Address & Contact

Our Address

کرمان ، جیرفت ، شهرک صنعتی شماره 1 ، زنبق5

Telephone

طراحی داخلی ساختمان و جوشکاری سنجری

⚜️ساخت سرسازی آلاچیق ، رابیتس و جوشکاری
⚜️ طراحی، مشاوره و اجرای انواع کناف و سقف کاذب و سقف‌‌‌های کشسان و دکوراسیون داخلی

⚜️ طراحی و اجرای انواع نورپردازی، نورمخفی، تایل‌‌‌های 60* 60، شبکه‌‌‌های pvc و دکوراتیو و…..
⚜️ مجموعه ی دکوراسیون با کادری مجرب و متعهد و سابقه ای درخشان در زمینه ی کناف و دکوراسیون داخلی
⚜️ با استفاده از بهترین متریال و مواد اولیه و به روزترین طرح‌ها و مدل‌ها روز دنیا و تکنولوژی آماده ی خدمات و محصولات با کیفیت به شما عزیزان می‌باشد

آماده همکاری با اماکن تجاری، اداری و مسکونی

⚜️ همان طور که می‌دانید سقف کاذب کناف سابقه چندانی در ساختمان سازی کشور ما ندارد و به همین دلیل که در میان مهندسان و افرادی که در حال ساخت و ساز می‌باشند از شناخت خوبی برخوردار نیست. تقریبا تمام سازندگان در تجربیات کاری خود همواره با این سوال مواجه شده اند که کناف بهتر است یا رابیتس؟

♻️ تفاوت سقف کناف و رابیتس چیست؟

⚜️ کناف به صفحات روکش دار گچی یا گچ برگ‌ها اطلاق می‌شود که توسط شرکت کناف تولید می‌گردد. رابیتس سقف به ورق فولادی مشبکی گفته می‌شود که در سقف‌‌‌های کاذب، گچ کاری و گچ بری، و… مورد استفاده قرار می‌گیرد.

♻️ مزایا و معایب سقف کناف و رابیتس چه مواردی هستند؟

⚜️ مهمترین مزیت کناف سرعت اجرا و مهمترین عیب آن نیاز به نیروی متخصص می‌باشد. مهمترین مزیت رابیتس مقاومت در برابر زنگ زدگی است.

♻️ مزایای سقف کاذب رابیتس

? رابیتس به دلیل گالوانیزه بودن دچار زنگ زدگی نخواهد شد. همچنین کیفیت ورق گالوانیزه این محصول نیز بسیار مهم است که در هنگام خرید لازم است به آن توجه نمایید.

? از دیگر مزایای سقف کاذب رابیتس می‌توان به ایمنی بالای آن در هنگام آتش سوزی اشاره کرد. این مزیت در سقف‌‌‌های یونولیت یا تیرچه مشاهده نمی‌شود.

? همچنین امکان ایجاد ترک در این سقف‌ها بسیار کم می‌باشد. معمولا گچ سقف در محل تیرها به دلایل مختلفی دچار ترک می‌گردد. با اجرای این نوع سقف تمامی‌مشکلات ترک خوردگی سقف برطرف می‌گردد.

? همچنین این سازه امکان ایجاد طرح‌‌‌های زیبا را در سقف فراهم می‌سازد.

? از دیگر مزایای سقف کاذب رابیتس نیز می‌توان به عدم نیاز به نیروی متخصص برخلاف سقف کاذب کناف اشاره کرد.

مدیریت:آقای محمد سنجری

 

 

عمر کناف چند سال است , رابیتس کاری سقف ساده , کناف کاری سقف , کناف یا رابیتس نی نی سایت , آموزش نصب رابیتس سقف , قیمت راویز سقف پذیرایی , میلگرد رابیتس کاری , رابیتس کاری سقف شیروانی ,