Address & Contact

Our Address

قزوین

طراحی و اجرای نماهای شیشه ای در قزوین 

شماره تماس :
09129523739
09124813769

?طراحی و اجرای نماهای شیشه ای : اعم از پنجره های upvc  همراه با شیشه های دوجداره 

?اجرای درب اتوماتیک شیشه ای ، پارکینگی و کرکره برقی 

?شیشه سکوریت چیست؟

?امروزه شیشه سکوریت (tempered glass) یا شیشه نشکن به عنوان یکی از شناخته شده ترین مصالح ساختمانی در صنعت ساخت مطرح می گردد.

?سکوریت کردن یک عملیات حرارتی می باشد که روی شیشه های ساختمانی انجام می گردد. این فرایند را می توان روی شیشه های رنگی، چاپ شده، رفلکتیو و یا لعاب خورده نیز انجام داد. برای سکوریت کردن شیشه، جام شیشه را با دمای بالای ۷۰۰ درجه سانتی گراد حرارت می دهند تا به دمای نرمی شیشه برسد سپس به صورت هم زمان به هر دو طرف شیشه سریعا هوای سرد می دمند. با توجه اینکه در مرحله سرد سازی شیشه، لایه های بیرونی به نسبت لایه های درونی سریع تر سرد می گردد، این امر سبب استحکام بالای شیشه می شود. از لحاظ علم مکانیک نیز وقتی سطح شیشه سریع تر از مرکز آن سرد شود، تنش های دائمی در شیشه ایجاد شده که نتیجه ی آن استحکام شیشه خواهد بود

?مزایای درب اتوماتیک

✳️درب‌های اتوماتیک مزایای متعددی دارند. از جمله این موارد می‌توان به زیبایی، ظاهر مدرن، صرفه‌جویی در مصرف انرژی و … اشاره کرد. از مهمترین مزایای درب اتوماتیک می‌توان به سهولت و راحتی در استفاده از آن اشاره کرد. بدین معنا که افراد بدون دخالت دست از میان آن عبور می‌کنند و دیگر نگران باز کردن درب‌های سنگین با فشار دست نخواهند بود.

✳️ارباب رجوع با مشاهده درب اتوماتیک در ورودی یک ساختمان احساس رضایت می‌کند و ذهنیت کاملاَ مثبتی نسبت به آن مکان پیدا خواهد کرد. از دیگر مزیت‌های این درب‌ها می‌توان به سهولت در استفاده برای افراد توان‌یاب و معلول اشاره کرد که دسترسی آسان و سریع به محیط داخل را برای آنها فراهم می‌کند.

?کرکره برقی

⚜️علاوه بر امنیت، آسایش و ظاهری زیبا، صرفه جویی در فضای پارکینگ را برای شما به ارمغان می آورد.

⚜️کرکره اتوماتیک ( درب کرکره ای اتوماتیک ) نوعی از کرکره می باشد که به وسیله موتور و با استفاده از قدرت برق عمل کرده و در محور عمودی ریلی بالا و پایین می رود.

⚜️با استفاده از کنترل از راه دور(ریموت) به راحتی می توان باز و بسته کرد و دیگر مثل قدیم نیاز به قدرت دست و استفاده از نیروی انسانی ندارد.

⚜️کرکره اتوماتیک مناسب برای پارکینگ مسکونی، مراکز اداری وتجاری، سوله ها، مراکز صنعتی و حفاظ پنجره ها می باشد.

⚜️مزیت اصلی کرکره اتوماتیک ( درب کرکره ای اتوماتیک ) فراهم کردن آسایش و راحتی کاربران است

?تفاوت بین شیشه سکوریت و شیشه معمولی

?تفاوت اصلی بین شیشه سکوریت و شیشه های خام نحوه ساخت و تولید آن می باشد که شیشه خام توسط کوره های مخصوص به دمای بالا رسیده و به سرعت توسط فشار هوای بالا خنک می شود و با ساختار متفاوت همان شیشه سکوریت بیرون می آید .
شیشه های سکوریت در صورت شکستن به حالت پودری تغییر حالت کرده ولی شیشه های خام درز برداشته و حالت شمشیری به خود میگیرند .
شیشه های سکوریت دمای حدود ۳۰۰ درجه را تحمل میکنند ولی شیشه های خام حداکثر تا ۶۰ درجه سانتیگراد را تحمل میکنند .

?فواید شیشه سکوریت 

۱ – دارای ذرات ایمن بعد از شکستن می باشد .
۲ – هفت برابر مقاوم تر از شیشه های معمولی می باشد .
۳ – مقاومت در برابر گرما
۴ – قابل استفاده در محیط های مختلف

?موارد مصرف شیشه سکوریت 

?شیشه سکوریت به علت ایمنی بالا در مکان های عمومی  که ایمنی و مقاومت در برابر ضربه و حرارت حرف اول را می زند قابل استفاده می باشند
از جمله موارد مصرفی شیشه های سکوریت  :
۱ – شیشه های دوردوشی
۲ – درب های شیشه ای ساختمان
۳ – پارتیشن های اداری و تزیینی
۴ – شیشه های جان پناه
۵ – استخر های شیشه ای
۶ – کف شیشه ای
۷ – نمای شیشه ای ساختمان ها
۸ – شیشه های مغازه
۹ – درب های اتوماتیک شیشه ای
۱۰ – بالکن های شیشه ای
۱۱ – استفاده در صنعت خودرو سازی
و…

?شیشه سکوریت ( ایمنی  ) :

?امروزه شیشه یکی از عناصر اصلی در معماری ساختمان میباشد. جهت بالا بردن مقاومت شیشه در برابر ضربه و جلوگیری از خطرات ناشی از شکستن شیشه، اقدام به سکوریت و یا لمینیت کردن آن می نمایند. شیشه سکوریت در واقع به شیشه ایمنی گفته می شود، طی یک فرآیند حرارتی شیشه سکوریت شده و در برابر ضربه مقاوم می شود.

?مزایای استفاده از شیشه سکوریت:

1. بالا رفتن مقاومت مکانیکی بیش از 5 برابر

?وقتی بر روی شیشه معمولی فرایند سکوریت صورت می پذیرد مقاومت مکانیکی شیشه 5 برابر افزایش می یابد در واقع در برابر ضربه تا 5 برابر مقاوم تر می شود.

2. ایمنی شیشه در اثر شکسته شدن:

?وقتی شیشه معمولی شکسته می شود، در اثر شکسته شدن به قطعات تیز و برنده و خنجری شکل تبدیل می گردد که بسیار خطرناک می باشد.
شیشه طی فرآیند سکوریت، گرم شدن و سرد شدن سریع، به صورت قطعات بلور تبدیل می شود به طوریکه وقتی شکسته می شود به صورت قطعات ریز (استاندارد – نه خیلی ریز و نه خیلی درشت) و بلوری شکل تبدیل می شود و این قطعات ریز را می توان به راحتی در دست گرفت، در واقع به قطعات بلوری شکل و غیربرنده تبدیل می گردد. در شکل زیر قطعات شکسته شدن شیشه سکوریت نشان داده شده است.

?درب اتوماتیک

?درب اتوماتیک شیشه ای، یکی از راه‌های مؤثر برای بهینه مصرف کردن انرژی است. با تنظیم اپراتور درب اتوماتیک شیشه‌ ای، می‌توان میزان بازشوی لت‌ها را تغییر داد و همین‌طور درب اتوماتیک شیشه‌ ای به محل مورد نظر زیبایی می‌بخشد.

?نام درب اتوماتیک شیشه‌ ای، به‌درستی القاکننده موجودیت آن است؛ دربی که از جنس شیشه است و باز و بسته شدن آن به‌طور اتوماتیک صورت می‌گیرد. بدین منظور سنسورهای حرکتی و یا حساس به وزن تعبیه می‌شود تا عمل باز و بسته شدن درب اتوماتیک را کنترل نماید. میزان این حساسیت هم توسط نصاب درب شیشه‌ ای برنامه‌ریزی و تنظیم می‌شود.

?درب شیشه‌ ای اتوماتیک چیست؟ به درب‌هایی گفته می‌شود که توسط حسگر و چشمی بالای درب باز و بسته می‌شود، این مدل درب اتوماتیک برای اماکن پرتردد کاربرد دارد. به عنوان مثال درب اتوماتیک تلسکوپی

?از مهم‌ترین ویژگی‌های درب اتوماتیک شیشه‌ ای، می‌توان انواعی از مدل‌های این نوع درب را نام برد درب‌های اتوماتیک کشویی یا اسلایدی، تلسکوپی، لولایی، نیم‌دایره‌ای، تمام گرد و تاشو اشاره کرد.

?درب اتوماتیک شیشه‌ ای یکی از انتخاب هایی است که نمای ساختمان را تا حد بسیار زیادی تحت تاثیر قرار داده و در هر مکانی قابل استفاده است، مهم نیست چقدر فضا برای نصب در اختیار دارید، زیرا انواع مختلف درب اتوماتیک شیشه‌ ای رامادُر به شما کمک می کنند تا بیشترین استفاده را از کمترین مکان داشته باشید.

?این نوع دربها می توانند انتخاب مناسبی برای مکان های عمومی از جمله ادارات، بانک‌ها، ویلاها، شرکت ها، بیمارستان ها، مراکز توانبخشی، فروشگاه ها، مغازه‌ها، مراکز کنفرانس و ساختمان های نمایشگاهی باشند و در کل در مکان هایی که پرتردد هستند کمک شایانی به ترافیک انسانی می کنند و همچنین باعث بهینه سازی مصرف انرژی می شود.

?انواع درب اتوماتیک شیشه ای بستگی به رفت و آمدهای شبانه روزی دارد و اندازه و ابعاد در انواع درب اتوماتیک مد نظر است. درب اتوماتیک شیشه در انواع 1. تلسکوپی 2. اسلایدی یا کشویی 3. گرد و نیم گرد قرار دارد. برای خرید انواع درب اتوماتیک شیشه، اول خواسته های خود را جستجو کرده و فاکتورهای وابسته به آن را در سایت رامادُر بررسی کنید.

?در نصب درب اتوماتیک محیط هایی است با عرض، که بهتر است از درب اتوماتیک تلسکوپی استفاده کنیم.

?درب های اسلایدی یا کشویی برای محیط های پررفت و آمد توصیه می شوند.

?درب تاشو هم برای مغازه و بناهایی که در گوشه قرار گرفته کاربردی عالی دارند.

?درب های نیم گرد برای بیمارستان ها، بانک ها، آزمایشگاه ها و … درخور خواهند بود

به مدیریت : مهرداد کرمی 

شماره تماس :
09129523739
09124813769

????????

امداد خودرو آتیه سازان سبز در قزوین?

http://atiyesazansabz.ir/

????????

 

 

 

 شیشه سکوریت در قزوین ,درب های اتوماتیک در قزوین , صنایع شیشه سکوریت و درب های اتوماتیک مهرداد , طراحی و اجرای نماهای شیشه ای در قزوین , درب اتوماتیک شیشه ای , درب اتوماتیک پارکینگی  , درب اتوماتیک کرکره برقی , مزایای درب اتوماتیک , شیشه دوجداره  ,  شیشه سکوریت قزوین  , شیشه نشکن قزوین , شیشه دوجداره قزوین , شیشه ریلی قزوین , دربهای اتوماتیک قزوین , کرکرهای برقی قزوین , پنجره های پی وی سی قزوین ,