ساخت و اجرای سازه فلزی،سقف شیبدار،سفال طبرستان داوودی در لرستان و اصفهان و خوزستان

شماره های تماس:
09133334347

🔸🔹آلاچیق داودی 
🔸🔹ساخت ونصب انواع سازه خاص شیب دار فلزی 
🔸🔹درسراسر کشور 

🔸🔹آلاچیق سفالی 
🔸🔹آلاچیق باورق های طرح سفال 
🔸🔹آلاچیق با سفال روف تایل 
🔸🔹آلاچیق باورق مهر چین و…

🔸🔹آلاچیق های دوطبقه به دلخواه مشتری 
🔸🔹ساخت و نصب انواع سر درب 

🔸🔹ساخت سازه های سبک شیب دار برای طبقه های دوم وبالاتر 
🔸🔹برای سقف های ک کشش زیادی ندارند 

🔸🔹ساخت انواع سوله های کارگاهی 

🔸🔹ساخت ونصب انواع شیروانی 
🔸🔹ساخت ونصب انواع پارکینگ هلالی و غیره 

🔸🔹اجرای رابیتس 
🔸🔹اجرای لمبه 
🔸🔹اجرای سینه کفتری 
🔸🔹اجرای هرنمونه طرحی ک مشتری بخواد 

🔸🔹باضمانت 

🔸🔹اگر شما خوابش را ببینید ما آن را انجام میدهیم 

🌟طراحی و اجرای آلاچیق،سقف شیبدار،شیروانی و سازه های فلزی 
🌟اجرای روف تایل،انواع آلاچیق،شیروانی،سردرب،پی وی سی 
🌟کیفیت بالا 
🌟قیمت مناسب 

سقف‌ شیبدار نوعی از سقف‌ می باشد که به خاطر ظاهر زیبایی که دارد، همچنین کمک به سرفه جویی در مصرف انرژی و بهینه سازی بنای سازه، محبوب می باشد. اما باید دانست که هر سقفی مناسب شرایط جوی خاصی می‌باشد.

دو نوع سقف اصلی شیبدار

سقف مسطح 

سقف های پروانه‌ای 

سقف های منحنی شکل 

سقف شیبدار 

سقف شیبدار تک‌ بر 

سقف شیبدار چهار‌بر

سقف‌ شیبدار چند بر 

سقف شیبدار متقاطع 

سقف شیبدار چند بر ساده 

سقف شیبدار نصفه 

سقف مسطح

به سقف هایی که شیب آنها صفر تا کمتر از ۱۵ درجه باشد سقف مسطح گویند. در سقف مسطح آب بروی سقف جمع شده و توسط سیستم زه کش ایجاد شده از خروجی تخلیه می شود.معمولاٌ پوشش اینگونه سقفها موزائیک، سرامیک و ایزوگام می باشد.سقف های مسطح با توجه به نوع کاربردشان دارای ساختار متنوعی می باشند.

سقف شیبدار

به سقفی که حداقل شیب آن ۱۵ درجه تا حداکثر۷۰ درجه باشد سقف شیبدار گویند، بهترین میزان شیب برای بام شیبدار بین ۳۵تا ۵۰ درجه است ،حداکثر شیب را میتوان تا ۷۰ درجه درنظرگرفت. ( بالای ۷۰درجه در واقع یک دیوار خواهیم داشت. )

با توجه به اینکه درصد شیب در زیبایی نمای ساختمان بسیار موثر است، باید این موضوع را درنظر داشت نوع پوششی که انتخاب میکنیم محدودیتی برای ما هنگام طراحی شیب مورد نظرمان ایجاد نکند. برفرض مثال تایهای سفالی را نمیتوان بر روی سقفهای شیبدار با شیب کمتر از ۴۰درجه نصب کرد.

سقف بام با زاویه ۱۵ تا ۲۰ درجه اغلب سقفهای با شیب کم نامیده می شوند. هنگام اجرای پوشش سقفی بر روی اینگونه سقفها که دارای حداقل شیب می باشند به منظور جلوگیری از نفوذ آب بر اثر وزش باد شدید باید حداکثر همپوشانی تایلهای سقفی انجام گیرد و ابتدا عایق رطوبتی (ایزوگام) در زیر تایلها اجرا شود.

طراحی سقف شیبدار

اصولاً سقفهای شیبدار به دوگونه طراحی می شوند: سقف شیبدار ساده (یک شیب ویا دوشیب ساده) و نوع دیگر سقف چندشیب 

سقف شیبدار تک‌ بر

سقف تک بر تنها یک ضلع دارد. پانل شیبداری که به یک دیوار بلند متصل شده است. می‌توانید آن را به عنوان یک سقف شیروانی در ذهن خود مجسم کنید که از وسط به دو نیم تقسیم شده است یا یک سقف مسطح که زاویه‌ای ۴۵‌ درجه به خود گرفته است. این نوع سقف‌ها را می‌توان اغلب بر روی بخش‌ های جانبی ساختمان از قبیل تراس و آلونک یافت. با این اوصاف، امروزه شاهد استفاده از این گونه سقف‌ها بر بام عمارات مدرن‌تر هستیم.

ساختمان هایی که با سقف شیب دار تک پر ساخته میشوند اصولا ارتفاع بلندتری نسبت به دیگر ساختمانها دارند و به اندازه کافی فضای مناسب برای نصب پنجره در زیر شیروانی وجود دارد. این فضا به اندازه ای بزرگ است که میتوان برای ورود نور خورشید به داخل ساختمان و روشن نمودن فضای داخل بنا پنجره ها را بزرگتر ساخت. به منظور صرفه جویی در مصرف انرژی و بهینه سازی آن، میتوان بر روی سقف های شیب دار پنل های خورشیدی نیز نصب نمود.

مزایای سقف شیبدار تک بر :

سوار کردن سقف شیبدار تک‌بر، بر فراز ساختمان کار ساده‌ای‌ست.

در مقایسه با سایر سقف‌ها به مواد و مصالح کمتری نیاز است.

شیب تند این سقف‌ها کمک می‌کند تا برف و باران سریع و راحت از روی‌آنها سرازیر شود و در نتیجه سقف شیبدار تک‌بر گزینه‌ای ایده‌آل برای مناطق برفی و بارانی محسوب می‌شود.

می‌توان برای زیباتر جلوه‌دادن نمای ظاهری ساختمان و ارتقا بخشیدن ارزش‌های معماری بنا از این سبک طراحی بهره گرفت.

برتري هاي ساختمانهاي بنائي سازه فلزی

مصالح سنتي با توجه به سابقه استفاده در کشور به اندازه کافي موجود ميباشد، مانند آجر که در اکثر نقاط ايران توليد ميشود و کافيست کيفيت آن استاندارد شود.

درمقايسه با بتن و سازه هاي فولادي نياز به استاد کار سطح بالا وجود ندارد .

مصالح بنايي در مقايسه با بتن حساسيت کمتري در مقابل سرما و گرما دارد و با کمترين تمهيدات قابل اجرا است.

روا داري در سازه هاي بنايي بيشتر است و با توجه به کنترل کم و نظارت غير مستمر ساختمانهاي مسکوني اين مورد يک حسن بشمار مي رود.با توجه به صرفه جويي در مصرف آهن آلات وابستگي ارزي، کم خواهد بود .

آساني امکان تعمير و ترميم در نقاطي از کشور که کيفيت ساختمان سازي پاييني دارند در صورت بروز اشکال، حتي ترميم مقدور است.

چون در اين سيستم از ديوارهاي ضخيم تر استفاده مي شود از نظر جلوگيري از انتقال حرارت مناسب مي باشد که در نتيجه مصرف انرژي سوخت نيز کاهش پيدا خواهد نمود.

تامين آسايش و آرامش نسبي با توجه به اينکه مساله برودتي و گرمايش نسبتا بطور طبيعي تامين مي شود، مقايسه بازارهاي سنتي با پاساژهاي جديد روشنگر موضوع مي باشد.

کم بودن احتمال پوسيدگي و زنگ زدگي و مقاومت بيشتر در مقابل آتش سوزي در مقايسه با ساختمانهاي فولادي،آجر وسنگ که قسمت اصلي سازه هاي بنائي را تشکيل مي دهند در مقا بل پوسيدگي عمر زيادي دارند و احتمال زنگ زدگي نيز وجود ندارد.

سازه هاي بتني

طراحي سازه هاي بتني در کشور به روش هاي حدي نهايي بوده که در اين روش ضرايب تقليل بار بترتيب به مقاومت بتن و فولاد اعمال مي گردد و ضرايب افزايش بار نيز براساس ترکيب بار منظور مي گردد .

بدليل امکان شکل پذيري آرماتور و بتن تازه و قالب ، اعضاء سازه هاي بتني را مي توان در مقاطع مختلف اجرا نمود .

سازه هاي بتني در مقابل آتش سوزي از خود مقاومت نشان مي دهند .

سازه هاي بتني در مقابل شرايط مختلف آب و هوايي مقاوم بوده ودر صورت اجراي صحيح پوشش بتن ، رطوبت هيچ آسيبي به آن وارد نخواهد کرد .

سازه هاي بتني نسبت به سازه هاي فلزي از يک صلبيت بيشتري برخوردار هستند .

مصالح سنگي و سيمان معمولاً آسان تر از ساير مصالح در دسترس مي باشد .

عمر سازه هاي بتني بدليل مقاومت در مقابل شرايط آب و هوا ، معمولاً بيشتراز ساير سازه بوده است .

اتصال تير و ديافراگم سقف درسازه هاي بتني بدليل همگن بودن مناسب تر از ساير سازه ها مي باشد .

به مدیریت:داوودی 

 

 

 

 

سقف شیبدار , سقف شیروانی , سازه فلزی , طراحی آلاچیق , اجرای آلاچیق در لرستان , سفال طبرستان , سقف شیبدار داوودی , اجرای انواع سقف شیبدار در اصفهان , اجرای سقف شیبدار در لرستان , اجرای سقف شیبدار در خوزستان , اجرای سقف شیبدار در چهارمحال و بختیاری , طراحی و اجرای آلاچیق سقف شیروانی شیبدار داوودی در لرستان و اصفهان ,