ساخت درب آهنی،پایه مبل،جلو مبلی،شلف و باکس دیواری همدانیان

💠 ساخت انواع درب های آهنین 
💠 ساخت پله های گردان 
💠 سقف کاذب با میله گرد و رابیتس 
💠 سربندی ساختمان و سایر سازه های فلزی 
✳️درب آهنی 

🔺یکی از پر مصرف ترین انواع درب درمیان درب های ساختمانی، درب آهنی ساده می باشد. از آن جایی که درب ورودی ساختمان تاثیر زیادی بر نمای خارجی خانه دارد، در انتخاب آن باید دقت کرد. از این رو سازندگان درب های آهنی بر آن شدند علاوه بر استحکام به زیبایی این درب ها نیز توجه کنند. نکته مهم در درب های آهنی ساخت چهارچوب قوی و تراز بودن آن می باشد.

🔺درب آهنی ، مناسب ترین گزینه برای ورودی منازل ، حیاط و ساختمانها میباشد.درب آهنی نفررو ،به دلیل استحکام و مقاوم بودن در برابر سرما،گرما و رطوبت یکی از بهترین و پرکاربرد ترین درها در ایران میباشد.

🔺درب آهنی پارکینگ را میتوان به صورت لولایی ، دو لنگه ، تک لنگه و ریلی در طرحهای مختلف ساخت .

🔺درب های فلزی را به سبک های مختلفی میتوان ساخت از قبیل طرح چوب ، فرفورژه ، کلاسیک و cnc 

❇️جلو مبلی

🔹میز جلو مبلی را شاید میتوان جزو با اصالت و قدیمی‌ترین میز‌ها دانست. از میز جلو مبلی بیشتر برای پذیرایی استفاده میشود و شاید یکی از دلیل هایی که این میز را در دسته با اصالت‌ها قرار می دهد همین بوده باشد.

❇️نکات مهم برای خرید میز جلو مبلی و عسلی

🔹برای خرید میز جلو مبلی و عسلی باید به یک سری از نکات توجه داشته باشیم از جمله این نکات میتوان به کیفیت جنس و قیمت کالا اشاره کرد. به صورت کلی کیفیت و قیمت حرف اصلی را در هنگام خرید میز جلو مبلی و عسلی میزند. اگر قیمت پایین، امکان دارد کیفیت هم پایین باشد و یا بر عکس.

❇️شلف و باکس های دیواری

🔹شلف ها ایده ای دکوراتیو برای زیباتر شدن دیوارها و دکوراسیون منزل هستند، می توانید از شلف ها در قسمت های مختلف خانه استفاده کنید مخصوصا در اتاق خواب و اتاق نشیمن . در این بخش از دنیای مد نمناک مدل شلف و باکس های جدید و شیک را مشاهده میکنید که باعث زیباتر شدن دکوراسیون منزل میشوند.

به مدیریت:آقای همدانیان

 

 

 

 

 

تولید اسپیس برای ورزشکاران و غرفه داران

 

میزهای جلو مبلی

 

ساخت انواع استند گل

 

تولید حفاظ شاخ گوزنی در استان مازندران

 

تولید انواع درب خانگی و کارخانه ای

 

 

صنایع فلزی در مازندران , انواع صنایع فلزی , تولید درب آهنی در بابل , صنایع فلزی در بابل , کارخانه صنایع فلزی , پایه مبل , ساخت جلو مبلی , شلف و باکس دیواری , درب آهنی , تولید انواع درب آهنی پایه مبل شلف و باکس دیواری همدانیان در بابل مازندران ,