Address & Contact

Our Address

تهران ، بازار آهن شادآباد ، خیابان بهار شمالی ، پلاک28

صنایع فلزی البرز

? طراحی و ساخت انواع درب و حفاظ شاخه گوزنی فرفورژه

???تولید و پخش حفاظ شاخ گوزنی بدون دلال و واسطه از ما خریداری کنید.

?هنر گل‌ نرده‌ سازی که از قدیم در کارگاه‌های کوچک آهنگری و به شیوه‌های سنتی و با گداختن و شکل‌دادن آهن یا با ریخته‌گری چدن و سایر فلزات در ایران انجام می‌شد، در سالهای اخیر پیشرفتهای فراوانی داشته و تبدیل به صنعت تولید گلنرده در کارگاه‌ها و کارخانه‌های بزرگ گردیده است.
?اینک ایران به یکی از صادرکنندگان بزرگ محصولات فرفورژه و گل‌نرده تبدیل شده‌است بیشتر به دلیل تبحر چلنگران ایرانی و سابقه فعالیت دیرینه در این زمینه است.
?از قطعات در ساخت گلنرده استفاده می‌شود و بعضاً وسایل تزئینی مانند سر تخت‌های فلزی و جای گلدان و شمع دان نیز استفاده می‌شود.
?امروزه نوع خاصی از نرده به نام فرفورژه رایج شده است، در ساخت فرفورژه از دستگاه های مدرن برای شکل دادن به فلزات بدون نیاز به حرارت استفاده می شود.
?گل نرده معمولا از آهن و چدن ساخته می باشد، گل نرده از قدیم به طرفداران زیادی داشه و بصورت دستی با چکش و شکل دادن به فلزات یاخته می شد.

? حفاظ شاخ گوزنی با ساختار فلزی که از میلگرد های تیز و فرم داده شده تشکیل شده است که کل سطح دیوار را با نمای زیبا همچون بوته خار پوشش میدهد و عبور از آن را غیر ممکن می نماید.

? حفاظ شاخ گوزنی در مقایسه با حفاظ بوته ای در استحکام و زیبایی، در رتبه بالاتری می باشد.
? حفاظ شاخ گوزنی در سایز های مختلف و قابلیت اضافه کردن تراکم شاخک ها را دارد.
? نصب آسان و همخوانی رنگ و جلوه ی شاخک ها با نمای ساختمان، ماندگاری رنگ در شرایط آب و هوایی مختلف از ویژگی های حفاظ شاخ گوزنی می باشد.

? تولید و نصب انواع حفاظ های روی دیوار ساختمان همراه با رنگ

? تولید کننده انواع حفاظ ساختمان برای روی دیوار و درب ویلایی

? ساده و فرفورژه و همچنین حفاظ برای پله ها ، پنجره و تراس میباشد .

مدیریت: آقای ایرج ابراهیمی

 

 

 

قیمت حفاظ شاخ گوزنی دست دوم , عکس حفاظ شاخ گوزنی , خرید اینترنتی حفاظ شاخ گوزنی , حفاظ شاخ گوزنی کاوه , حفاظ شاخ گوزنی , تولید کننده حفاظ شاخ گوزنی , تولید حفاظ شاخ گوزنی , امنیت حفاظ شاخ گوزنی ,