Address & Contact

Our Address

کیلومتر 20 جاده کرج، خیابان سعادتیه، جنب بوستان معلم، پلاک 74

 متین

این شرکت تلاش دارد تا با بومی ساختن تکنولوژی تولید جک های تخت گامی مهم و بلند در راستای تولید ملی به منظور رفاه حال هموطنان عزیز و همچنین بی نیاز ساختن کشور از واردات این محصول بردارد.

از آنجا که ارتقا مستمر سطح کیفی این محصولات و همزمان حفظ توان خرید مشتریان عزیز و در نهایت کسب رضایتمندی مشتری و فروشنده سر لوحه فعالیت های این شرکت قرار گرفته است، این شرکت همواره خود را مدیون اساتید ، متخصصان ، تکنسین ها و مشتریان میداند که با ارائه نظرات راهگشای خود، ما را در این مسیر یاری رسانده اند.

ما از سال ۱۳۷۳ در زمینه عرضه تکنولوژی جوشکاری و طراحی ساخت ماشین آلات اتوماتیک فعال هستیم. در طول سال هاس ۱۳۹۱ در زمینه تولیدات و نیاز عموم مردم شروع به تولید محصولات فلزی کرده ایم . ساخت لوسترهای اورگانیک (فقط برای صادرات) و اینک در پنج سال اخیر تولید کف تخت و باکس های جک دار و کم جا و نرده چوبی با کیفیت بسیار عالی را انجام می دهیم. طبق آمار گفتاری و عینی ما بهترین دقایق را در تولیداتمان اجرا می کنیم .

ابزار های حرفه ای و به روز

خاطر نشان میکنم ، در خصوص تجربه سی ساله کارگاه در زمینه استفاده از ماشین آلات منحصر بفرد و به روز دنیا ما توانسته ایم تا بترین نتایج را از تولید خودمان ارایه دهیم.

از جمله : دستگاههای برش پلاسما ، جوشکاری آرگون ، اره های نواری و دیسکی در اندازه های مختلف ، دستکاههای جوشکاری MIGMAG اینورتر ساخت ژاپن و کره ، میزهای فیکس چر مجهز به گیره های سری آلمانی و همین طور تنها دارنده ی خط تولید نرده چوبی در ایران.

به مدیریت خانم متین

جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت رسمی ما دیدن کنید.

http://steelbed.ir