Address & Contact

Our Address

مشهد ، منطقه سیدی ، خیابان شهید ریاضی ، روبروی ریاضی 57 ، تابلوسازی نسیم

طراحی نصب و اجرای تابلو تبلیغاتی و کامپوزیت تابلوسازی نسیم 

? نصب ، اجرا و طراحی انواع تابلوهای تبلیغاتی ، حروف چلنیوم ، حروف استیل

? ساخت تابلوهای فلکسی ، ساخت نمای کامپوزیت ، نمای چوب ترموود و چوب پلاست

? دارای اکیپ مجرب?

? با سابقه درخشان در امور طراحی، ساخت و اجرای تابلوهای تبلیغات محیطی با جدید ترین متد روز دنیا در خدمت شما مشتریان گرامی‌ هستیم.?

? با بهره گیری از توان بالای طراحان گرافیست بهترین طرح‌ها را برای شما خلق میکنیم و به شما ارائه می‌دهیم و مهندسان و مجریان توانمند ما را برای شما به بهترین شکل ممکن و به نحو احسن اجرا می‌نمایند.

✨ کیفیت برتر در پروژه‌‌‌های مختلف تابلو سازی و رضایت مشتریان از امتیازات ماست✨

? نصب نمای کامپوزیت به روش‌‌‌های مختلفی انجام میگیرد. به طور کلی نمای کامپوزیت بیشتر برای ساختمان‌‌‌های اداری، تجاری، پالایشگاه‌ها و فرودگاه‌ها و پمپ بنزین و… استفاده میشود. به جهت اهمیت آن در باز سازی نمای ساختمان و همچنین کاربرد ضد زلزله و بعضاً بدلیل خاصیت عایق بودنش، نوع و نحوه اجرای آن بسیار مهم میباشد.

? مهم ترین نکته در نصب نمای کامپوزیت توجه به اسم خارجی این محصول میباشد که ترکیب سه کلمه aluminum composite panel میباشد و این بدین معنی است که سازنده اولیه این محصول تاکید بر ساخت و نصب این ورق‌ها بصورت پانل یا همان کاست‌‌‌های شیار خورده داشته است.

⚜️ نصب نمای کامپوزیت در ایران به روش‌‌‌های مختلفی انجام میگیرد که متاسفانه همه روش‌ها استاندارد نیستند. در زیر به شرح کامل این روش‌ها مفصلا پرداخته میشود.

⚜️ اما نکته مهم در نصب نمای کامپوزیت و بازسازی نمای ساختمان زیر سازی و یا همان شاسی کشی فلزی و نحوه اتصال آن در ساختمان‌‌‌های اسکلت فلزی و ساختمان‌‌‌های بتنی است.

⚜️ کامپوزیت‌‌‌های پانل شده با زیر سازی فلزی و آلومینیومی‌به اسکلت ساختمان متصل میشود. مرحله بعد از زیر سازی نصب کامپوزیت نما میباشد.

مدیریت : آقای نعیم مهماندوست

 

تابلو فلکسی پشت نور
اجرای نمای چوب ترمووود
چلنیوم پانچ
اجرای حروف چلنیوم روی بیلبورد
چلنیوم پانچ
ساخت انواع بیلبورد تبلیغاتی
ساخت انواع بیلبورد تبلیغاتی
ساخت حروف چلنیوم

 

 

 

تابلوسازی , تابلوساز , چلنیوم , کامپوزیت , حروف پلاستیک , حروف برجسته , ملزومات تابلوسازی , شرکت تابلوسازی , کارگاه تابلو سازی , تابلوهای تبلیغاتی , نمای کامپوزیت , نمای کامپوزیت چیست ,