Address & Contact

Our Address

استان البرز، کرج،مهرشهر بلوار ارم، کیانمهر، بلوار امیرکبیر، نبش نیستان 3،گروه صنعتی پارسیان دُر البرز

Telephone

نصب وتعمیرات کرکره برقی ودرب اتومات شیشه ای وجک پارکینگ در پارسیان دُرالبرز

💫کلیه خدمات نصب و تعمیرات کرکره برقی 

💫انواع تیغه های آلومینیوم، فولادی، پلی کربنات 

💫کلیه خدمات نصب و تعمیرات شیشه های میرال، دودبند طبقات، کابین حمامی، نرده شیشه ای،پارتیشن شیشه ای، شیشه مغازه و… 

💫کلیه خدمات نصب و تعمیرات جکهای برقی پارکینگی ایرانی و خارجی 

💫کلیه خدمات شیشه و آینه ساختمانی شامل انواع شیشه های رو میزی ودوجداره، آینه های دکوراتیو و قاب آینه و کنسول و…

💫کلیه خدمات نصب و تعمیرات انواع درب های اتوماتیک شیشه ای 

✳️شیشه های میرال  

🔸🔹نوعی از شیشه می باشد که طی فرآیند صنعتی از شیشه خام به شیشه سکوریت تبدیل می شود. این کار باعث خنک شدن سطوح خارجی شیشه سریعتر از مرکز می شود و در نتیجه ، بین سطح خارجی و مرکز آن کششی ایجاد می کند. این فرآیند باعث می شود این شیشه ها چهار برابر قوی تر از شیشه های معمولی می شود.

✳️کرکره برقی 

🔻یکی از محصولات اتوماتیک پر کاربرد کرکره برقی است که جهت ایجاد امنیت و راحتی بیشتر در محیط‌‌‌های کاری ( کرکره سازی برقی برای مغازه و کرکره برقی برای فروشگاه ) و حتی نصب کرکره برقی منازل مسکونی از جمله کرکره برقی برای پنجره، کرکره برقی درب آپارتمان و درب کرکره ای برقی پارکینگ لازم است.

🔻از کرکره برقی برای مغازه و یا پارکینگ استفاده می‌شود، مخصوصا پارکینگ هایی که می‌خواهند از فضای پشت درب هم برای پارک کردن خودرو استفاده کنند و یا نصب جک درب پارکینگی در انجا امکان پذیر نیست.

✳️پارتیشن شیشه ای 

💥پارتیشن شیشه ای یکی از پرکاربرد ترین موارد استفاده از شیشه به عنوان یک المان سازه ای می‌باشد. از پارتیشن ها به عنوان جداکننده در فضاهای داخلی ساختمان های اداری و مسکونی استفاده می‌شود.

💥استفاده از پارتیشن اداری مدرن باعث می‌شود تا افراد علاوه بر داشتن آزادی و حفظ حریم خصوصیشان بتوانند با محیط بیرون تعامل داشته باشند و از نور در تمامی قسمت های ساختمان استفاده کنند.

💥در محیط های اداری پارتیشن ها قابلیت بیشترین و بهترین استفاده از حداقل فضا را به کاربران ارائه می‌دهد و علاوه براین بدون اینکه مانع دید افراد شود و به ظاهر و طراحی داخلی ساختمان آسیب برساند سر و صدای محیط را کاهش دهد.

💥پارتیشن های شیشه ای دارای انواع مختلفی می‌باشند، از انواع پارتیشن شیشه ای اداری می‌توان به تک جداره، دو جداره و اداری open office اشاره کرد و هرکدام از این مدل ها به صورت فریم لس، فریم دار، ریلی و تاشو قابل اجرا و طراحی می‌باشد.

✳️مزایای کابین دوش حمام 

🌀استفاده از کابین دوش شیشه‌ای برای جدا کردن حمام و سرویس بهداشتی می‌تواند مزایای زیادی برای شما به همراه داشته باشد. این مزایا شامل موارد زیر هستند؛

🔰جریان نور و بزرگ‌تر نشان دادن فضا 

🌀حمام نیز مانند هر قسمت دیگر خانه باید از نورپردازی خوبی برخوردار باشد. شفافیت شیشه، به حمام امکان دریافت نور بیش‌تر را می‌دهد. از طرفی زمانی که حمام از نور کافی برخوردار باشد و شیشه‌ها امکان دید وسیع‌تری را به شما بدهند؛ از نظر بصری احساس می‌کنید فضای بیش‌تری در اختیار دارید.

🔰کاربردی بودن 

🌀اولین و مهم‌ترین فایده این محصول به علت استفاده از آن بر می‌گردد؛ زیرا با استفاده از آن، از فضای حمام به صورت بهینه استفاده خواهید کرد، فضای کافی برای قرار دادن سایر تجهیزات را خواهید داشت و از خیس شدن سایر قسمت‌های حمام پیشگیری می‌شود.

🔰قابل اجرا برای همه حمام‌ها 

🌀شما همچنین امکان اجرای کابین دوش در هر نوع حمام را خواهید داشت. با در اختیار داشتن فضای حمام کوچک، امکان استفاده از دیوایدر شیشه‌ای با ابعاد کوچک و در صورت در اختیار داشتن فضای زیاد در حمام می‌توانید از انواع آن با ابعاد بزرگ‌تر استفاده کنید. حتی در حمام‌هایی که از نظر فضا محدود یا با شکل غیر معمول هستند نیز امکان اجرا وجود دارد.

🔰نظافت آسان 

🌀از مزایای دیگر استفاده از کابین دوش، نظافت و تمیز کردن آسان آن است؛ چرا که این محصولات با داشتن دیواره صاف، ارتباط کم‌تری با آلودگی دارند و تمیز کردن آن آسان‌تر خواهد بود.

🔰طراحی زیبا 

🌀کابین‌های دور دوشی با طراحی زیبا، باعث ایجاد فضایی مدرن در حمام‌ می‌شوند. همچنین با ایجاد نوعی نظم بصری می‌توانید از به ‌هم ریختگی‌ها جلوگیری کنید.

🔰قابلیت دسترسی آسان 

🌀این محصولات جزو محصولات پرفروش بازار هستند و برخلاف وان‌ها و دوش‌های قدیمی در دسترس‌تر هستند. از طرفی با سطح صاف و بدون شیب، امکان افتادن در آن کاهش می‌یابد

مدیریت : آقای فروزان و جلیلی

شماره تماس:

09190782781 آقای جلیلی

09199829548 آقای فروزان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

💫💫💫💫💫💫💫💫💫

 

 

💫💫💫💫💫💫💫💫💫

 

 

💫💫💫💫💫💫💫💫💫

 

 

💫💫💫💫💫💫💫💫💫

 

 

💫💫💫💫💫💫💫💫💫

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کلیه خدمات نصب و تعمیرات کرکره برقی انواع تیغه های آلومینیوم , فولادی , پلی کربنات , خدمات نصب و تعمیرات شیشه های میرال , دودبند طبقات , کابین حمامی , نرده شیشه ای , پارتیشن شیشه ای , شیشه مغازه , کلیه خدمات نصب و تعمیرات جکهای برقی پارکینگی ایرانی وخارجی , کلیه خدمات شیشه و آینه ساختمانی , انواع شیشه های رو میزی و دوجداره , آینه های دکوراتیو  , قاب آینه و کنسول  , نصب و تعمیرات انواع درب های اتوماتیک شیشه ای ,