صنایع فلزی اسدی

? این گروه صنعتی، در راستای پیشرفت صنعت ساختمان کشور، با برخورداری از دانش روز، به تامین نیاز طیف گسترده‏ ای از صنعتگران ، معماران و دست اندرکاران این عرصه ،دست یافته است؛ از این رو، گروه صنایع فلزی اسدی در راستای بهبود کیفیت خدمات و محصولات خود و افزایش رضایتمندی مشتریان، با کوششی استوار موفق به دریافت گواهینامه‏ ی استاندارد ایزو ۹۰۰۱ در زمینه ‏ی مدیریت کیفیت گردیده است. مدیریت صنایع فلزی اسدی امید آن دارد که با تلاش و کوشش کادر مهندسی و تمامی کارکنان خود، بتواند گامی هر چند کوچک در پیشرفت میهن عزیزمان ایران بردارد. بهبود مستمر و افزایش کیفیت محصولات و خدمات از آرمان‏ های گروه صنایع فلزی اسدی می باشد.

? کادر مهندسی و متخصصان فنی صنایع فلزی اسدی توانا در طراحی و تولید پیچیده ترین سازه های عمرانی می‏ باشند. طراحی و ساخت پله های گرد صنعتی و تزئینی، همچنین سازه های پیچیده و سقف های قوسی همانند گنبد و کلاه فرنگی از جمله فعالیت های این واحد صنعتی است. در راستای افزایش رضایتمندی مشتری، کارفرمایان از مشاوره رایگان و ارایه ‏ی راهکارهای نوین مهندسی برخوردار خواهند بود؛ همچنین، اجرای تمامی گام‏ ها از طراحی تا نصب سازه ها در محل پروژه با کمترین زمان و هزینه از ویژگی‏ های این گروه صنعتی می ‏باشد. از دیگر فعالیت‏ های ما می‏ توان به طراحی و نصب سازه های پیچیده مانند سازه‏ های نمادین و مفهومی، هلی‏پد، سقف‏ ها و گنبدهای متحرک اشاره کرد. از آنجاییکه رضایتمندی مشتری یکی از آرمان‏ های اساسی صنایع فلزی اسدی به شمار می‏ آید، طراحی و اجرای ایده‏ های درخواستی کارفرمایان در کوتاه‏ترین زمان و کمترین هزینه قابل اجرا می ‏باشد. با توجه به تجهیزات پیشرفته، نورد پروفیل‏ های گوناگون جهت استفاده دربخش ساختمان و صنعت همچون تونل‏سازی، سدسازی، همچنین:

نورد لوله تا قطر ۶ اینچ
نورد ناودانی تا نمره ۳۰
نورد نبشی از هر دو جهت تا نمره ۱۵
نورد تیرآهن از هر دو جهت تا نمره ۳۰
نورد انواع پروفیل‏ های ساختمانی و صنعتی
نورد و فرم‏دهی ورق تا ضخامت ۴۰ میلی‏متر
در اندازه‏ های گوناگون از دیگر توانایی‏ های این واحد صنعتی به‏ شمار می ‏رود. با وجود انجام چندین هزار پروژه در سرتاسر کشور، می‏ توان صنایع فلزی اسدی را یکی از توانمندترین صنعتگران ایران نامید

مدیریت:آقای اسدی 

راه پله فلزی , راه پله آهنی , صنایع فلزی اسدی در سلمانشهر , صنایع فلزی اسدی ,