Address & Contact

Our Address

بوشهر ، برازجان ، آب پخش ، بعد از سوپر مارکت آرمان

شیرینی سرا و نان فانتزی سلطانی

🔺 عرضه کننده انواع شیرینی بشقابی ، خانگی ، کره ای ، دانمارکی ، آلمانی و …

🔺 پخش آجیل و خشکبار شب عید با قیمت مناسب

🔺 تولید انواع نان های رژیمی ، حجیم و نیمه حجیم

🔺 نان یکی از مهم ترین بخش های سبد غذایی ماست و با کمک آن می توانیم انرژی مورد نیاز بدن مان را تامین کنیم. شاید بیشتر ما به مصرف نان های سنتی عادت داریم اما بد نیست نان های حجیم و نیمه حجیم و انواع نان های سالم سبوس دار و حتی رژیمی را هم امتحان کنیم.

✳️تولید نان‌هاي حجيم و نيمه حجيم 

💫نان حجیم به نان هایی اطلاق میشود که ضخامت آنها بیش از ۵ سانتی متر بوده و فرآیند تخمیر در آنها بطور کامل در اطاق تخمیر صورت گرفته و پس از پخت دارای بافتی متخلخل، اسفنجی و یکنواخت بوده و ماندگاری بیشتری دارند و از قابلیت هضم و جذب آسانتری برخوردار می باشند. مانند نان های: باگت، تست، ساندویچی و چاپاتا نانهای حجیم خود در سه شکل مختلف (نان بدون قالب، نان پاروئی بهم چسبیده، و نان قالبی) تهیه می گردند.

💫بیشتر نان های موجود در ایران نان های مسطح و نازک هستند. علت رواج بیشتر این نان ها در سبک غذایی ایرانی ها ذائقه و عادت غذایی مردم است. اما طی چند سال اخیر شاهد تغییر عادت غذایی مردم و تمایل به مصرف بیشتر غذاهای آماده و فست فودی هستیم.

💫از این رو تمایل به نان های فانتزی نیز بیشتر شده است. نان فانتزی مشتمل بر نانهای باگت، برشتن، ساندویچی، همبرگر، شیرمال، پیراشکی است. این نان در ایران هم به صورت گسترده و کارخانه ای طبخ میشود و هم در نان فانتزی پزی های کوچک.  این دسته از نان ها که توسط کارخانه ها تهیه میشوند از استاندارد مناسبی برخوردارند و دارای شماره ثبت و تاریخ تولید و انقضاء هستند اما آن بخشی که در کارگاههای کوچک پخت میشوند دارای علایم ثبتی برای شناختن هویت تولید کننده نیست. این نان‌ها در کیسه‌ای نایلونی بدون هیچگونه شناسنامه‌ای از محل تولید به مغازه‌ها، رستوران‌ها، هتل‌ها و حتی بیمارستان‌ها تخویل داده می شوند.

💫اگرچه در ۲ تا ۳ سال اخیر بعضی از این واحدها بخشی از تولید خود را با شناسنامه در مغازه‌ها و خوار بار فروشی‌ها و سوپرها عرضه می‌کنند که متأسفانه گاهی تاریخ تولید یا انقضا روی آن درج نمی‌شود.

💫به طور کلی نان‌های فانتزی را می‌توان به دو گروه نان‌های سفید و تیره تقسیم کرد. نان‌های سفید شامل نان ساندویچی، همبرگر، فرانسوی و نان بربری فانتزی هستند و نان‌های تیره شامل نان‌هایی هستند که با آرد چاودار (جو) و سبوس‌دار تهیه می‌شوند. در اینجا به تعدادی از نان‌های فانتزی که امروزه در بازارهای ایران رونق پیدا کرده‌اند، اشاره می‌کنیم.

✳️آرد فانتزی چیست؟

🔹🔸به این آرد آرد ستاره نیز گفته می شود.
🔹🔸آرد فانتزی به آرد بین ۲۱% تا ۲۳% گفته می شود. این عدد به میزان سبوس گیری دانه گندم مرتبط می شود.

🔹🔸 این محصول از مغز دانه گندم با سایر قسمت های اندوسپرم تهیه می شود.
🔹🔸خاصیت کشسانی، جذب آب بیشتر و قدرت نگهداری گازهای حاصل از تخمیر را در خود دارد. به همین دلیل برای برای پخت نان های صنعتی، حجیم و نیمه حجیم از این آرد استفاده می شود.

🔹🔸این آرد به صورت صنعتی و در کارخانجات آرد تولید می شود.
🔹🔸در نان فانتزی ها، و برخی از محصولات کیک و شیرینی هم می تواند استفاده شود.

🔹🔸برای تهیه انواع  نان های حجیم مانند باگت ، تست و همبرگر استفاده می شود .
🔹🔸محصولاتی که با این آرد تولید می شوند اکثرا بافت آن ها اسفنجی و قابل انعطاف می باشد.

🔹🔸کیفیت آن به گندم استفاده شده در آن بستگی دارد.
🔹🔸دارای درصد مشخصی از سبوس نرم است. مقدار استفاده از بهبوددهنده در زمان مصرف این آردها بسیار کمتر است

✳️آرد فانتزی چه تفاوتی با آرد سفید دارد؟

💥میزان سبوس گیری تنها دلیل تفاوت این دو نوع آرد می باشد.
💥آرد فانتزی بین ۲۱ تا ۲۳ درصد و آرد سفید بین ۲۷ تا ۳۳ درصد سبوس گیری می شود.

💥در میزان پروتئین و گلوتن نیز تفاوت هایی با هم دارند. موارد مصرف آن ها نیز با یکدیگر متفاوت است.
💥از آرد فانتزی در پخت نان فانتزی، محصولات حجیم و غیر حجیم استفاده می شود. در حالیکه از آرد سفید برای تولید محصولات قنادی، شیرینی، کیک، باقلوا کاربرد دارد.

✳️شیرینی‌سرا 

💫قنادی ها یا شیرینی فروشی ها اماکنی هستند که محصولات قندی به ویژه شیرینی در آنها به فروش می رسند. اغلب این شیرینی فروشی ها در اکثر موارد دارای دو بخش هستند. بخشی که در آن محصولات داخل ویترین آماده برای فروش می باشند و بخشی که در قسمت داخلی تر شیرینی فروشی برای پخت انواع شیرینی، کیک، شکلات، انواع بیسکویت و نان های فانتزی وجود دارد.

💫قنادی‌ها در جای جای نقاط جهان دارای سبک و ویژگی‌های خاص خود هستند، و گاهی (همانند شکلاتیه که فقط فراورده‌های شکلاتی می‌پزد) فقط در یک نوع شیرینی تخصص دارند.قنادی شغلی کاملا تخصصی و حرفه ای است .افراد مشغول در این حرفه باید کاملا به روز باشند.نکته مهم روابط عمومی فروشندگان و برخورد مناسب با مشتریان است.شیرینی هایی که در دوران گذشته مورد تمایل ایرانیان بود شامل مسقطی، راحت الحلقوم، نان های ولایتی، نان برنجی، نان نخودچی، نان بادامی، حاجی بادام، پنجره ای، زبان بره، شکری، پادرازی و نان های مربایی بود.

 

مدیریت : آقای وحید سلطانی

شماره تماس

09399041719

07734826712

 

 

 

 

 

 

 

تولید نان های حجیم و نیمه حجیم , تولید نان های حجیم , نان فانتزی , شهرنان  , شیرینی سرا , نان  , آرد فانتزی , شیرینی بشقابی , شیرینی خانگی , شیرینی کره ای , شیرینی دانمارکی ,  شیرینی آلمانی , آجیل و خشکبار  , نان رژیمی  , شیرینی , تولید انواع نان در بوشهر , بهترین شیرینی سرا در بوشهر , عرضه کننده انواع شیرینی در بوشهر , شیرینی سرا و نان فانتزی سلطانی ,