شیشه سکوریت جام نما

?ارائه خدمات شیشه سکوریت،درب اتوماتیک،آینه دکوراتیو

?فروش،احرا و نصب انواع طرح ها و مدل های آینه دکوراتیو

?فروش،نصب و سرویس انواع درب اتوماتیک شیشه ای

?درب شیشه ای

?شیشه دودبند

?آینه کاری

?پارتیشن شیشه ای

?شیشه چیدمان

?شیشه بالکن دوجداره

?درب اتوماتیک

?پنجره upvc

❇️شیشه سکوریت:

شیشه سکوریت یا شیشه میرال یکی از مقاوم ترین شیشه های مورد استفاده در صنعت ساختمان سازی می باشد. این محصول مقاوم و ایمن طی یک فرایند و عملیات حرارت دهی به دست می آید. شیشه معمولی استحکام و ایمنی لازم برای استفاده در بخش های مختلف ساختمان را ندارد. بنابراین باید با طی کردن فرایند هایی از آن یک محصول مقاوم و مستحکم ایجاد کرد.قبل از سکوریت کردن، شیشه های خام را به اندازه های دلخواه برش باید داد. امکان برش و شکل دهی یا سوراخ کردن شیشه بعد از وارد شدن شیشه به کوره عملا وجود ندارد.

❇️درب اتوماتیک:

درب اتوماتیک به نوعی درب گفته می شود که با استفاده از چشمی های حساس به حرکت یا نور و یا ریموت کنترل های الکترونیکی از راه دور باز و بسته می شوند. درب های اتوماتیک هوشمند جایگزین درب های سنتی قدیمی شده اند که این موضوع باعث افزایش امنیتی، سرعت و راحتی کار استفاد کنندگان شده است.

درب اتوماتیک امروزه کاملا جایگاهی برای خود در صنعت ساختمان پیدا کرده است و به میزان بسیار زیادی از این نوع درب ها استفاده می شود. از درب اتوماتیک در ساختمان ها ، اماکن تجاری ، هتل ها، مراکز درمانی مانند بیمارستان ها ، مراکز صنعتی و کارخانجات و … استفاده می شود زیرا این درب ها آرامش و امنیت و آسایش را برای مصرف کنندگان به ارمغان می آورند.

به مدیریت:جمال امیری

 

 

شیشه , انواع شیشه , شیشه سکوریت , شیشه سکوریت جام نما در شهریار , درب اتوماتیک , آینه دکوراتیو , انواع آینه دکوراتیو , درب شیشه ای , پارتیشن شیشه ای , آینه کاری , شیشه دوجداره , پنجره upvc  , قیمت انواع شیشه سکوریت در شهریار , درب اتوماتیک شیشه ای در شهریار ,