تخصص در طراحی و اجرای صفر تا صد استخرهای خانگی/ صنعتی / انواع سونا / جکوزی

• اجرای کامل موتورخانه های صنعتی ، خانگی ، عمومی و راه اندازی سیستم

• تعمیر و نگهداری

• اجرای پایپینگ استخر ، سونا و جکوزی

• بازسازی کامل موتورخانه

• فروش کلیه تجهیزات و تاسیسات مکانیک ساختمان (لوله و اتصالات مخصوص استخر و جکوزی/انواع پمپ های خانگی،استخری و صنعتی،جت رنگ ،مشعل و …./انواع فیلترها/انواع سیستم های تصفیه استخرو و جکوزی/انواع مواد و مصالح شیمیایی نظیر تصفیه کلر ،سیلیس،زاج و …./انواع مواد عایق و آب گریز کاسه استخر و جکوزی با ضمانت

✨از امروز استخر خودتو داشته باش✨

مقدمه:

گروه استخرسازان آرپا در سال 1385 فعالیت خود را در زمینه مشاوره ، طراحی و ساخت ( استخر ، سونا و جکوزی ) آغاز نمود.در طی این سال ها با بهره گیری از پرسنل فنی مجرب و کارآزموده و همچنین با به کارگیری بروزترین متدها،همواره در پی جلب رضایتمندی مشتریان بوده است.

چند کلام با شما مشتریان عزیز:

ساخت استخر ، سونا و جکوزی از جمله کارهایی است که به تخصص های خاص خود نیاز دارد. هم در مورد طراحی و هم در مورد اجرا این حرفه شامل جزئیات خاصی است که شاید سایر مهندسین به آن توجهی نداشته باشند. شرکت استخرسازان آرپا  این حرفه به صورت تخصصی دنبال نموده و مفتخریم که در انجام پروژه ها در خدمت شما عزیزان باشیم.

طراحی و اجرای سیستم های تصفیه استخر و جکوزی به ظاهر ساده میباشد که یک مجری با تجربه میتواند آن را انجام دهد همان طور که یک معمار با تجربه توانایی ساخت یک ساختمان را دارد . اما باید به این نکته توجه کرد که برای انجام صحیح و اصولی هر پروژه ای استاندارد ها و الزاماتی تعریف شده است که برای گرفتن نتیجه مطلوب میبایست به این استاندارد ها توجه کرد و آنها را به کار گرفت.

 

ما به جای تعصب به خدمات خود

تعهد به مشتری را اولویت کار خود قرار می دهیم.

 

با مشاوره رایگان منتظر تماس شما هستیم.

• مهندس عادل اسماعیل پور  1437-312-0911

• مهندس عارف کثیری   1230-613-0911

• دفتر: 32395215-011

 

💫💫💫💫💫💫💫💫

اجرای پایپینگ استخر خانگی جاده بابلسر

عکس از قسمت روند ساخت استخر

اجرای پایپینگ استخر و جکوزیِ داخل استخر پروژه ی قائمشهر

 

 

 

 

احیای استخر( کشیدن جارو برقی کف استخر و تنظیم کلر و سختیِ آب)
 

راه اندازی آب نمای استخری

💫💫💫💫💫💫💫💫

 

بازدید از پروژهای در حال انجام

💫💫💫💫💫💫💫💫

💫💫💫💫💫💫💫💫

عکسهای روند ساخت استخر

 

💫💫💫💫💫💫💫💫

 

عکسهای تمام کار

 

 

 

طراحی استخر و سونا و جکوزی , مراحل ساخت استخر و جکوزی , اجرای استخر , اجرای استخر باغی , اجرای تصفیه خانه استخر , تاسیسات استخر , تاسیسات جکوزی ,