طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی در شهر دکور مازندران

? فروش انواع دیوارپوش ، کفپوش و آینه کاری در جویبار?

? اجرا و نصب سقف کاذب ، کاغذ دیواری ، دیوارپوش ، کفپوش ، نرده استیل ، سنگ آنتیک ، آینه کاری

? اگر به دنبال تغییر دکوراسیون داخلی و طراحی چیدمان خانه، محل کار و فضای زندگی خود هستید، ما تجربه ای متفاوت از خلق فضا و کیفیت زندگی را برایتان فراهم می‌کنیم. شما سبک طراحی و سلیقه‌ای که بیشتر می‌پسندید را انتخاب نموده، بودجه مورد نظرتان را تعیین می‌کنید. سپس بر‌اساس خواسته‌‌‌های شما و نوع بسته‌طراحی انتخاب شده، چند ایده اولیه توسط معماران و طراحان ما ارائه می‌شود.

? پیکره و روح هر فضایی در جهان هستی، به نوع چینش و ترکیب بندی اجزاء آن وابستگی مطلق دارد. طراحی دکوراسیون و معماری داخلی شور و اشتیاق و آرامش را با استفاده از تکنیک‌ها و سبک‌‌‌های متعدد و طراحی‌‌‌های خلاقانه به کوچکترین و بی روح ترین فضاها باز می‌گرداند. سهم بیشتر این حس آرامش از طریق بینایی تامین می‌شود. در این نقل و انتقال، عناصر و عوامل بسیاری از جمله محیط و فضاهای پیرامون انسان مانند: رنگ، فرم و مدل، نحوه چیدمان، گل و گل خانه، جریان هوا، صدا و نور از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند. ارتباط محیط واین عناصر فضاهای پیرامونی، باسلامت تن و روان، رشد و شکوفایی حقیقتی اثبات شده است.

?  طراحی دکوراسیون داخلی امری تخصصی است و باید توسط کارشناسان و متخصصین امر انجام گیرد. ما سال‌هاست که در زمینه طراحی دکوراسیون منازل، ادارات و… فعالیت داریم و توانسته ایم رضایت مشتریان را جلب کنیم

?نرده استیل 

?نرده استیل یکی از انواع نرده می باشد که به دلیل زیبایی در طراحی و مقاومت در برابر رطوبت و شرایط آب و هوایی و زنگ نزن بودن استیل جایگزین بسیار مناسب و عالی نرده های کلاسیک می باشد. نرده استیل مدل ها و طرح های متنوعی دارد که بر اساس ظاهر داخلی و نمای ساختمان می توان از مدل ها و انواع مختلف آن استفاده کرد.

?نرده استیل برای حفاظت و ایمنی افرادی که در حال رفت و آمد از پله هستند در کنار دیوار و روی سنگ پله ها نصب می شود.

?نرده استیل 304 که به نرده استیل درجه 1 هم شناخته میشود معمولا در تمامی فضاها مانند راه پله ، بالکن و حتی در فضاهای باز نیز مورد استفاده قرار میگیرد و به نوعی نرده استیل 304 استاندارد لازم برای نصب در هر مکانی را دارد .

با گارانتی ۲۰ ساله در شهر دکور مازندران

با خیال آسوده کار را به ما بسپارید

 

مدیریت : آقای مسلمی

09117862870 – 09361315851

https://www.instagram.com/hoseinmalekan.vila

۴ ویژگی پوستر دیواری سه بعدی که از آن‌ها بی‌اطلاع هستید
?پوستر دیواری سه بعدی چیست؟

?بهتر است قبل از اینکه به بیان ویژگی‌های پوستر سه بعدی بپردازیم ابتدا توضیحی در رابطه با آن ارائه کنیم تا در صورتی که شما بازدیدکنندگان عزیز اولین باری است که با نام پوستر دیواری سه بعدی روبه‌رو می‌شوید و اطلاعات زیادی در رابطه با آن ندارید نیز بتوانید با آشنایی بیشتر با آن تصمیم خود را برای زیباتر کردن منزل و یا محل کار خود بگیرید.

?پوستر دیواری به طور کلی به یک دیوار پوش به حساب می‌آید که در آن از یک تصویر واحد استفاده‌ شده است و شما با تهیه آن برای منزل و یا محل کار خود می‌توانید یک تصویر کامل را بر روی دیوار خود مشاهده کنید. پوستر دیواری در طرح‌ها و مدل‌های مختلفی طراحی و ساخته می‌شود که ازجمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به پوستر دیواری گل، پوستر دیواری طبیعت، پوستر دیواری حیوانات و… اشاره کرد.

? ویژگی‌های پوستر سه بعدی

?طرح‌های متنوع 

⚡️شاید بتوان اولین و اصلی‌ترین ویژگی پوستر دیواری سه بعدی را به تنوع طرح و مدل آن نسبت داد. در صورتی که شما قصد خرید پوستر دیواری سه بعدی را داشته باشید دستتان برای انتخاب پوستر دیواری بسیار باز بوده و شما می‌توانید از میان آن‌ها پوستر دیواری موردنظر خود را خریداری کنید.

?رنگ‌بندی بسیار زیاد

⚡️ویژگی دومی که پوسترهای سه بعدی از آن بهره‌مند هستند رنگ‌بندی بسیار متنوع آن‌ها است. همان‌طور که تنوع بسیار زیادی در طرح این‌گونه پوسترها به چشم می‌خورد تنوع رنگی آن‌ها نیز بسیار زیاد بوده و می‌توان این‌طور گفت که به‌خوبی می‌توان متناسب با هر دکوراسیونی پوستر دیواری مناسب بارنگ‌بندی متناسب بارنگ دکوراسیون منزل موردنظر را یافت.

?دوام و ماندگاری بالا

⚡️سومین ویژگی پوستر سه بعدی به دوام و ماندگاری بالای آن مربوط می‌شود. این مدل از پوستر دیواری پس از نصب روی دیوار موردنظر در صورتی که شرایط نگهداری آن به‌خوبی رعایت شود برای مدت‌زمان بسیار طولانی بازدهی لازم را خواهد داشت و شما می‌توانید از زیبایی که این پوستر دیواری به منزل و یا محل کار شما بخشیده است به‌خوبی استفاده کنید.

?مقبولیت عام 

⚡️پوستر دیواری جز یکی از معدود اجزای دکوراسیون داخلی به شمار می‌رود که به دلیل گستردگی بسیار زیادی که در طرح و رنگ دارد این امکان را دارد که نظر همه افراد با سلیقه‌ها و ذائقه‌های مختلف را جلب کند از این‌رو می‌توان این‌طور گفت که هر شخصی که به فکر زیباتر کردن منزل و یا محل کار است می‌تواند با خرید یک پوستر سه بعدی به‌خوبی این کار را انجام دهد.

????????????

⚡️نصب سنگ آنتیک یکی از روش‌های کاربردی این سنگ در دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان است. اجرای سنگ آنتیک روی گچ و کاشی از تکنیک‌های مدرن استفاده از این سنگ در طراحی داخلی منزل است. سنگ آنتیک که تشکیل شده از خرده سنگ‌ها بوده بیشتر برای تزیین یک بخش از ساختمان کاربرد دارد.

⚡️طریقه نصب سنگ آنتیک روی گچ و کاشی برای قسمت‌های از ساختمان مثل بین کابینت و پشت تلویزیون آموزش داده می‌شود. نصاب سنگ آنتیک با رعایت مراحل اجرای سنگ آنتیک بر روی دیوار این نمونه سنگ تزیینی را در محل مشخص نصب می‌کند.

⚡️روش نصب سنگ آنتیک روی دیوار گچی و طریقه نصب سنگ آنتیک با چسب از رایج ترین موارد آموزش نصب این سنگ در قسمت‌های خاصی از ساختمان می‌باشد. از دیگر موارد پر اهمیت در نصب سنگ آنتیک در بین کاربران می‌توان به هزینه نصب سنگ آنتیک اشاره داشت

? کاربرد نصب سنگ آنتیک در دکوراسیون

⚡️نصب سنگ آنتیک بر روی دیوار از نمونه کاربرد‌های سنگ در دکوراسیون داخلی منزل و دیگر ساختمان‌ها می‌باشد. در سال‌های اخیر نصب سنگ آنتیک که بصورت خرده ریز‌های تزیینی در کنار هم قرار می‌گیرند در دیوار پشت تلویزیون و بین کابینت در آشپزخانه بسیار دیده شده است.

⚡️در واقع اجرای سنگ آنتیک در قسمت‌های خاصی از ساختمان با هدف ایجاد سبک خاصی از طراحی همراه بوده و در فضای منزل تغییرات چشمگیری را ایجاد می‌کند. سنگ آنتیک که تشکیل شده از ضایعات دیگر سنگ‌ها بوده قابلیت ست شدن با دکوراسیون‌های متنوع را دارد

? طریقه نصب سنگ آنتیک در ساختمان

⚡️نصب سنگ آنتیک در ساختمان با روش‌های مختلفی قابل انجام است. تفاوت مشاهده شده در روش‌های اجرای سنگ آنتیک وابسته به نوع دیوار و تجهیزات لازم برای نصب این سنگ است.

??????????????

? آینه دکوراتیو چیست؟

⚡️آینه دکوراتیو یکی از انواع آینه‌‎های تزیینی و زیبا است که می‌توان از آن در زیباسازی دکوراسیون منزل استفاده کرد.

⚡️همان‌طور که می‌دانید امروزه دکوراسیون داخلی خانه برای بسیاری از افراد اهمیت خاصی داشته و بیشتر طراحان و معماران داخلی سعی دارند تا با تغییرات در جزئیات و استفاده از طرح‌های گوناگون دکوراسیون داخلی شیک و مجللی را پدید آورند.

⚡️یکی از راه‌هایی که می‌توان این تغییرات را در دکوراسیون منزل به صورت شیک و زیبا انجام داد استفاده از آینه دکوراتیو در دکوراسیون داخلی منزل است.

⚡️زیرا می‌توان با استفاده از این نوع آینه‌ها زیبایی و شکوه خاصی را در منزل ایجاد کرد.

⚡️در طراحی و تنظیم دکوراسیون منزل سه نکته بسیار اهمیت دارد که حتماً باید به آن‌ها توجه و از آن‌ها تبعیت کرد.

⚡️نور، روشنایی و آینه، سه نکته هستند که باعث زیباتر شدن دکوراسیون منزل شما شده و انعکاس آن‌ها در هر نقطه از منزل می‌تواند زیبایی و جذابیت خاصی را ایجاد کند.

⚡️به همین منظور استفاده از آینه‌های دکوراتیو در نقاط مختلف خانه از جمله فضاهای بسته، ستون‌ها و تورفتگی‌ها می‌تواند انعکاسی از نور و روشنایی را در منزل شما ایجاد کرده و زیبایی را در منزل شما به اوج خود برساند.

 

????????????????????????????

 

 

 

 

آموزش طراحی دکوراسیون داخلی , رشته طراحی دکوراسیون داخلی , درآمد شغل طراحی دکوراسیون داخلی , تیم طراحی دکوراسیون داخلی , نرم افزار طراحی دکوراسیون داخلی , مراحل طراحی دکوراسیون داخلی , بازسازی و طراحی داخلی , دکوراسیون داخلی پذیرایی ,