسه‌ای قابل جدا شدن نیست، اما توری مگنتیک به راحتی به صورت جمع شده از قاب پنجره جدا می‌شود. توری مگنتیک در ابعاد و اندازه‌های مختلف وجود دارد و نصب آن بسیار آسان است. این توری‌ها به دلیل داشتن قفل مگنتی به طور خودکار بسته می‌شوند و به دلیل داشتن استحکام زیاد، پاره و خراب نمی‌شوند.

    توری رولینگ

    توری رولینگ یک توری متحرک با قاب ثابت است. باز و بسته شدن این مدل از توری پنجره UPVC به صورت کرکره‌ای امکان‌پذیر است. توری‌های رولینگ هم به صورت یک جهته و افقی برای پنجره‌هایی که از یک طرف باز می‌شوند، هم به صورت عمودی از بالا به پایین برای پنجره‌هایی کوچک و با ارتفاع کم و هم به صورت دوطرفه افقی برای پنجره‌هایی که عرض زیادی دارند و از طرفین باز می‌شوند در بازار موجود است.

    توری ریلی

    توری ریلی برای درب و پنجره‌های ریلی قابل استفاده است. قاب توری ریلی روی ریل پنجره نصب می‌شود و حرکت می‌کند. توری ریلی نیاز به فضایی از پیش تعیین شده روی قاب پنجره دارد. این نوع توری را می‌توان از هر دو طرف پنجره به طرف سمت چپ یا راست باز و بسته کرد.

    توری لولایی

    توری لولایی، نوعی توری است که با استفاده از لولا باز و بسته می‌شود. این نوع توری مانند پنجره‌های معمولی باز و بسته می‌شود و به فضای زیادی برای باز و بسته شدن نیاز دارد. این نوع توری معمولا عمر طولانی ندارد و خیلی زود لولاهای آن نیاز به تعمیر پیدا می‌کنند. توری‌های لولایی اغلب برای درب‌های ورودی به کار می‌روند.

  • ——————————————————————————————————————————————-

     

     

     

     

    توری ثابت UPVC

    توری ثابت بر روی یک قاب ثابت نصب می‌شود و قابل باز و بسته شدن نیست. این توری تنها برای تعمیر یا تعویض قابل باز شدن است و این کار باید توسط متخصص یا نصاب توری انجام شود. باز و بسته شدن توری ثابت UPVC در خانه و توسط افراد غیرمتخصص، ممکن است باعث به هم خوردن تنظیم و عدم جایگیری صحیح آن شود. این نوع توری‌ها بیش‌تر روی پنجره‌هایی نصب می‌شوند که جایی برای حرکت توری ندارند و نمی‌توان توری را در جهت‌های مختلف باز یا بسته کرد.

  • مدیریت : آقای محسن فخار

 

www.panjarerobefarda.mihanblog.com

 

 

 

 

 

 

محاسبه قیمت درب و پنجره upvc , عکس درب و پنجره upvc , درب و پنجره upvc چیست , مرکز فروش درب و پنجره upvc , انواع مدل پنجره دوجداره , محاسبه آنلاین قیمت پنجره دوجداره , درب و پنجره آهنی ,

سامانه سراسری مشاغل، جامع ترین بانک اطلاعات مشاغل کل کشور

پیام پلیس فتا

لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه ، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده ، به صورت حضوری اطمینان حاصل فرمایید.