صنایع آجرنما و نسوز حافظ

به نام ایزد یکتا ( هنر در نزد ما ایرانیان است و بس )

این واحد تولیدی که از سال ۱۳۷۰ در اطراف شهریار جهت تولید سرامیک راه اندازی گردیده بود را در سال ۱۳۸۱ تبدیل به یک واحد تولیدی آجرنما و آجر نسوز بنام حافظ تهران نمودم و با کیفیت بالا و استحکام خوب و با جذب آب کم و استفاده از کانی های بسیار مرغوب که از سراسر کشور به این کارخانه حمل میگردید با استفاده از یک واحد سنگ شکن و آسیاب با ظرفیت بالا و چندین پرس سنگین پودری و اکسترودری و همچنین صنایع دستی و کوره های سنتی ، شاتل ، تونلی و خشک کن و میکسرهای مورد نیاز و واحد آزمایشگاه دقیق و سیستم بسته بندی و دقت تمام و با رعایت تمام اصول علمی و فنی و دقت در انتخاب کانی ها و فرمولاسیون استاندارد آن نموده و فر آوری اصولی و پرس و پخت خوب دارای محصولاتی با خواص فیزیکی و خواص مکانیکی و شیمیایی قابل قبول می باشد همچنین با بهره بردن از هنر در طراحی ، ساخت و تولید در اولویت قرار گرفته و تنوع محصولات این کارخانه در ۱۰۰ نوع و ۲۰ رنگ میباشد و مشابه همه محصولات آجرهای هلندی ، آمریکایی ، انگلیسی ، آلمانی ، و ترکیه را دارد .

بزرگترین تولید کننده انواع آجرهای نسوز دستی و ماشینی در ۱۲۰ رنگ و طرح برای اولین بار در ایران و خاورمیانه

مدیریت کارخانه مهندس مهدی پناه ۰۹۱۲۳۶۰۸۲۹۹

۰۹۲۰۳۰۵۱۳۷۲

۰۲۶۳۲۷۴۴۸۳۲

اولین تولید کننده آجرهای نسوز دستی و ماشینی ( اروپایی و هلندی )در سطح خاور میانه

http://hafezbrick.ir/

از دیرباز تا به امروز وظیفه ای بر دوش نمای ساختمان ها قرار گرفت، وظیفه ی مقاومت و حفاظت بود. معماران می‌بایست برای حفاظت از نماهای اجری در برابر عوامل مختلف جوی، اقلیمی و…، در انتخاب مصالح با کیفیت و مرغوب دقت قابل توجهی را خرج نمایند. ایجاد و ساخت سازه ها و ساختمان هایی با نمای آجری که در مقابل باد، باران، گرما و سرما همچنان مقاوم و استوار بمانند کار هرکسی نخواهد بود. امروزه در سرتاسر جهان نیاز شهرها به نمای مقاوم و حرفه ای، حرف اول را میزند.

این انواع آجر نما نسوز هستند که بهترین رنگ ها و طرح ها را دارا می باشد و موجب جلب توجه و رضایت معماران و مهندسان شده است.

صنایع آجرنما و نسوز حافظ در تهران

 

صنایع آجرنما و نسوز در تهران, آجرنما در تهران, آجر نسوز در تهران, آجر ماشینی, آجر نسوز، آجر نسوز حافظ