صنایع برودتی پژمان

صنایع برودتی پژمان مشاوره ، طراحی و اجرای سیستم های برودتی و تهویه مطبوع.مفتخر است به طراحی و ساخت انواع:

✅یخچال و فریزر روباز پرده هوا
✅یخچال و فریزر طرح جزیره ای و خوابیده روباز
✅یخچال و فریزر ایستاده
✅یخچال و فریزر دو رو شیشه
✅یخچال و فریزر صندوقی
✅یخچال و فریزر میز کاری
✅یخچال و فریزر مکعبی جای میوه و کیک و نوشیدنی
✅ویترین شو کیک
✅بستنی ساز رولی
✅تاپینگ بستنی
✅تاپینگ فالوده
✅تاپینگ پیتزایی یا کانتر سرد
✅تاپینگ ترشی
✅ذرت مکزیکی طرح تاپینگ
✅میز دخل طرح تاپینگ
✅فریزر جای بستنی و فالوده طرح تاپینگ
✅فریزر جای بستنی قیفی
✅فریزر خشک کن
✅شیر سردکن و دوغ سردکن
✅آب سرد کن
✅سردخانه ثابت و متحرک………….
ارسال به هر نقطه ای که مشتری درخواست داده با توجه به شرایط آب و هوای آن منطقه در زمان ساخت.

کارخانه:تهران جاده آبعلی بعد از جاجرود شهرک صنعتی خرمدشت خیابان سیاه سنگ :
۰۲۱۷۶۲۱۱۱۲۴
۰۲۱۷۶۲۱۱۱۲۵
دفتر : تهران خیابان امام خمینی غربی پلاک ۹۰ :
۰۲۱۶۶۸۸۱۷۱۸
۰۲۱۶۶۳۶۷۰۵۲

مدیریت : عباس بحیرائی

۰۹۱۲۱۰۴۶۰۷۶
۰۹۱۲۳۳۴۷۸۷۲
واتساپ

یخچال ترشی

تاپینگ ترشی صنعتی یکی از محصولاتی که در مکان‌هایی مانند ترشی فروشی‌ها زیتون فروشی‌ها ،رستوران‌ها ساندویچی‌ها، و فست فودها مورد استفاده قرار می‌گیرد

از ویژگی‌های این محصول وجود بنماری های متعدد است که کاربرد این دستگاه را بالا برده و جذابیت خاصی به دستگاه و انتخاب مشتری داده، جنس لگن که در داخل آن به‌کاررفته است استیل نگیر می باشد

که کاملاً ضد پوسیدگی می‌باشد و و همچنین از یک موتور قدرتمند و مناسب بهره برده و دمای این تا پینگ سرد را در دمای مناسبی قرار دهد و دارای نورپردازی ال‌ای‌دی نیز می‌باشد و در ابعاد گوناگون طرح مکعبی و تاپینگی و خوابیده ساخته می‌شود و در تعداد مختلف تولید می‌شود.

 

 

 

 

 

 

 

❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️

 

یخچال و فریزر بستنی فروشی و کافی شاپی ( خط تاپینگ: تاپینگ بستنی ، فالوده ، معجون و ذرت مکزیکی و دخل و میوه و میز کاری…)

تاپینگ بستنی و فالوده و ترشی برای بهتر به نمایش گذاشتن انواع بستنی و فالوده و ترشی است که هرچه طراحی تاپینگ جذاب تر باشد، مشتریان علاقه بیشتری به خرید خواهند داشت.

تاپینگ ها در ابعاد مختلف با توجه به سفارش مشتری ساخته می شود که دارای ظرفیت‌های مختلفی می باشند.
مهمترین مشخصه تاپینگ ظاهر زیبا ولی کم مصرف و بازدهی بالا آن می باشد.

دارای چرخهای مقاوم برای سهولت در جابجایی هستند.

در این نوع محصولات از نور پردازی های زیبا استفاده می‌شود که جلوه زیبایی به کار می‌دهد که این امر در جلب و افزایش مشتری تأثیر زیادی دارد.

یخچال های مکعبی که بعنوان ویترین انواع میوه و شیرینی و کیک میشه استفاده کرد که جلوه خاصی به محل کسب میده و با رقص نور های زیبایی که داره از نظر بصری اثر فوق‌العاده ای در جذب و افزایش مشتری داره.

برخی تولیدات صنایع برودتی پژمان :

* تاپینگ بستنی
*تاپینگ فالوده
*تاپینگ ترشی
*تاپینگ ذرت مکزیکی
*تاپینگ میز دخل
*تاپینگ پیتزایی یا کانتر سرد
* یخچال های مکعبی
* تاپینگ جای ذخیره فالوده و بستنی
*فریزرهای صندوقی سبد دار……………..
کلی تولیدات دیگر که طبق سفارش مشتری ساخته می شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

یخچال های قنادی و شوکیک و انواع یخچال و فریزر مکعبی

❄️ این نوع یخچالها برای به نمایش گذاشتن انواع کیک و شیرینی و دسر و انواع پروتئین و نوشیدنی و سالاد ……… کاربرد دارد.

❄️ رنگ بدنه طبق سفارش

❄️ در ارتفاع سفارشی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

یخچال شوکیک

 

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

یخچال روباز فروشگاهی (یخچال پرده هوا)

عملکرد یخچال رو باز پرده هوا به گونه ای است که لایه ای از هوا را بواسطه منافذ زیر طبقات در مقابل فضای بیرونی ایجاد کرده و دمای محفظه یخچال پس‌ از مدتی کوتاه به میزان استاندارد رسیده و از مواد خوراکی درون خود به‌ خوبی محافظت می‌کند.

مزیتی که سهولت در امر چیدمان اجناس و سرعت در کار را فراهم می آورد و با داشتن فضای زیاد داخلی برای قرار گیری انواع لبنیات و گوشت و سوسیس و کالباس و انواع نوشیدنی ها بسیار مورد توجه فروشگاه ها و هایپر مارکت ها است. و به دلیل سهولت در خرید بسیار مورد توجه مشتریان فروشگاه ها و هایپر مارکت است.

خلاصه ویژگی ها
دارای کاور محافظت کننده در شب برای جلوگیری از هدر رفتن سرما
ذخیره انرژی در محیط داخل از طریق کنترل انتقال هوا
گردش هوا بدون قفل انرژی
دارای ترموستات دیجیتالی با قابلیت برنامه ریزی جهت سیستم مرکزی یا موتور سرخود
مصرف انرژی پایین، بازدهی بالا
تعبیه چرخ هایی جهت سهولت در جابجایی
بدنه فوم تزریق پلی یورتان با ضخامت ۵ سانتیمتر
در این نوع یخچال ها از نور پردازی های زیبا استفاده می‌شود که جلوه زیبایی به طبقات و محصولات مورد نظر می‌دهد که این امر در جلب و افزایش مشتری تأثیر زیادی دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

یخچال فروشگاهی پرده هوا

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

یخچال فریزر خوابیده پرده هوا جزیره ای و حوضی (استخری) و اکواریومی

این نوع یخچال و فریزر ها از کاربردی ترین انواع تجهیزات در فروشگاه ها و هایپر مارکت است. به علت سهولت کاربری آن توسط مشتری در دید آسان و لمس اجناس درون‌ آن بسیار مورد توجه مدیران فروشگاه ها است. چراکه برای نگهداری مواد غذایی مانند پروتئین، بستنی، لبنیات و سبزیجات……….. بسیار مناسب است.

این نوع یخچال هاکه دو مدل ثابت و متحرک دارند زیبایی خاصی به هایپر مارکت ها و فروشگاه ها می دهد.

این محصول به دلیل دارا بودن عایق فوم پلی یورتان ۵ سانتیمتری به هیچ عنوان اجازه هدر رفت دما را به بیرون از محیط یخچال نمی‌دهد و همین امر سبب‌ افزایش عملکرد و طول عمر یخچال و فریزر می گردد.

امکان چاپ بنرهای تبلیغاتی دلخواه بر روی بدنه این یخچال و فریزر های جزیره ای مهیا است. شما می‌توانید تبلیغات سفارشی مد نظرتان را بر روی بدنه این دستگاه به هنگام سفارش انتخاب نمایید.

در این نوع یخچال ها از نور پردازی های زیبا استفاده می‌شود که جلوه زیبایی به طبقات و محصولات مورد نظر می‌دهد که این امر در جلب و افزایش مشتری تأثیر زیادی دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

یخچال و فریزرهای صنعتی ویترینی و ایستاده و میز کاری

این نوع یخچال و فریزر ها علاوه بر کاربردی که در سوپر مارکت ها و فروشگاه ها دارند در شیرینی فروشی و فست فود و کبابی و رستوران و قصابی و هتل‌ها…………. مورد استفاده قرار می‌گیرند.

که بسیار طرح‌های متنوعی دارند و بر اساس نوع استفاده می توان کار را سفارش داد که در سایزها و ابعاد مختلف برای کاربرد در مکان‌ های مختلف طراحی و ساخته می شوند.

دمای این نوع یخچال و فریزر ها قابل تنظیم است که متناسب با شرایط و نوع مواد غذایی می‌توان دما را تنظیم نمود تا مواد غذایی درون خود را به مدت طولانی سالم و شاداب نگهدارند.

این نوع محصول به علت ویترین و نمای شیشه ای که دارند، نمای زیبایی به محیط کسب میده و باعث می شوند که اجناس در دید بیشتر مشتریان قرار گرفته، در نتیجه فروش بیشتر مواد غذایی را به همراه خواهد داشت.

همانطور که همه شما می‌دانید فریزرهای برای نگهداری مواد غذایی بصورت منجمد مورد استفاده قرار می گیرند که مواد غذایی که نیاز به دمای زیر صفر درجه را دارند در این نوع فریزرها قرار می گیرند. محصولاتی مانند انواع پروتئین (ناگتها ،کبابهای آماده و همبرگر ها و فیله……….) بستنی‌ها و کره ها و انواع خمیرهای آماده نیازمند قرار گیری در این نوع فریزرها هستند.

در این نوع محصولات از چرخهای مقاوم جهت جابجایی و حرکت آسان استفاده می شود.

بسته به نوع کاربرد و سفارش مشتری بصورت پشت و رو شیشه یا پشت بسته در سایز های مختلف مثل ۸۰ و ۱۵۰ یا ۲۰۰سانتیمتری ساخته می‌شوند. بصورت تک درب قدی یا دو درب یا سه درب قدی یا ۴درب و ۶درب……..

بصورت یخچال و فریزرهای میز کاری نیز می‌توان استفاده کرد که پایین کار یخچال و فریزر می باشد و روی کار به‌عنوان میز آماده سازی برای هر نوع فعالیتی می‌توان استفاده کرد.

قیمت این نوع محصولات بیشتر تابع سفارش مشتری میباشد.

 

 

 

 

 

 

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

بستنی ساز رولی

این بستنی نوعی بستنی دست ساز به شمار می رود که بصورت اسلایس شده مواد بستنی و تیکه های میوه یا شکلات یا آجیل………….. را بر روی یک صفحه برودتی ریخته سپس با کارتک شروع به آماده سازی بستنی می کنند و به صورت یک لایه نازک شروع به بلند نمودن لایه بصورت لوله ای شکل می نمایند.

بستنی ساز رولی ساخت صنایع برودتی پژمان داری چرخهای مقاوم جهت سهولت در جابجایی می باشند.

این محصول بسته به خواست و سفارش مشتری ساده که فقط یک صفحه برودتی دارد ساخته می‌شود و یا بصورت یخچال دار با مخزن بنماری یا بدون یخچال با مخزن بنماری. که قیمت محصول تابع سفارش مشتری می باشد.

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

شیر سردکن _ دوغ سردکن

شیر سرد کن به مخازنی گفته می شود جهت نگهداری شیرو علاوه بر آن خنک نگه داشتن شیر خام که‌ با چرخش مداوم شیرخام مانع از فساد شیر می گردد.

شیر سردکن انواع متفاوتی دارد و بر اساس نوع استفاده ساخته می شود. فروشگاه ها و لبنیاتی های عرضه شیر خام از جمله استفاده کنندگان از دستگاه شیر سرد کن و دوغ سرد کن هستند که عمدتاً در ظرفیت‌های ۱۰۰، ۲۰۰، ۳۰۰ ،۴۰۰، ۵۰۰، ۶۰۰ لیتری تولید و عرضه می شود و تابع سفارش مشتری دو لگن و دو شیر یا دو موتوره ساخته می‌شود که خود این مزیت دیگری دارد و آن نوع کاربرد آن است که گاهی می‌توان از یک دستگاه برای دو محصول شیر و دوغ همزمان استفاده کرد.

دستگاه ساخته شده در گروه صنعتی پژمان دارای چرخهای مقاوم برای جابجایی خوب و آسان می باشند. همچنین بدنه داخلی تمامی دستگاه های شیر سرد کن _ دوغ سردکن از استیل نگیر بوده که هیچ گونه زنگ زدگی و آلودگی و فرسایشی به خود نگیرد ولی بدنه بیرونی دستگاه بستگی به سفارش مشتری و مصرف کنندگان دارد.

دستگاه دوغ سرد کن همانند دستگاه شیر سرد کن، دارای مخزن نگهداری دوغ و سیستم برودتی جهت خنک کردن دوغ دارد. و در ظرفیت های مختلف ۱۰۰، ۲۰۰، ۳۰۰، ۴۰۰، ۵۰۰، ۶۰۰لیتری ساخته می‌شوند و تابع سفارش مشتری دو لگن و دو شیر یا دو موتوره طراحی و تولید می شود.

البته بسته به سفارش مشتری در ظرفیت های بالاتر نیز ساخته شده و به تمام نقاط کشور ارسال می‌گردد.

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

سردخانه صنعتی

سردخانه صنعتی از مجموعه ای از تأسیسات و ساختمان ها تهیه می‌شود که می توان مواد غذایی فاسد شدنی، محصولات کشاورزی و محصولاتی قابلیت فاسد شدن را دارند درون سردخانه در دما و رطوبت مناسب محیط نگهداری کرد تا طول عمر مواد غذایی را بیشتر کرد.

سردخانه صنعتی در دو نوع زیر صفر و بالای صفر قابل ساخت و راه اندازی می باشد و طراحی آنها به صورت دو منظوره ثابت و متحرک صورت می پذیرد.

سردخانه بالای صفر که به عنوان سردخانه کوتاه مدت شناخته می شوند دارای دمای نگهداری ۱+ تا ۴+ درجه سانتیگراد هستند که این دما برای نگهداری محصول کمی بالاتر از دمای انجماد محصول است.

سردخانه زیر صفر که به عنوان سردخانه های انجماد نیز شناخته می شوند برای انجماد محصولات از دمایی بین ۱۰- تا ۲۲- درجه سانتیگراد برخوردار هستند که بیشترین دمای مورد استفاده ۱۸- درجه سانتیگراد می باشد. که در این سردخانه بیشتر محصولاتی مانند گوشت منجمد، مرغ منجمد، ماهی منجمد، سبزیجات منجمد، صیفی‌جات منجمد نگهداری می‌شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

یخچال فروشگاهی , یخچال پرده هوا , یخچال ایستاده بدون در , یخچال بستنی , یخچال بستنی فروشی , تاپینگ بستنی , یخچال شوکیک , یخچال قنادی , یخچال قصابی , یخچال جزیره , یخچال روباز , یخچال خوابیده روباز , یخچال ایستاده , یخچال هایپرمارکت , یخچال مغازه , قیمت یخچال فروشگاهی , یخچال میوه , یخچال فریزر فروشگاهی , تولیدی یخچال در تهران ,  یخچال فروشگاهی , یخچال پرده هوا , یخچال خوابیده پرده هوا , یخچال جزیره,  یخچال ایستاده پرده هوا , یخچال بدون در , یخچال جلو باز , یخچال خوابیده روباز , یخچال پروتئین فروشی , یخچال هایپرمارکتی , تولیدی یخچال فروشگاهی , تاپینگ بستنی , یخچال بستنی , یخچال ایتالیایی , یخچال بستنی فروشی , یخچال بستنی میوه ای , یخچال میوه , فریزر بستنی , یخچال بستنی رنگی , یخچال ترشی , ویترین ترشی , یخچال زیتون , یخچال شوکیک , شوکیک , یخچال کافیشاپ , ویترین کیک ,  صنایع برودتی چیست , صنایع برودتی  , صنایع برودتی در تهران , صنایع برودتی تهران , شرکتهای برودتی , استخدام صنایع برودتی  , شرکت صنایع برودتی پژمان , یخچال روباز فروشگاهی , تاپینگ بستنی , یخچال و فریزر فروشگاهی , پرده هوا فروشگاهی , ذرت مکزیکی , یخچال فریزر فالوده , یخچال جزیره ای , یخچال ایستاده تک درب , فریزر خوابیده , شیر سردکن , تاپینگ در تهران , تاپینگ بستنی در تهران , سازنده تاپینگ در تهران , یخچال پرده هوا در تهران , پرده هوا در تهران , سازنده یخچال در تهران , یخچال فروشگاهی در تهران , تاپینگ بستنی , یخچال پرده هوا  , یخچال فروشگاهی , تاپینگ ارزان , تاپینگ بستنی کوچک , تاپینگ بستنی ارزان قیمت , سازنده یخچال , یخچال روباز , سازنده پرده هوا , یخچال پرده هوا در تهران , تاپینگ بستنی در تهران , فریزر بستنی , فریزر خوابیده , فریزر فروشگاهی , فریزر روباز فروشگاهی , یخچال میوه , یخچال , یخچال فریزر , یخچال دوقلو , یخچال فروشگاهی , یخچال پرده هوا , یخچال خوابیده پرده هوا , یخچال جزیره , یخچال ایستاده پرده هوا ,  یخچال بدون در یخچال جلو باز , یخچال خوابیده روباز ,  یخچال پروتئین فروشی , یخچال هایپرمارکتی تولیدی , یخچال فروشگاهی , تاپینگ بستنی , یخچال بستنی , یخچال ایتالیایی , یخچال بستنی فروشی , یخچال بستنی میوه ای , یخچال میوه فریزر بستنی , یخچال بستنی , رنگی یخچال ترشی , ویترین ترشی , یخچال زیتون , یخچال شوکیک شوکیک , یخچال کافیشاپ , ویترین کیک , ویترین کیک ,  یخچال هایپرمارکتی , تولیدی یخچال فروشگاهی , فریزر خوابیده , قیمت یخچال فروشگاهی , فروشنده یخچال بدون در , تولیدی یخچال پرده هوا, یخچال جزیره ارزان قیمت , یخچال سوپرمارکت , تاپینگ بستنی , یخچال میوه , تاپینگ فالوده , یخچال ترشی , یخچال قنادی , یخچال بستنی , ویترین کیک , ویترین شیرینی , یخچال ایستاده , یخچال مغازه , یخچال قصابی , فریزر قصابی , یخچال مکعبی , فریزر مکعبی , یخچال لاشه گوشت , یخچال ماهی , یخچال مرغ , یخچال بستنی , تاپینگ بستنی 10 لگن , تاپینگ بستنی 20 لگن , ویترین بستنی ویترین میوه , یخچال میوه , یخچال بستنی 12 لگن , تاپینگ بستنی اسکوپی , تولیدی یخچال بستنی , پایین ترین قیمت یخچال بستنی فروشی ,