تولید و اجرای نمای پیش ساخته پلی یورتان و نمای پیش ساخته پلی استایرن ساروس

شماره تماس :

09144870912

09389360631


???تولید،طراحی و اجرای نمای پیش ساخته یونولیتی

✅مزایای اجرای نمای یونولیتی:

?سرعت اجرا
?عایق صوتی
?عایق حرارت
?ضد آب بودن و تنوع بیش از ۱۲۰۰ طرح و رنگ
?وزن سبک در هر متر مربع ۸ کیلوگرم
?بدون نیاز به آهن کشی و شاسی بندی
?سرعت اجرای بالا به ازای هر روز کاری ۶۰ متر مربع
?مقاوم در برابر زلزله
?جلوگیری از اتلاف انرژی تا ۷۰ درصد
?قابل رنگ پذیری با رنگ دلخواه
?۵ سال ضمانت نامه کتبی

❇️پلی استایرن پلیمری است معطر و مصنوعی که از ماده پتروشیمی مونومر استایرن تشکیل شده است. EPS یا XPS مشتقاتی از پلی استایرن می باشند که به طور عامیانه فوم، یونولیت و یا استایروفوم نامیده می شوند.

❇️پلی استایرن EPS یا XPS محصولی است که نوع ضد حریق آن در مصارف ساختمانی کاربرد دارد، مصارفی از جمله تولید گچ برگ ها، قطعات تزیینی و نماهای پیش ساخته از جنس فوم پلی استایرن سبک که در سال های اخیر در کشور بسیار مرسوم شده است. این محصول ذاتا عایق صوت و حرارت می باشد، سبک وزن بوده و می توان مستقیما آن را روی عایق نصب کرد و بسته به نوع آن قابل نصب در فضاهای درونی و بیرونی می باشد.

❇️این محصول در طرح های بسیار متنوع و نامحدود ارائه می شود و این ویژگی معماران و سازندگان را قادر می سازد تا فرایند کار خود را از ساخت بنایی یکنواخت و بسیار گران قیمت به بنایی با نما و طراحی داخلی شیک، نو آورانه و مقرون به صرفه تغییر دهند.

به مدیریت:آقای غفاری

 

 

 

 

 

 

نمای پیش ساخته , اجرای نمای پیش ساخته در ارومیه , نمای پیش ساخته پلی یورتان , نمای پیش ساخته پلی استایرن , نمای پیش ساخته یونولیتی , طراحی و تولید نمای پیش ساخته ساروس در ارومیه , مزایای نمای یونولیتی , نمای پیس ساخته EPS در ارومیه ,