کورین و کوارتز پایتخت در تهران

⚡️ساخت،نصب،تعمیر،صاب و پولیش 
⚡️انواع صفحات روی کابینت با برندهای روز 
⚡️کورین و کوارتز سنگ های طبیعی و مهندسی 

?ویژگی های سنگ کورین 

?کورین صفحات یکپارچه و بدون درز پلیمری می باشد که بدلیل طرح زیبا، تنوع رنگ و ویژگیهای عالی به عنوان یک متریال بی نظیر در رویه و صفحه کابینت ها استفاده می شود. اجرای صفحات کورین برای سطح رویه کابینت آشپزخانه بهترین انتخاب است.

?زیرا صفحات کابینت کورین در برابر رطوبت سینک مقاوم بوده و عمر طولانی دارند. سنگ کورین در رنگ و طرح های مختلف در بازار موجود است. در صورت آسیب، کورین می تواند به زیبایی قبل بازگردد. سنگ کورین ظاهری مات دارد اگر چه با ظهور تکنیک های به روز و جدید، سنگ های کورین ظاهری درخشان پیدا کرده اند. سنگ کورین با ضخامت 6 ، 12و 19 میلی متر در سراسر دنیا تولید می شود. هزینه نصب آن در حدود 30 دلار و بالاتر است.

?اگرچه طراحان و خریداران سنگ کورین از آن رضایت کامل دارند، کورین معایب و محدودیت های خاص خود را دارد. این محصول اکریلیک می تواند به راحتی خراشیده و سوزانده شود. با این حال، خراش ها ممکن است با صیقل و سنباده ترمیم شوند.

?ویژگی های سنگ کوارتز

?سنگ کوارتز یک محصول مهندسی است. سنگ کوارتز به ذرات کوچک متصل می شود و سپس با یک اتصال دهنده به نام رزین پلی استر مخلوط می شود تا آن را در کنارهم نگه دارد. این محصول 93 درصد طبیعی و 7 درصد تولید انسان است. مواد تشکیل دهنده شامل رنگدانه ها و پیوندهای رزین است.

?به همین دلیل آن نیز مهندسی سنگ نامیده می شود. برای دستیابی به یک نگاه منحصر به فرد به برخی از طرح ها ی سنگ کوارتز ذرات کوچک شیشه های فلزی اضافه می شود، تا به یک سنگ کوارتز بسیار قوی و جذاب همانند سنگ مرمرتبدیل شود.

?کوارتز تحت نام های تجاری مختلف مانند سایلستون، هانستون، و غیره موجود است. سایلستون با بیش از هفتاد رنگ و طرح مختلف در سه نوع بافت متفاوت تولید می شود و با حداقل اتصالات نصب می شود. این محصول بدون نیاز به پولیش واکس و یا نگهدارنده، درخشندگی خود را در طول سالیان زیاد حفظ می کند. این مواد با دوام، غیر متخلخل و به شکل یکنواخت و درخشان می باشند.

?تفاوت سنگ کورین و کوارتز

1-سنگ کورین از کوارتز ارزانتر است.

2-ممکن است در طول زمان صفحات کابینت کورین خراشیده و سوزانده شوند اما صفحات کابینت کوارتز در برابر خراش مقاوم هستند.

3-صفحات کورین را می توان دوباره ترمیم کرد ولی صفحات کوارتز بازسازی و ترمیم نمی شوند.

4-سنگ کورین محصول دست انسان است ولی %93 سنگ کوارتز طبیعی است.

5-سنگ کورین در مقایسه با کوارتز به تعمیر و نگهداری بیشتری نیاز دارد.

6-ظروف خیلی داغ را نمی توان به طور مستقیم بر روی صفحه کابینت کورین قرار داد در حالی که روی صفحات کابینت کوارتز امکان پذیر است.

7-کورین یک نام تجاری است در حالی که کوارتز یک ماده طبیعی است.

8-کورین رنگ های مختلفی دارد در حالی که تنوع رنگ درسنگ کوارتز محدود است.

به مدیریت:جواد خاکشور

 

 

 

 

 

 

صفحه کورین و کوارتز در تهران , نصب کابینت کورین وکوارتز در تهران , ساخت کابینت در تهران , طراحی کابینت در تهران , نصب کابینت در تهران , کابینت پایتخت در تهران , کابینت در چهاردانگه , پولیش کابینت در تهران ,  تعمیر کابینت کورین در تهران , صفحات کابینت در تهران , کورین و کوارتز در تهران , قیمت کابینت ,