Address & Contact

Our Address

تبریز،کیلومتر 15 جاده تهران،روبروی داروسازی دانا،کوی انرژی ماشین،روبروی نازیان دارو،صنایع غذایی آلاچیق

صنایع غذایی آلاچیق

تولید انواع ویفر
تولید کننده انواع ویفر در سایزها و اوزان مختلف 

صنایع غذایی آلاچیق

ویفر 

⚡️ویفر از نظر شکل و تولید، فرآورده هایی کاملا متفاوت از دیگر انواع بیسکویت هستند. ویفرها ممکن است به صورت صفحات بسیار نازک، صفحات ضخیم میان تھی، قیفی، صفحه ای و تیوپی تهیه شوند.

⚡️خمیر هر یک از این ویفرها از یک نوع می باشد و با قرار گرفتن خمیر بین دو سطح داغ تهیه می شود. اکثر ویفرها بین پلیت های داغ مسطح تولید می شوند.

⚡️ابعاد این پلیت ها عموما ۳۷۰x۲۶۰ ، ۴۷۰x۳۵۰ ، ۹۷۰x۲۹۰ و یا ۷۰۰x۳۵۰ میلی متر می باشند و ورقه ای ویفر تولیدی نیز به همین ابعاد می باشند.این صفحات به طور معمول دارای سطحی صاف و طرح دار می باشند که این طرح ها برای ایجاد مقاومت بیشتر در ویفر است.

⚡️ساختار داخلی ویفرها بسیار باز و غیر متراکم است به طوری که یک ورق ۳ میلی متر به ابعاد ۴۷۰x۲۹۰ میلی متر و وزنی بین ۵۰ تا ۵۰ گرم دارد.
به طور معمول ورقه ای ویفر به تنهایی استفاده نمی شوند بلکه یک لایه پرچرب کرم مانند بین آن ها قرار میدهند.

⚡️فرآورده فوق را بوک مینامند که حاوی ۳، ۴ یا ۵ ورق , ورق ویفر و ۲، ۳ یا ۶ لایه کرم میباشد. درصد کرم داخل بوک نسبتا زیاد است.سپس این بوک ها به قطعات مربع یا مستطیل شکلی تقسیم و بسته بندی می شوند و یا قبل از بسته بندی با لایه ای شکلاتی پوشش داده می شوند.

⚡️البته می توان اعمال بسیار متفاوتی روی ویفر تولید شده انجام داد و فرآورده های متنوعی تولید کرد.البته باید در مورد وضعیت صفحات ویفر دقت بسیار زیادی نمود.

انواع دیگر ویفرها 

⚡️همان طور که گفته شد در بحث ویفرها مهمترین موضوع در نظر گرفتن کیفیت صفحات تولیدی ویفر می باشد. اما رفته رفته انواع لوله ای، مدور و تاشده ویفر نیز مورد استقبال مصرف کنندگان قرار می گیرند.

⚡️به منظور این که صفحات ویفر قابلیت خم شدن داشته باشند باید دارای شکر بسیاری باشند. خم و رل کردن صفحات تولیدی بلافاصله پس از خروج از فر و در حالی که شکر همچنان ذوب شده است صورت می پذیرد.

⚡️این ویفرها نازک بوده و ساختار داخلی کم تراکم تری نسبت به ویفرهای مسطح دارند.در ویفرهای لوله ای نسبت مصرف شکر به آرد در حدود ۹۰ به ۱۰۰ است در حالی که در مورد ویفرهای مخروطی رل شده در حدود ۳۰ تا ۶۰ به ۱۰۰ می باشد.

⚡️ویفرهای مخروطی عموما در صنایع تولید بستنی قیفی مورد استفاده قرار می گیرند. صفحات ویفری که از طریق پیچاندن صفحات باریک نواری شکل جهت تشکیل یک ساختار لوله مانند ایجاد می شوند، به طور معمول در حین پیچاندن، توسط شکلات و یا انواعی از شکر و یا کرم حاوی چربی پوشیده می شوند.همچنین ممکن است این صفحات به صورت جزیی توسط شکلات پوشیده شوند.

به مدیریت:علی عبداله پور 

WEB

صنایع غذایی آلاچیق در تبریز , صنایع غذایی آلاچیق , صنایع غذایی در تبریز , تولید ویفر در تبریز , انواع ویفر , تولید انواع ویفر در تبریز , ویفر شکلاتی ,  ویفر موزی , قیمت ویفر , کارخانه مواد غذایی در تبریز ,