شستشوی مبل برکه

شستشوی انواع مبل،خوشخواب،فرش،گلیم فرش،صندلی ماشین،سرامیک و نماشویی 
⚡️مبل شویی چیست؟

سرویس مبل شویی  در شستشوی مبل برکه به سرویسی گفته می‌شود که برای نظافت مبلمان از دستگاه مبل شویی استفاده می‌کند.دستگاه مبل شویی قادر است تا کلیه آلودگی‌های مبلمان را ازبین ببرد و تمیز و پاکیزه ترین مبلمان را با شما عزیزان تحویل دهد.

مبل شویی در دو مرحله خلاصه می‌شود:

۱-مرحله اول: در این مرحله مواد شوینده با دستگاهی به نام فرچه روی مبلمان پخش می‌شود.این دستگاه مواد شوینده را به خورد مبلمان می‌دهد و به صورت کامل روی مبلمان پخش می‌کند.

۲-مرحله دوم: در این مرحله با دستگاه مخصوص مبل شویی شروع به شستشوی مبلمان می‌کنند.این دستگاه دارای قدرت مکش است.این قدرت مکش تمامی مواد شوینده روی مبلمان و همچنین مواد شوینده‌ای که به درون مبلمان نفوذ کرده‌اند را خارج می‌کند.به این ترتیب مبلمان شما مانند روز اول تمیز و پاکیزه می‌شود.

⚡️مزایای سرویس مبل شویی چیست؟

۱-تمامی آلودگی‌های موجود درون مبلمان را ازبین می‌برد.

۲-بوی بد و نامطبوع ناشی از مبلمان را ازبین می‌برد.

۳-روی مبلمان کوچکترین لکی را ایجاد نمی‌کند.

۴-بعد از اتمام این سرویس می‌توانید به راحتی از مبلمانتان با گذشت ۳ الی ۴ ساعت استفاده کنید.

۵-دستگاه مبل شویی هیچ گونه آسیبی به مبلمان وارد نمی‌کند.بلکه مبلمان را در تمیز ترین حالت ممکن به شما تحویل می‌دهد.

با مجموعه برکه به صرفه ترین و با کیفیت ترین سرویس‌های مبل شویی را تجربه کنید.

⚡️نماشویی ساختمان شستشوی مبل برکه

همانطور که می‌دانید سطح بیرونی ساختمان‌ها بعد از گذشت مدتی و به دلیل قرارگیری در معرض ذرات و آلودگی های گوناگون؛ اعم از آلودگی هوا، دود ماشین ها و کارخانجات و… ظاهری کثیف و سیاه پیدا می‌کند که این عامل نه تنها ظاهر ساختمان بلکه نمای شهر و محله را نیز تحت تاثیر خود قرار داده و از کیفیت بصری شهرها می‌کاهد.

اما خدمات نماشویی ساختمان‌ها علاوه بر لایه‌برداری و نظافت نما، میزان طول عمر و ماندگاری مصالح به کار رفته در نما را نیز افزایش می‌دهد.نماشویی ساختمان‌ها طی مراحلی و با استفاده از مواد و دستگاه‌های پیشرفته صورت می‌گیرد که انتخاب این مواد و شیوه نماشویی، بستگی به نظر کارشناس فنی، میزان کثیفی، جنس نما و بودجه مشتری دارد.

روش‌های نماشویی ساختمان شستشوی مبل برکه

به طورکلی دستگاه واترجت و یا دستگاه سندبلاست برای نماشویی ساختمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده از واترجت برای شستشوی نما زمانی صورت می‌گیرد که که نمای ساختمان آلودگی زیادی نداشته باشد. به طور کلی روش‌های نماشویی عبارتند از:

نماشویی ساختمان با داربست:نماشویی ساختمان‌ها علی الخصوص ساختمان‌های بلندمرتبه، کار بسیار خطرناک و پرریسکی است و انجام آن بدون داشتن تجربه و مهارت کافی ممکن نمی‌باشد. به همین دلیل نماشویی ساختمان باید توسط نماشوی حرفه‌ای و به کمک وسایل امنیتی مناسب انجام شود.

نماشویی ساختمان با طناب:نماشویی با طناب در مقایسه با روش قبلی به دلیل اتصالاتی که توسط طناب انجام می شود از امنیت بسیار بالاتری برخوردار می باشد.

نماشویی ساختمان با استفاده از کمربند محافظ:در این روش نیز مانند روش قبلی به دلیل استفاده از کمربندهای محافظ توسط نماشوی ساختمان، امنیتی بیشتری وی در حین کار در ارتفاع تضمین می‌شود.

به مدیریت:محمدرضا مهدوی

شماره های تماس:
09116910494
09119018046

 

 

 

 

 

 

 

 

شستشوی مبل در مازندران

 

 

 

 

شستشوی مبل در مازندران , شستشوی خوشخواب در مازندران , شستشوی فرش در نور , شستشوی گلیم فرش در مازندران , شستشوی صندلی ماشین , شستشوی سرامیک , نماشویی در مازندران , هزینه شستشوی مبل , مبل شویی برکه , مبل شویی برکه در مازندران ,