Address & Contact

Our Address

تهران ، میدان فاطمی ، کوچه بهرام صمیری ، پلاک 34 ، طبقه 2 ، واحد 5

موسسه حقوقی

✔️ مؤسسه پیشگامان عدل ایرانیان با همکاری جمعی از وکلای مجرب دادگستری و با بهره گیری از دستاوردهای نوین دانش مدیریت طی شماره: ۱۹۵ به ثبت رسمی رسیده و فعالیت خود را در گستره کشوری آغاز نموده است.

✔️ زمینه اصلی فعالیت این مؤسسه ارائه خدمات وکالت و مشاوره حقوقی می باشد مؤسسه در کلیه حوزه هایی که معرفی می گردد از تجربه و رزومه قابل ملاحظه ای برخوردار می باشد و در تمامی زمینه های فعالیت دارای تعرفه های مشخص و شاخص های دقیق در ارزیابی کیفیت اقدامات خود می باشد

✔️ پیچیده شدن روابط اجتماعی در دنیای امروز به فرصت‌طلبان این امکان را داده تا با استفاده از پیچ ‌و ‌خم‌ زندگی ماشینی و کمبود آگاهی های حقوقی مردم راههایـی برای تعرض به حقوق قانونی افراد پیدا کنند. در این میان امید اصلی مردم ، حقوقدانها به ویژه وکلا هستند.

✔️ حقوقدانها به عنوان نیرویی کار‌آمد نقش مؤثری در تــامیــن آرامش و راحـتی مردم ،پیشرفت و همه گیر شدن عدالت و در نتیجه سعــادت واقعی و پایدار مردم دارند.

✔️ موسسه حقوقی پیشگامان عدل ایرانیان با شعار راه حل های شما از اینجا شروع می شود. در زمینه های حقوقی، کیفری، ملکی، ثبتی، ازدواج و طلاق، بین المللی و دیگر امور حقوقی، با ارائه مشاوره و ارزیابی پرونده ها، موکلین را از روند رسیدگی، درصد موفقیت و شرایط کلی پرونده آگاه می سازد.

✔️ موسسه حقوقی پیشگامان عدل ایرانیان با اتکال بر عنایت الهی و با تمرکز بر اصل صداقت ، قانون مداری ، آگاهی بخشی ، امانت داری و اعتماد با بهره مندی از قضات بازنشسته ، وکلای پایه یک دادگستری ، اساتید دانشگاه و مشاوران حقوقی و ثبتی مجرب اقدام به ارائه خدمات مشاوره ای و قبول دعاوی داخلی و بین المللی به اشخاص حقیقی وحقوقی نموده و به عنوان مشاوری امین و یاوری صدیق کنار موکلین محترم می باشد

✔️ انشاالله که بتوانیم در این راستا ابتدا رضایت الهی و سپس رضایت شهروندان محترم را بدست آوریم

مدیریت:آقای نقره وانی

 

موسسه حقوقی پیشگامان عدل ایرانیان در تهران , موسسه حقوقی پیشگامان عدل ایرانیان , موسسه حقوقی در تهران ,