طراحی و اجرای کناف، کاغذ دیواری و آسمان مجازی دکومد در میاندوآب

?طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی

?پی وی سیpvc ، کاغذ دیواری، پارکت

?کناف تایل 60*60 ، آسمان مجازی

?دکوراسیون داخلی

✨دکوراسیون داخلی امری تخصصی است و باید توسط کارشناسان و متخصصین امر انجام گیرد. ما سال‌هاست که در زمینه دکوراسیون فعالیت داریم و توانسته ایم رضایت مشتریان را جلب کنیم

✨پیکره و روح هر فضایی در جهان هستی، به نوع چینش و ترکیب بندی اجزاء آن وابستگی مطلق دارد. طراحی دکوراسیون و معماری داخلی شور و اشتیاق و آرامش را با استفاده از تکنیک ها و سبک های متعدد و طراحی های خلاقانه به کوچکترین و بی روح ترین فضاها باز می گرداند. پیکره و روح هر فضایی در جهان هستی، به نوع چینش و ترکیب بندی اجزاء آن وابستگی مطلق دارد. طراحی دکوراسیون و معماری داخلی شور و اشتیاق و آرامش را با استفاده از تکنیک ها و سبک های متعدد و طراحی های خلاقانه به کوچکترین و بی روح ترین فضاها باز می گرداند.

?کناف

✳️بطور کلی کناف یک صفحه روکش دار از جنس گچ است که می‌توان آن را نسل جدیدی از گچکاری بر شمرد. زیرا تمامی فعالیت‌های ساختمانی وابسته به گچ و بعضی متریال‌های دیگر کناف قابل انجام است. یک سری مزایای جدید افزوده شده به استفاده از گچ در ساخت و ساز مثل بالا رفتن سرعت کار، قابلیت تنوع بیشتر در طراحی داخلی، امکان اجرای طرح‌های مختلف روی سقف‌های از جنس کناف، ترکیب نور و رنگ و انواع روش‌های کاربردی دکوراسیون و … در کناف به راحتی قابل انجام است.

✳️کناف در واقع به ساخت و ساز بدون آب گفته می‌شود. یکی از جدید ترین مصالح ساختمانی است که در ایجاد سقف کاذب بسیار نقش دارد.

✳️سقف کاذب کناف جایگزینی با قابلیت‌های فراوان برای سبک‌های قدیمی گچ بری و یا استفاده از دیگر مصالح برای سقف می‌باشد. با استفاده از سقف کاذب کناف دست شما برای اجرای سریع و متنوع طراحی سقف با به کارگیری روش‌های مختلف دکوراسیون مانند رنگ آمیزی کناف سقف، به کارگیری کاغذ دیواری بر روی کناف در سقف ایجاد می‌شود

?آسمان مجازی

?ویژگی و مزیت آسمان مجازی عبارت است از: امکان عبور نور را از خود دارند. امکان چاپ انواع طرح ها را بر روی آن و همچنین امکان استفاده در مناطق مرطوب را داشته و به صورت تایل های 60*60 و تکه تکه بر روی سطح مورد نظر نصب میشود. اگر محیط مورد نظر شما از قبل پروفیل های مربوط به تایل سقف کاذب را داشته باشد، شما تنها کافی است تا این متریال دکوراتیو طرح آسمان را بر روی پروفیل ها جای گذاری نمایید. البته اگر سقف شما دارای باکس کناف نیز باشد میتوان این تایل های طرح آسمان را بر روی آن جایگذاری کرد.

?همچنین این محصول از نظر تولید و کیفیت جنس به دو دسته ی اصلی تقسیم بندی میشود که شامل سقف آسمان مجازی چاپی و استیکری میشود.

به مدیریت : افشین رشیدیان

شماره تماس :

09305065772

 

 

 

 

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی دکومد در میاندوآب , دکوراسیون داخلی  , کاغذ دیواری , پارکت  , کناف تایل 60*60 , آسمان مجازی  , پی وی سی ,