Address & Contact

Our Address

تهران ، شهرک راه آهن ، خیابان امیرکبیر ، خیابان گل فام ، نبش بنفشه 2غربی

طراحی تولید و فروش انواع سرویس خواب کودک و نوجوان کمد و صنایع چوب هانیکوی صادقی

⚜️تولید انواع سرویس خواب کودک و نوجوان 
⚜️ساخت کمد کودک و صنایع چوبی
⚜️ تولیدکننده انواع سرویس خواب با ارسال به سراسر کشور
⚜️ جنس کالاها بسیار با کیفیت و مرغوب
⚜️ در صورت انتخاب هر کدام از مدل‌ها محدودیت سایز و رنگ ندارید
⚜️ پارچه‌‌‌های درجه یک خارجی

? سرویس خواب‌‌‌های ما از جمله زیباترین و خاص ترین سرویس خواب‌ها در این نوع سبک می‌باشد. با توجه به قطعات مختلف سرویس خواب، ستون هایی را در دو طرف آنها مشاهده می‌کنید که بخشی از تم سرویس خواب را تشکیل می‌دهند. این ستون‌ها با استفاده از چوب راش تهیه شده اند تا پس از طراحی و تولید بتوانند ظرافت خاص و چشم نوازی را به خود بگیرند.

? چوب راش علاوه بر شکل پذیری راحتتر، دارای مقاومت خوبی در برابر عوامل مخرب محیطی نیز می‌باشد. آینه تکی، پایه‌‌‌های میز آرایشی و خود صندلی نیز با استفاده از چوب راش ساخته شده اند تا چوب راش با مقاومت فوق العاده ی خود، ویژگی ” مقاومت ” را به معنای خاص به پایه‌ها بخشیده و طول عمر مفید مناسبی را برای سرویس خواب رقم بزند. البته پایه‌‌‌های پاتختی با بهره گرفتن از ای بی اس ساخته شده اند.

? می‌تواند ظاهر ساده، آراسته و زیبایی را در دکوراسیون یک اتاق به نمایش بگذارد. پاتختی سرویس خواب دارای دو عدد کشو می‌باشد. میز آرایشی سرویس خواب نیز دارای پنج عدد کشو می‌باشد. آینه ی گرد با میدان دید متوسط نیز بر این میز آرایشی حضور دارد که در هنگام استفاده از میز آرایشی، قابل کاربرد می‌باشد. علاوه بر آن، حضور آینه قدی بیضی شکل در سرویس خواب اسپرت به عنوان یک مزیت در مقابل بسیاری از سایر سرویس خواب ها، امکان استفاده ی متفاوت تری را به شما می‌بخشد. کشو میز آینه ی قدی نیز می‌تواند کاربرد مفیدی را در یک اتاق خواب به خود بگیرد.

? از سری مزیت‌‌‌های یک میز آرایش داشتن فضای خالی در زیر آن می‌باشد که می‌توان به راحتی پا را بعد از نشستن بر روی صندلی به زیر آن برد و از نزدیک از تماشای خود در آینه لذت برد.

? سرویس خواب‌ها با استفاده از ام دی اف ( در کنار متریالی که در فوق ذکر شده اند ) تهیه شده است. لازم به ذکر است که؛ مشتریان گرامی‌می‌توانند رنگ بندی مورد نظر خود را نیز برای این سرویس خواب انتخاب کرده و بهترین را از آن خود کنند. برای این کار می‌توانید از منوی بالا رنگ مورد دلخواه خود را انتخاب نمایید.

مدیریت:آقای علی صادقی

 

 

نمایندگی سرویس خواب ترک در تهران , سرویس خواب سلطنتی , سرویس خواب یک نفره , قیمت سرویس خواب دو نفره , سرویس خواب ترک ۲۰۲۰ , سرویس خواب چوبی , سرویس خواب ارزان و شیک , سرویس خواب کلاسیک ,