صنایع آلومینیوم سازی منصف

تولید،فروش و نصب انواع در و پنجره منصف در اسفراین

? upvc ساخته شده از مشتقات نفت خام می باشد . مواد ساخته شده upvc باعث شده تا در برابر تغییرات سرما و گرما ایمن باشد و تغییر شکل ندهد.

? پنجره دوجداره در سال ۱۳۶۰ در اروپا اختراع شد. که بعد ها المانی ها با پیشرفت در این زمینه توانستند پنجره دوجداره UPVC را ساخته و روانه بازار کنند . با معروف شدن این نوع پنجره ها به بازار توانستند جایگزین سایر پنجره ها ( پنجره چوبی، آهنی، آلمینیومی ) شده . امروزه در صنایع ساختمان این نوع پنجره یکی از پرکاربردترین ها در نوع خود می باشد.

? فروش و نصب انواع درب ، پنجه و توری منصف

?تولید فروش و نصب انواع درب و پنجره ساده و دوجداره ، اختصاصی ، ریلی ، انواع توری

?تولید کننده انواع درب و پنجره های ساده و لمینیت

?تولید شیشه های دو و سه جداره

?تولید انواع توری‌های آکاردئونی( پلیسه)

?مزایای استفاده از درب و پنجره دوجداره یا درب و پنجره سه جداره

?صرفه جویی در مصرف انرژی

?درب و پنجره های دوجداره و سه جداره می‌توانند تا حد زیادی باعث صرفه‌جویی در مصرف انرژی شوند. این مدل پنجره ها مانع خروج هوای گرم داخل محیط و ورود سرما در فصل سرد می‌شوند و در فصل گرم سال نیز از خروج هوای خنک داخل جلوگیری می‌کنند.

?مانع ورود آلودگی

?درب و پنجره‌های دو و سه جداره از ورود گردوغبار و آلودگی به داخل محیط جلوگیری می‌کنند. از این طریق درب و پنجره های دوجداره و سه جداره در حفظ سلامت ما نیز تاثیر دارند.

?مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی مختلف

?این محصول به دلیل ساختار ویژه خود و مواد اولیه به کار رفته در آن در برابر رطوبت، باران، آفتاب و … مقاوم است و به سرویس مداوم احتیاجی ندارد.

?عایق سر و صدا

?درب و پنجره های دوجداره و سه جداره می‌توانند حکم یک عایق مناسب برای سر و صدا را داشته باشند. این محصولات می‌توانند آرامش را به شما هدیه دهند و سر و صدای اضافه را حذف کنند.

?توری پلیسه ای با نام های دیگری از جمله توری تاشو و توری آکاردئونی در بازار موجود میباشد . توری های پلیسه قابلیت انعطاف پذیری فوق العاده ای دارند و این ویژگی ( متحرک بودن ) سبب باز و بسته شدن راحت این توری ها در قاب آلومینیومی میشود. درحالی که توری های ثابت فقط هنگام شستشو و نظافت از فریم خود جدا میشود.

?ویژگی اصلی توری پلیسه ای

?مشخصات آلومینیومی با کیفیت بالا است که ثبات و دوام می بخشد
?عملکرد عالی و طول عمر بالایی دارد.
?در برابر انواع شرایط آب و هوایی مقاوم است.
?نگهداری آن آسان است ، زیرا با آب قابل شستشو است

مدیریت:آريالای مهدی بخش آبادی

 

 

تولید درب و پنجره یو پی وی سی نوین پنجره , درب و پنجره یو پی وی سی , توری های پلیسه آکاردئونی  , درب و پنجره دو و سه جداره upvc , درب و پنجره , قیمت درب و پنجره upvc ,  درب و پنجره upvc ,