صنایع چوبی پوران

✨تولیدکننده انواع درب های ضد سرقت

✨واردکننده درب ضد سرقت ترک

?ویژگی‌‌‌های درب ضد سرقت

? در داخل درب‌‌‌های ضد سرقت از یک ورق فلزی محکم استفاده می‌شود که مانع از هر نوع ورود و نفوذ سارقان میگردد.

? برخلاف درب‌‌‌های معمولی درب‌‌‌های ضد سرقت از یک نقطه به چهارچوب متصل نشده و با بهره گیری از قفل‌ها و ساختار گاو صندوق‌ها، درب‌‌‌های ضد سرقت از چندین نقطه به چهارچوب متصل میشوند که این خود از ویژگی‌‌‌های منحصر به فرد درب‌‌‌های ضد سرقت میباشد.

? درب‌‌‌های ضد سرقت دارای عایق صوتی میباشند.

? نصب آسان درب‌‌‌های ضد سرقت باعث شده است که در انتهای عملیات ساخت و ساز اقدام به نصب درب‌‌‌های ضد سرقت شود که این خود باعث میشود کمترین آسیب به درب وارد شود.

? ساختار درب‌‌‌های ضد سرقت به گونه ای میباشد که بعد از نصب در چهارچوب غیر قابل اهرم کردن می‌باشند.

? در اطراف درب‌‌‌های ضد سرقت از یک نوار یا زه لاستیکی به منظور جلوگیری از ورود گرد و خاک و همچنین جلوگیری از ورود سرما و گرما و اتلاف انرژی استفاده شده است.

? در ساخت درب‌‌‌های ضد سرقت از سنگ پشم نسوز هم برای جلوگیری از حریق استفاده میشود که عایق حرارت میباشد ساخت این درب‌ها به گونه ای باید باشد که با رعایت استاندارد‌‌‌های لازم در هنگام آتش سوزی مانع از ورود و کمک رسانی نیروهای امدادی نگردد.

? قفل درب‌‌‌های ضد سرقت دارای ۱۱ زبانه هستند که در سه جهت مختلف عمل می‌کنند.

? ضخامت ورق به کار رفته در درب ضد سرقت بیش از یک میلی متر است که خود گویای امنیت و استحکام این نوع درب هاست

? دیر خراب شدن درب و ابزار یراق آن

? زنگ اضافی و دوربین چشمی‌که در داخل خود درب قرار گرفته است.

? روکش‌‌‌های متنوع از جنس‌‌‌های مختلف

? ضد آب بودن

? درب‌های ضد سرقت به شیوه‌ای ساخته می‌شوند تا بهترین مقاومت را در برابر هر نوع فشار خارجی داشته باشند. ساخت درب‌ها به شیوه‌های مختلفی صورت می‌گیرد اما به طور کلی دارای یک ترکیب ثابت هستند. اغلب این درب‌ها از لایه‌های محکم فلز و چوب تشکیل شده‌اند. به همین دلیل است که سارقان نمی‌توانند آن‌ها بشکنند یا رویشان برش و شکستگی ایجاد کنند.

?کابینت

?کسانی که به‌ زیبایی خانه‌شان اهمیت می‌دهند توجه زیادی به آشپزخانه دارند، زیرا بخش مهمی‌از زیبایی یک خانه به آشپزخانه اختصاص دارد. زیبایی آشپزخانه نیز به زیبایی کابینت‌های آن بستگی دارد؛ اما علاوه بر زیبایی ظاهری کابینت‌ها، به دو نکته‌ی دیگر باید توجه داشت؛ یکی آن‌که کابینت‌ها باید جنس مناسبی داشته باشند و دوم آن‌که باید به‌خوبی و به‌طور اصولی نصب شوند.

?علاوه بر این مورد زیبایی نیز باید در طراحی کابینت آشپزخانه لحاظ گردد. در آشپزخانه‌‌‌های کوچک بهتر است از رنگ کابینت روشن استفاده گردد تا فضای آشپزخانه بزرگتر به نظر برسد.

?کمد دیواری

?کمدهای دیواری روکش چوب و تمام چوب با دوام و مرغوب می‌باشند و با توجه به امکان ایجاد کشو، قفسه، آویز و کانتر می‌توان نهایت استفاده را از فضا کرد.

?کمد دیواری‌ها به گروه‌های مختلفی دسته‌بندی می‌شوند. کمد دیواری بر اساس نوع در آن به کمد با در‌های لولایی و کمد با درهای ریلی یا کشویی تقسیم می‌شود. نوع لولایی از دیرباز مورد استفاده بوده ولی این روزها با کوچک شدن خانه‌ها و اتاق‌ها نوع ریلی به علت اشغال کمتر فضا، مورد توجه بیشتری است.

?کمد دیواری در سبک‌های مدرن و کلاسیک ساخته می‌شوند که سبک مدرن به دلیل سادگی و کارایی بیشتر پرطرفدارترین مدل کمد دیواری جدید اتاق خواب است.

به مدیریت:محمد پوران

https://www.instagram.com/hoseinmalekan.vila

 

 

 

 

صنایع چوبی , صنایع چوبی پوران در تهران , درب چوبی , درب ضد سرقت در تهران , کابینت , کمد دیواری , ساخت انواع درب ضد سرقت چوبی در تهران , سازه‌‌‌های چوبی پوران در تهران , ویژگی‌‌‌های درب ضد سرقت ,