صنایع دستی بهار بوهمیا دیزاین

برای بازدید از سایت فروشگاهی ما لطفا کلیک کنید👇🏻👇🏻👇🏻

https://boohemiadisignshop.ir/

 

صنایع دستی شمال تا  جنوب سبک بوهمیان اروپایی

🔰سبک بوهمیان سبک دکوراسیون داخلی است که رنگ‌ها را به بازی می‌گیرد. رنگ‌ها جز جدانشدنی از این معماری داخلی هستند.

🔰رنگ‌های پر جنب و‌جوش و جسورانه در این سبک حرف اول را می‌زنند و اگر می‌خواهید یک بوهمین واقعی باشید نباید در استفاده از رنگ‌ها وسواس داشته‌باشید.

🔰با این حال بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند دیوارهای اتاق سفید باقی بماند. دیوارهای سفید در کنار اجزای دیگر مثل مبلمان و اکسسوریهایی که رنگ‌های تند و روشن دارند؛ نمایی جذاب به منزل بوهمی شما می‌دهد.

🔰سبک بوهمیان شما را در به‌کار بردن رنگ‌ها محدود نمی‌کند، پس لازم نیست؛ نگران ترکیب رنگ‌ها باشید. با این حال رنگ‌های گرم محبوبیت بیشتری در این دکوراسیون دارند.

🔰قرمز، نارنجی و قهوه‌ای روشن را نمی‌توان از معماری Bohemian گرفت. رنگ‌های گرم به طبیعت سرزنده و شاداب بوهم نزدیک تر هستند و انرژی زیادی را به خانه شما می‌آورند.

🔰معمولاً رنگ قرمز را برای فرش‌ها در نظر می‌گیرند و با مبلمان قهوه‌ای و نارنجی ترکیب می‌کنند، اما ترکیب رنگ‌ها بر عهده ذوق هنری شماست. در این دکوراسیون قانونی وجود ندارد.

🔰پارچه‌ها نقشی اساسی در سبک بوهم دارند و به نوعی بیشتر آن‌ها کهنه و قدیمی به نظر می‌رسند چرا که مسافری از دیار دور هستند.

🔰سبک بوهمیان سبک معماری داخلی است که باید اجزا را هنرمندانه و جسورانه انتخاب کنید. پس به سمت پارچه‌ها و منسوجات دست‌ساز بروید.

🔰مکرومه‌دوزی، آینه‌کاری، سوزن‌دوزی، گلدوزی، نقاشی روی پارچه، چاپ‌دستی و هزاران هنر دیگری که روی پارچه‌ها انجام می‌شود؛ ایده‌ای مناسب برای استفاده از پارچه در این سبک است.

🔰پارچه‌هایی که نقش‌های فرهنگی و هنری نقاط دنیا را یادآوری می‌کنند؛ بهترین انتخاب برای دکوراسیون بوهمیان است.
علاوه بر این پارچه‌ها به عنوان پس زمینه یا تابلو هم روی دیوارها به کار می‌روند. نکته مهم در استفاده از پارچه‌ها در سبک بوهو ترکیب جسورانه آن‌ها با یکدیگر است.

به مدیریت:بهار لرکی

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

???????????????????????

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

 

صنایع دستی , صنایع دستی شمال تا جنوب , انواع صنایع دستی در خوزستان , صنایع دستی بهار بوهمیا دیزاین در خوزستان , صنایع دستی سبک بوهمیایی اروپایی , قیمت انواع صنایع دستی در خورستان ,