صنایع چوبی حسنی

 

?تولید انواع:

⚡️میز و صندلی ناهارخوری

⚡️مبل راحتی

⚡️میز تلفن

⚡️جلو مبلی

?میز ناهارخوری

❇️میز ناهارخوری انتخاب کنید که محکم و قوی باشد تا بتوان سال‌های زیادی از این میز برای مهمانی‌‌‌های خود استفاده نمایید. باید میز ناهار خوری از چوب محکم مانند چوب ماهون، گردو و بلوط را انتخاب نمایید. میزهایی که از چوب مهندسی شده و یا چوب‌‌‌های کامپوزیت ساخته شده است شامل تخته چندلا و ام دی اف بادوام و مقرون به صرفه است اما هرگز به اندازه چوب‌‌‌های سخت مقاوم نیستند.

?میز در آشپزخانه یا اتاق ناهارخوری باید به اندازه ای بزرگ باشد که موارد زیر در آن جا شوند:

✨جای پا در میز ناهار خوری

اکثرا میزهایی که در اطراف می‌بینید شامل یک یا چند جای پا هستند که مانند چهارگوش پایه‌‌‌های میز را به یکدیگر وصل می‌کنند. به طور کلی باید از راحتی جای پا و نشستن روی صندلی اطمینان حاصل کنید. از زوایای متفاوت روی صندلی بنشینید و به میز تکیه دهید تا از استحکام و تعداد پایه‌‌‌های صندلی مطمئن شوید.

✨جای مناسب برای آرنج و اعضای بدن

برای اینکه استاندارد بودن میز ناهارخوری مشخص شود بهتر است روی صندلی میز ناهارخوری بنشینید، فاصله آرنج تا بدن بیشتر از ۴۰ سانتی متر نباشد و ارتفاع میز تا قسمت پایین قفسه سینه شما باشد. اگر میز مورد نظر شما این ویژگی‌ها را داشت پس استاندارد است.ارتفاع مناسب برای میز نهارخوری حدود ۷۵ سانتی متر و فاصله بین دو صندلی یا افراد حداقل باید ۷۴ سانتیمتر باشد و برای راحتی افراد باید به هرکس حدود ۷۰ سانتی‌متر فضا اختصاص دهید. بنابراین میزی را انتخاب کنید که احساس راحتی کنید و برای صرف غذا مجبور نباشید خم شوید.

✨صندلی‌‌‌های میز ناهارخوری

صندلی‌‌‌های این میز ناهارخوری باید به گونه‌ای باشد که افراد به آسانی روی آن بنشیند و تکیه گاهی محکم برای میل غذا باشند.میز و صندلی باید در کنار هم به خوبی قرار بگیرد و صندلی‌‌‌های میز ناهار خوری باید به اندازه‌ای باشد که زیر میز جا بگیرند. صندلی‌‌‌های میز باید استاندارد باشد; صندلی استاندارد، صندلی است که زاویه بین تشک تا تکیه گاه صندلی ۹۰ درجه باشد، پهنای صندلی هم از ۴۵ سانتی متر کمتر نباشد تا غذا خوردن به راحتی هضم شود.

✨پایه‌‌‌های میز ناهارخوری

در خرید میز ناهار خوری، به پایه‌‌‌های آن نیز توجه کنید. از میزهایی که پایه‌‌‌های آن‌ها با چسب چوب به میز متصل شده اند اجتناب کنید. زیرا این موضوع باعث می‌شود که میز طی مدتی آسیب ببیند و استحکام خود را از دست بدهد. اگر پایه‌‌‌های صندلی بیش از اندازه فاصله داشت، پس این موضوع نشان می‌دهد که صندلی‌ها استاندارد نمی‌باشد. یکی از راه هایی که می‌توان سالم بودن صندلی را چک کرد این است که در صورت نشستن روی آن‌ها فشار زیادی ایجاد نکند و از هم باز نشوند.

?جلو مبلی

میز جلو مبلی را شاید میتوان جزو با اصالت و قدیمی‌ترین میز‌ها دانست. از میز جلو مبلی بیشتر برای پذیرایی استفاده میشود و شاید یکی از دلیل هایی که این میز را در دسته با اصالت‌ها قرار می دهد همین بوده باشد.

?نکات مهم برای خرید میز جلو مبلی و عسلی

برای خرید میز جلو مبلی و عسلی باید به یک سری از نکات توجه داشته باشیم از جمله این نکات میتوان به کیفیت جنس و قیمت کالا اشاره کرد. به صورت کلی کیفیت و قیمت حرف اصلی را در هنگام خرید میز جلو مبلی و عسلی میزند. اگر قیمت پایین، امکان دارد کیفیت هم پایین باشد و یا بر عکس.

به مدیریت:آقای نعمت حسنی

https://www.instagram.com/zagros.stone2021/

 

 

 

میز و صندلی ناهارخوری , مبل راحتی , میز تلفن , جلو مبلی , عسلی , تولید انواع میز و صندلی ناهارخوری حسنی در چهاردانگه تهران , صنایع چوبی حسنی در تهران , قیمت انواع مبل راحتی در تهران , قیمت میز ناهارخوری در تهران , قیمت انواع جلو مبلی در تهران ,