طراحی تولید و ساخت انواع پنجره upvc و آلومینیوم فراسو پنجره

? فراسو پنجره اصفهان

? طراحی تولید و اجرا انواع درب و پنجره آلومینیومی و upvc،کرتن وال فریم لس،ترمال بریک،نرده پله،انواع توری اختصاصی و پلیسه با متریال درجه یک

? تولید و فروش پنجره های یو پی وی سی 

? درب و پنجره آلومینیومی 

? انواع توری ، کرتین وال ، فریم لس ، upvc ، انواع نرده 

? تولید انواع درب و پنجره دوجداره UPVC

? استفاده از بهترین،باسابقه ترین و پرفروش ترین پروفیل روز کشور با مواد سرب زدایی شده که مضرات زیست محیطی برای مصرف کنندگان ندارد.

? تولید انواع پنجره های قوس دار با طرح ها و اشکال مختلف

? تولید شیشه دو و سه جداره

? تولید توری پلیسه ای

? تعویض هرنوع پنجره با UPVC بدون تغییر در نمای ساختمان

? تحویل سریع‌ پنجره دو جداره با گروه نصب آموزش دیده و حرفه ای

ویژگی‌های پنجره دوجداره آلومینیوم

? مقاومت: فریم آلومینیومی مقاوم‌تر از فریم‌های ساخته شده از چوب‌های و یا آهن و یو‌پی‌وی‌سی و همچنین ارزان‌تر است. و میزان انقباض و انبساط کمتری در مقایسه با متریال نام‌برده داراست. همچنین در مقابل تغییر رنگ و تابش آفتاب وبارش باران و آلودگی هوا و گرد و غبار مقاوم است و غیر قابل اشتعال است. پنجره دوجداره آلومینیومی از نظر مقاومت در برابر رطوبت، در و پنجره آلومینیومی قابل رقابت با فولاد ضد زنگ و یا فایبرگلاس است. در و پنجره‌های آلومینیومی عایق صوتی و حرارتی مناسبی هم محسوب می‌شوند. پنجره‌های آلومینیومی تا ۶۰ درصد در مقابل گرما و سرما عایق حرارتی هستند. همه این عوامل باعث می‌شود طول عمر پنجره‌های آلومینیومی افزایش پیدا کند و همین عوامل، تفاوت قیمت پنجره آلومینیومی را با upvc به صرفه می‌کند.

اکثر فریم‌های آلومینیومی با پوششی از اکسید به فروش می‌رسند. این پوشش قادر به از بین بردن مشکل خوردگی و سوراخ شدن فریم می‌شود که موجب می‌شود فریم پروفیل نسبت به رطوبت، ایمن شود. لذا در و پنجره آلومینیومی انتخابی ایده‌آل برای درهای بیرونی است که باید در برابر شرایط آب و هوایی خارجی مقاومت کنند. همچنین چارچوب در‌های چوبی در مقابل رطوبت ایمن نیست و در فلزی نیز دچار خش و خوردگی می‌شود.

? قدرت پنجره آلومینیومی: با توجه به استحکام کششی بیشتر، قاب آلومینیومی نازک‌تر در مقایسه با دیگر فریم‌ها، درب محکم‌تری را فراهم می کند. وزن پنجره آلومینیومی یک سوم پنجره‌های آهنی است.همچنین نسبت وزن به استحکام استثنایی است.

نصب آسان پنجره آلومینیومی: درب آلومینیومی بسیار سبک‌تر از فریم درهای معمولی است. سبک وزن بودن طبیعی این درها نصب آن را آسان‌تر می‌کند.

? حفظ و نگهداری آسان: نگهداری و حفاظت از در و پنجره آلومینیوم راحت است. چنین فریم‌هایی را می توان به طور مرتب با اسفنج مرطوب پاک کرد. معمولا نیازی به نقاشی‌های منظم و یا رنگ‌آمیزی برای حفظ ظاهر سطح آلومینیوم وجود ندارد.

? زیبایی و تنوع رنگی: در و پنجره‌های آلومینیومی تنوع بسیار بالایی در رنگ‌آمیزی دارند همچنین در پنجره‌های آنادایز شده از زیبایی بالایی برخوردار هستند.

مقایسه پنجره های آلومینیومی با UPVC

? پنجره آلومینیوم:
آلومینیوم متریال قویتری در مقایسه با upvc است به این معنا که پنجره‌های آلومینیومی با ظاهر باریکتر می‌تواند با توجه به فریم‌های مختلف سطح بالایی از شیشه را تحمل می‌کند. به همین دلیل در ساختمان‌های تجاری و اداری بسیار محبوب است. همچنین برای پنجره‌های وسیع در خانه گزینه مناسبی است.
? پنجره‌های آلومینیومی سازگار با محیط زیست هستند. به گونه‌ای قابل بازیافت هستند که آلومینیوم بازیافت شده بسیار با کیفیت است.
? آلومینیوم انعطاف‌پذیری بیشتری در مقایسه با upvc داراست.
? طیف رنگ‌های موجود در آلومینیوم شگفت‌انگیز است و امکان انتخاب را برای شما فراوان کرده است.
? با توجه به آزمایش‌های متعددی که روی آلومینیوم انجام گرفته است این ماده مقاومت بسیار بالایی در شرایط خاص جوی داراست.

? در و پنجره‌های آلومینیومی نرمال که یک سیستم بسیار پیشرفته آلومینیومی است در انواع قالب‌های اختصاصی با مقاطع ۴۰ و۶۰ و رنگ‌های بسیار متنوع ساخته و نصب ‌می‌گردد .از امتیازات برجسته سیستم‌های اختصاصی مقاومت آنها در برابر عوامل جوی ، باران و بادهای شدید و نداشتن لرزش است . آب بندی و هوابندی کامل و جمع‌نشدن آب درهنگام بارندگی و گردوغبار در لبه پنجره‌های آلومینیومی نرمال از ویژگی‌های این محصول می‌باشد و به آسانی و سریع می‌توان آنها را تمیز کرد .

پروفیل پنجره های دوجداره آلومینیومی ترمال بریک

پروفیل آلومینیومی ترمال بریک ماده عایقی است که در سمت خارجی چارچوب پنجره های آلومینیومی دوجداره قرار می گیرد. این مواد برای جلوگیری از جریان حرارتی که در مقاطع فلزی قاب ها اتفاق می افتد ضرورت داشته و پوشش حرارتی ساختمان را تشکیل می دهند. ماده ترمال بریک که مانع از هدایت حرارت می شود برای جدا کردن دو متریال یا دو سازه که دارای هدایت حرارتی بالایی هستند مورد استفاده قرار می گیرد.

مزایای استفاده از پنجره آلومینیومی دوجداره ترمال بریک

? مقاوم در برابر فشار باد در عین سبکی
? مقاوم در برابر آلودگی هوا و گرد و غبار
? زیبایی فوق العاده ، تنوع رنگ زیاد
? غیر قابل اشتعال
? عایق صوتی
? عایق رطوبتی و حرارتی
? ایمن در مقابل سرقت و زلزله
? مقاوم در مقابل تغییر رنگ و تابش آفتاب وبارش باران

? ویژگی­ های پنجره upvc:
? کاملا سالم و بهداشتی

? پایایی upvc بسیار بالاست، خنثی است و با اکسیژن ترکیب نمی­شود. از این رو از نظر بهداشتی و سلامت این ماده کاملا بی­ضرر است و حتی در داخل بدن انسان مشکلی به ­وجود نمی­ آورد. از این رو در زمینه پزشکی و دندانپزشکی نیز مورد استفاده قرار می­گیرد. از آن­جایی که پنجره حد فاصل بین محیط خارجی و فضای داخل خانه است، با پنجره های upvc خیالتان می­تواند از بابت بهداشت و سلامت محیط خانه آسوده باشد.

? ضد آب

? در پنجره های upvc گوشه­ ها با دقت زیاد جوش داده می­شوند تا از عدم نفوذ آب اطمینان کامل حاصل شود و یک لایه دو طرفه از TPE یا همان الاستومر ترموپلاستیک در اطراف درز و قاب قرار داده می شود تا بتواند شکاف را به طور موثر مهر و موم کند. پس نه خود پروفیل و نه درزهای گوشه هرگز اجازه عبور آب و رطوبت از پنجره را نمی دهند.

? شیشه دوجداره:

? شیشه دوجداره شیشه ای می باشد که در موازات همدیگر به کارگرفته می شود هدف از این استفاده موازی از این شیشه ها این است که کارایی شیشه بالا برود همچنین لازم به ذکر می باشد شیشه دوجداره در میل های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد ۲و۴و۶ ۸ و۱۰ و….

? یکی دیگر از نکات مهم در شیشه دوجداره این می باشد که شیشه ای که برای این نوع از شیشه درنظر گرفته می شود می تواند هر نوع شیشه ای باشد پس شیشه دو جداره یک شیشه خاص نمی باشد این شیشه می تواند شیشه رفلکس ، شیشه سکوریت ، شیشه لمینت و…. باشد.

? در بین دو شیشه که به صورت موازی قرار میگیرد از گاز آرگون استفاده می شود گاز آرگون یک گاز خنثی می باشد و باعث می شود خاصیت شنجره بالا برود یکی از مهمترین مزیت های پنجره دوجداره این می باشد که عایق بسیار مناسبی برای سرو صدا و سرما و گرما می باشد.

? گاز آرگون باعث می شود که فضای داخلی و فضای خارجی با یکدیگر تعامل نداشته باشند و به عبارت دیگر روی یکدیگر تاثیر نگذارند البته تنها این مورد نمی تواند موجب این امر شود چرا که استفاده از پروفیل و همچنین لاستیک هایی که وجود دارد می تواند در بالا بردن مزیت پنجره دوجداره تاثیر گذار باشد.

? شرکتی است مبتنی بردانش و تخصص گسترده درساخت و تولید درب و پنجره دوجداره سفارشی با کیفیتی بالا که با بهره گیری از مجموعه کامل ماشین آلات روز دنیا و رعایت بالاترین درجه استاندارد کیفیت،بهترین محصول را درنوع خود تولید مینماید.

? با احترام به سلیقه مشتری و بهره مندی از تیم فنی متخصص و کارآزموده،سعی در تولید و ارائه محصولی مینماید که برابر با استانداردهای بین المللی بوده و همانا محصولی درخور مصرف کننده میباشد.این شرکت سعی دارد بهترین و مناسب ترین گزینه را با هزینه ای معقول به مشتریان خود پیشنهاد نماید.

مدیریت:آقای داوود امینی
09134719661
09139029661

 

 

 

درب و پنجره دوجداره upvc , قیمت انواع درب و پنجره دوجداره , درب و پنجره دوجداره , تولید درب و پنجره دوجداره , درب و پنجره آلومینیوم , درب و پنجره ترمال و نرمال بریک ,