Address & Contact

Our Address

تهران ، شهرک معراج ، خیابان یگانه ، پلاک 9

Telephone

طراحی و ساخت LEDثابت و روان

✴️طراحی*ساخت و نصب انواع تابلو های برجسته

✴️حکاکی و برش لیزری

✴️چاپ بنر و فلکسی*ساخت حروف چلنیوم 

✴️ساخت حروف برجسته*کارت ویزیت

✴️ساخت و نصب انواع تابلو های تبلیغاتی*حروف برجسته چلنیوم الماس

✴️ساخت انواع تابلو فلکسی نور دار و بدون نور 

✴️ساخت انواع تابلو فلزی

✴️ساخت انواع LEDثابت و روان 

✴️نصب ترموود 

✴️ساخت نئون*فلکسی*بنر

✴️در صنعت تابلو سازی نیز مثل هر مشاغل دیگر روز به روز پیشرفت هایی حاصل می شود ، طرحها و شیوه های متفاوت و مدرن تری ب کلکسیون تابلو های تبلیغاتی اضافه می گردد؛ 

در گذشته تابلو های تبلیغاتی فقط به صورت یک نوشته ساده به عنوان تابلو های سر درب استفاده می شود؛ اما امروزه ساخت تابلو های سر درب مغازه ها با استفاده از حروف برجسته همگام با نور پردازی و گرافیک انجام می شود، که زیبایی این تابلو ها راچندین برابر نموده و باعث می شود رهگزران حتی شده برای چند ثانیه مجذوب نوشته های کوتاه و نور پردازی و گرافیک این تابلو های تبلیغاتی شوند.

✴️بنا براین نصب تابلو تبلیغاتی در مکانهایی مانند پیاده روها*جاده ها*بزرگراه هاو یا نصب تابلو تبلیغاتی سر در مغازه ها می تواند تاثیر شگرفی در معرض محصولات یا خدمات ارائه شده داشته باشد.

تابلوهای چوبی :تابلو ترموود از چوب های با کیفیت استفاده می شود.که در حرارت و بخار آب برند خاصی را انجام میدهند تا مقاومت و کیفیت چوب در برابر عوامل محیطی بالا رفته و استحکام آن افزایش پیدا کند

تابلو پلکسی گلاس:تابلو پلکسی از جنس اکریلیک می باشد که در انواع مختلف چینی و تایوانی در بازار وجود دارد و می توان جهت روشن کردن داخل حروف برجسته از پلکسی گلاس استفاده نمود و در رنگ های مختلف ارائه می شود.

تابلو فلکسی:تابلوفلکسی فیس تابلو هایی هستند که از قدیم با استفاده از یک لایه چاپی بر روی بنر های ضخیم و بر روی چهار چوب آهنی یا آلمینیومی بالای سر در فروشگاه ها و مغازه هانصب شده است و داخل آن به وسیله لامپ های مهتابی نور پردازی می شوند.

تابلو کامپوزیت:تابلو کامپوزیت در واقع ترکیبی از آلمینیوم دولایه به همراه مواد فشرده پلاستیکی در بین آن می باشد؛

وقایع کامپوزیت مقاومت بسیار بالایی در مقابل عوامل محیطی دارند و رنگ پذیری فوق العاده خوبی دارا می باشند.

استفاده از تابلو کامپوزیت جهت دکوراسیون خارجی بسیاری از ساختمان ها پ بازسازی نمای ساختمان رواج دارد .

تابلو کامپوزیت به تنهایی به عنوان زمینه نصب حروف برجسته بر روی سر در مغازه نیز کار برد دارد .

تابلو استیل:تابلو حروف برجسته استیل از با کیفیت ترین و جذاب ترین انواع تابلو حروف برجسته می باشد؛ حروف برجسته استیل بسیار با کیفیت بوده و براقیت خود را تا سال ها حفظ می کنندو در برابر عوامل محیطی بسیار مقاوم می باشندو تاثیر پذیری بسیار زیادی در برند سازی و تبلیغات شما دارند.

تابلو لایت باکس:که با استفاده از یک چهار چوب آلمینیومی و چاپ طرح های مختلف بر روی یک صفحه پلاستیکی در دکوراسیون داخلی و خارجی یک فروشگاه، دفتر، شرکت بسیار تاثیر گذار می باشد؛ استفاده از تابلوهای لایت باکس در محیط هایی ک باتور پردازی تاریک انجام شده بسیار جذاب می باشد.

تابلو چلنیوم:تابلو چلنیوم از انواع تابلوهای پرطرفدارو پر فروشی محسوب می شود؛

«تابلو چلنیوم» در واقع آلیاژ خاصی از آلمینیوم است که انعطاف پذیری زیادی دارد و امکان خم کردن و جوش و برش در ابعاد مختلف جهت تولید تابلو سازی مغازه و حروف برجسته و نور پردازی دارد؛

تابلو چلنیوم قابلیت ساخت انواع طرح ها و شکل های مختلف گرافیکی را نیز دارند و سبب افزایش زیبایی و جلوه نمای بیرونی و دکوراسیون خارجی دفتر و فروشگاه شما می شوند.

*دارای اکیپ مجرب 

*با مدیریت:اقای ساجد ایرانپرست*