فیت کابینت
مشاوره، طراحی و اجرای انواع کابینت مدرن، کلاسیک و نئوکلاسیک در کرج

فیت کابینت
?طراحی و اجرا انواع کابینت : کابینت مدرن ، کابینت هایگلاس ، کابینت لوکس

?ساخت انواع جاکفشی و جالباسی مدرن و کلاسیک

?کمد دیواری، تخت تاشو و انواع مصنوعات چوبی

?طراحی و اجرای انواع مصنوعات چوبی سه سال گارانتی تعویض بدون قید و شرط

?با  15 سال سابقه کار

?تضمین کیفیت و قیمت

?سه سال گارانتی تعویض بدون قید و شرط

https://wa.me/c/989125881495
لینک واتساپ?
https://wa.me/message/VL5TSV5FCEPII1

 

✳️هر چه سیستم داخلی آشپزخانه شما زیبایی بیشتری داشته باشد در نمای کلی خانه تاثیرگذارتر خواهد بود و آشپزخانه‌ها جزو پر کاربرد ترین قسمت‌‌‌های هر خانه هستند و محور اصلی خانه به نحوی آشپزخانه آن است و در قسمت آشپزخانه هم مهمترین عنصری که وجود دارد کابینت‌ها هستند و در نگاه اول هر مخاطبی در فضای آشپزخانه متوجه کابینت‌ها و مدل آن‌ها می‌شود پس باید دقت زیادی در خرید کابینت‌ها به خرج دهید

✳️کابینت‌ها با توجه به متریالی که در ساخت آن‌ها به کار می‌رود انواع مختلفی دارند که هر نوع از آن‌ها متناسب با سبک خاصی از آشپزخانه می‌باشد و شما می‌توانید با توجه به بودجه ‌ای که در اختیار دارید و فضایی که در دسترس شما می‌باشد و همچنین سبک اصلی دکوراسیون خانه نوع کابینت و مدل آن را انتخاب کنید.

✳️کابینت هایی که از چوب در ساخت آنها استفاده شده است، با طراحی‌‌‌های زیبایی که دارند می‌توانند آشپزخانه شما را به شکل اصیل و قدیمی‌ و البته زیبا تبدیل کنند.

?کابینت مدرن

?کابینت مدرن بر خلاف نوع کلاسیک، بدون تزئینات و در کمال سادگی طراحی و ساخته می‌شود و مناسب برای کسانی است که ترجیح می‌دهند محیطی بی‌پیرایه و ساده داشته باشند. در کابینت مدرن، انواع متریال مانند MDF، هایگلاس، ممبران و غیره کاربرد دارند. کابینت مدرن گرایش بسیار زیادی به سمت سادگی دارد و با دستگیره‌های ساده یا مخفی و یا حتی بدون آن ساخته می‌شود.

?کابینت مدرن برای آشپزخانه‌های کوچک گزینه‌ی مناسبی است زیرا این کابینت‌ها معمولا تا نزدیک سقف امتداد دارند و به دلیل ساده بودن، باعث می‌شوند آشپزخانه منظم‌تر به نظر برسد.

?کابینت نئوکلاسیک

?نئوکلاسیک در لغت به معنای مدرن کلاسیک است و به سبکی از معماری اشاره دارد که در قرون هجدهم و نوزدهم اروپا رواج داشت. آشپزخانه نئوکلاسیک یعنی استفاده از سبک طراحی کلاسیک بر بستر امکانات و ویژگی‌های سبک مدرن! به این معنی که شما کابینت‌ها و آشپزخانه‌ای با ویژگی‌های کاملا مدرن خواهید داشت اما ظاهر آن به سمت و سوی کابینت کلاسیک تمایل دارد و در واقع، اقتباسی از هر دو است.

?کابینت‌ نئوکلاسیک ۲۰۲۱ در واقع برگرفته از سبک معماری نئوکلاسیک است و آشپزخانه‌ای ساده و در عین حال سنتی و کاربردی را برای شما پدید می‌آورد. این کابینت در عین شیک بودن دارای المان‌های تزئینی ساده است که نمایی مدرن و لوکس ایجاد می‌کند و در واقع، آمیزه‌ای از هنر و طرح‌های اشرافی‌، توامان با مدرنیته و سادگی است.

?کابینت کلاسیک

⚜️سبک کلاسیک کابینت آشپزخانه، تداعی‌کننده خانه‌های اشرافی و کلاسیک اروپایی است و در نظر بیننده، بسیار باشکوه و مجلل جلوه می‌کند. کابینت کلاسیک، خود به انواع مختلفی دسته‌بندی می‌شود، اما خصوصیات بارز همه‌ی آن‌ها یکی است و آن هم، وجود تزئینات مجلل و پر زرق‌وبرق است. انواع درب‌های ابزار‌خورده، ستون‌ها و سرستون‌های مجلل، دستگیره‌های زیبا و شکیل، در چنین آشپزخانه‌هایی دیده می‌شود که روی هم رفته یک آشپزخانه اشرافی و سلطنتی را برای شما ایجاد می‌کنند.

⚜️کابینت کلاسیک در مدل فاخر آن، از جنس چوب ساخته می‌شود و تزئینات و کنده‌کاری‌های آن، عمدتا به وسیله‌ی هنر دست انجام می‌شود به همین دلیل ارزش مادی بسیاری دارد.

?کابینت هایگلاس

❇️کابینت آشپزخانه هایگلاس کابینتی درخشان و چشم نواز است که در سالیان اخیر طرفداران پروپاقرص زیادی برای خودش پیدا کرده. کابینت هایگلاس بیشتر از هر ویژگی مثبت دیگری، به خاطر براق بودن سطحش معروف و شناخته شده است.

❇️کابینت آشپزخانه هایگلاس ، یکی از بهترین گزینه‌ها برای آشپزخانه‌ی نقلی و مینیمال است، خصوصا رنگ‌های روشن آن مانند سفید، می‌تواند باعث بزرگتر دیده شدن فضا شود و یک محیط دلباز را برایتان ایجاد کند.تمیز کردن کابینت هایگلاس به دلیل سطح صاف و صیقلی آن، بسیار آسان است .

?کابینت پلی گلاس

?از وقتی طراحی و چیدمان‌های مدرن جایشان را در خانه‌ها باز کردند، کابینت‌های براق و صیقلی نیز به خانه های ما وارد شدند و زیبایی آشپزخانه‌ها را دوچندان کرده اند. حالا دیگر انواع مختلف کابینت ‌های «گلاس» یا درخشنده، پای ثابت خیلی از آشپزخانه‌ها به خصوص آشپزخانه های مدرن هستند. بنابراین خیلی‌ها دوست دارند در مورد انواع کابینت‎‌های براق و ویژگی‌هایشان بدانند و با اطلاعات کامل و چشم باز یکی از آنها را برای آشپزخانه‌‍‌ی منزل‌شان انتخاب کنند.

?واک این کلوزت

⚜️واک این کلوزت از آنجایی که یک اتاق لباس است، پس کاربرد اصلی آن نگهداری لباس‌های اعضای خانواده است. واک این کلوزت اغلب در اتاق خواب‌ها تعبیه می‌شوند. اگرچه در بعضی از خانه‌ها واک این کلوزت در فضای مشترک اعضای خانواده طراحی و ساخته می‌شوند.

?کابینت پلی اورتان

?کابینت پلی اورتان ، نوعی کابینت آشپزخانه با پوشش از رنگ پلی یورتان با‌کیفیت است که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است و در مقایسه با رنگ‌های دیگر، از نظر کیفیت و ماندگاری در سطح بالاتری قرار دارد. کابینت‌های سبک مدرن بیشتر از ورق MDF فرآوری شده با روکش‌های مختلف مثل کابینت ام دی اف (ملامینه، هایگلاس و پلی گلاس و …) ساخته می شوند اما نوع دیگری از کابینت MDF وجود دارد که با استفاده از ام دی اف خام و رنگ‌هایی مانند پلی استر و پلی اورتان تولید می‌شود که به کابینت با رنگ پوششی شهرت دارد

به مدیریت : محمد مرادی

https://www.instagram.com/hoseinmalekan.vila

 

 

 

کابینت های پولیشی

??????????

??????????

 

 

طراحی و اجرای انواع کابینت فیت دکور در کرج , کابینت , کابینت هایگلاس , کابینت مدرن , کابینت کلاسیک , کابینت نئوکلاسیک , طراحی و اجرای کمد دیواری , تخت تاشو , کلوزت روم , انوع مصنوعات چوبی , کابینت آشپزخانه , کابینت هایگلاس , کابینت لوکس  ,