Address & Contact

Our Address

جاده ساوه، شهرک صنعتی قلعه میر ،خیابان رینگ کار صنعت هفت،پلاک ۴

Telephone

شرکت سون در

💠 درب های ضد سرقت💠

💠 درب های چوبی و کابینت💠

💠 قرنیز💠

✳️ تولید دربهای ضدسرقت و دربهای داخلی با بهترین کیفیت و قیمت مناسب✳️

✳️درب های ضد سرقت

🔻درب ضد سرقت؛ همان‌گونه که از نامش پیداست، نسبت به درهای معمولی و حتی در مقایسه با نرده‌های حفاظتی (آکاردئونی) امنیت بیشتری به واسطه ویژگی‌های خاص خود در مقابل ورود سارقین دارد.ویژگی‌های خاص درب ضد سرقت مربوط به اجزای آن شامل ساختار درب، لولاها، چهارچوب، قفل و جنس در است.

🔻درهای ضد سرقت برخلاف درهای معمولی در مقابل هر گونه فشار، برش، اهرم و دستکاری قفل دارای ایمنی بالایی هستند. این درها در مقابل آتش، گرما و سرما و نیز صدا عایق خوبی هستند.

🔻لازم است این نوع درب به تناسب محل مورد استفاده انتخاب شود. به عنوان مثال، یک در ساده فلزی که از دو لایه ورق فلزی به ضخامت ۱ میلی‌متر و یک لایه عایق صدا و گرما در میان این دو ساخته شده، گزینه مناسبی برای خانه‌های آپارتمانی است که امکان ایجاد سر و صدای تخریب در توسط سارقین امکان‌پذیر نیست.

🔻اما در خانه‌های ویلایی، در کارگاه‌های و جاهایی دیگری که سارقین زمان کافی برای تخریب دارند و سروصدای تخریب درب چالشی برایشان ایجاد نمی‌کند، لازم است از درهایی با ویژگی‌های خاص در اجزای آن‌ها استفاده کرد؛ مثلا ضخامت لایه‌های فلزی بیشتر باشد، یک شبکه فولادی داخل درب قرار گرفته باشد و مواد ضد برش، ضد مته، ضد اسید و ضد تخریب در داخل درب تزریق شده باشد.

✳️ویژگی‌‌‌های درب ضد سرقت

🔸🔹در داخل درب‌‌‌های ضد سرقت از یک ورق فلزی محکم استفاده می‌شود که مانع از هر نوع ورود و نفوذ سارقان میگردد.

🔸🔹برخلاف درب‌‌‌های معمولی درب‌‌‌های ضد سرقت از یک نقطه به چهارچوب متصل نشده و با بهره گیری از قفل‌ها و ساختار گاو صندوق‌ها، درب‌‌‌های ضد سرقت از چندین نقطه به چهارچوب متصل میشوند که این خود از ویژگی‌‌‌های منحصر به فرد درب‌‌‌های ضد سرقت میباشد.

🔸🔹درب‌‌‌های ضد سرقت دارای عایق صوتی میباشند.

🔸🔹نصب آسان درب‌‌‌های ضد سرقت باعث شده است که در انتهای عملیات ساخت و ساز اقدام به نصب درب‌‌‌های ضد سرقت شود که این خود باعث میشود کمترین آسیب به درب وارد شود.

🔸🔹ساختار درب‌‌‌های ضد سرقت به گونه ای میباشد که بعد از نصب در چهارچوب غیر قابل اهرم کردن می‌باشند.

🔸🔹در اطراف درب‌‌‌های ضد سرقت از یک نوار یا زه لاستیکی به منظور جلوگیری از ورود گرد و خاک و همچنین جلوگیری از ورود سرما و گرما و اتلاف انرژی استفاده شده است.

🔸🔹در ساخت درب‌‌‌های ضد سرقت از سنگ پشم نسوز هم برای جلوگیری از حریق استفاده میشود که عایق حرارت میباشد ساخت این درب‌ها به گونه ای باید باشد که با رعایت استاندارد‌‌‌های لازم در هنگام آتش سوزی مانع از ورود و کمک رسانی نیروهای امدادی نگردد.

به مدیریت:آقای ابراهیم ابراهیمی

 

 

 

 

 

درب ضد سرقت , درب ضد سرقت ترک اصل , مرکز فروش درب ضد سرقت در تهران , درب ضد سرقت ایساتیس , لیست قیمت درب ضد سرقت چینی , نمایندگی درب ضد سرقت , درب ضد سرقت ارزان ,