Address & Contact

Our Address

شیراز ، معالی آباد ، متری بهاران ، نبش کوچه هفت ، پلاک

تولید انواع پنل های سه بعدی شاون در شیراز

?تولید و توزیع و اجرا و نصب پنل های سه بعدی و ارسال به سراسر کشور

?اگر به دنبال تغییر دکوراسیون داخلی و طراحی چیدمان خانه، محل کار و فضای زندگی خود هستید، ما تجربه ای متفاوت از خلق فضا و کیفیت زندگی را برایتان فراهم می کنیم. شما سبک طراحی و سلیقه‌ای که بیشتر می‌پسندید را انتخاب نموده، بودجه مورد نظرتان را تعیین می کنید. سپس بر‌اساس خواسته های شما و نوع بسته‌طراحی انتخاب شده، چند ایده اولیه توسط معماران و طراحان ما ارائه می‌شود

?طراحی دکوراسیون داخلی امری تخصصی است و باید توسط کارشناسان و متخصصین امر انجام گیرد. ما سال‌هاست که در زمینه طراحی دکوراسیون منازل، ادارات و… فعالیت داریم و توانسته ایم رضایت مشتریان را جلب کنیم

پنل های سه بعدی

?پنل های سه بعدی یکی از سریع ترین روش ها برای ایجاد تغییری چشمگیری در دکوراسیون هستند و کاربرد زیادی در پوشش دیوار فضاهای تجاری و اداری و مراکز همایش دارند.

?برجستگی طرح‌ های پنل سه‌ بعدی در حدود ۱ تا ۴ سانتیمتر است. دیوارپوش های سه بعدی پنل های مدولاری هستند که می توانند به جای رنگ و کاغذ دیواری برای پوشش دیوار مورد استفاده قرار گیرند و سرعت اجرا وآماده سازی بسیاری بالایی سبت به سایر گزینه های رایج دارند.

?پنل های سه بعدی با یک نورپردازی ساده جلوه و جذابیت زیادی را برای فضای دکور شده فراهم می کنند و بیشتر آنها ضد آب و قابل شستشو هستند و عمر نگهداری بالایی دارند.

 

?در صورتی که به دنبال ایده ای جدید برای طراحی داخلی باشید، می توان گفت پنل های دیواری سه بعدی از سری پنل های بافت دار و دکوراسیونی هستند که به همراه الگو هایی حجاری شده بر روی سطح آنها به فضا شور و هیجان می بخشند. دیواری که با پنل های دیواری سه بعدی دکور شده است تاثیری شگرف همراه با القای حسی معمارانه به فضا با حد اقل هزینه را به وجود می آورد.

?طراحان داخلی بر این باورند که یک فضا بایستی یک نقطه ی کانونی و مرکزی برای جلب توجه داشتهباشد. برای این منظور، استفاده از پنل های سه بعدی جهت پوشش دیوار یکی از راه های پیشنهادی است. این محصولات به طور گسترده در فضاهای درونی تجاری و مسکونی کاربری دارند اما در صورتی که این پنل ها از پلیمر ضد آب ساخته شده باشند، می توانند قابل استفاده در فضاهای بیرونی نیز باشند.

?پوشش این پنل های سه بعدی از مصالح مختلف می باشد و نکته ی مشترک در نصب این پنل ها قابلیت نصب آسان به صورت DIY (خوتان نصب کنید) است. در ادامه به معرفی برخی از این پنل ها با مصالح مختلف پرداخته شده است.

?دیوارپوش سه بعدی راه کاری آسان برای پوشاندن دیوارهای قدیمی و تکراری منزل شما است نوآوری که اکثر صاحبان خانه نمی دانند. پنل یا دیوار پوش سه بعدی دارای سطح کاملا ۳D و ضخامت ۱ تا ۴ سانتی متر متناسب با طرح مورد استفاده متغیر است. انواع دیوارپوش سه بعدی که قبلا تنها در سالن ها و هتل ها و دکوراسیون بوتیک های فانتزی یافت می شدند، به آرامی مسیر خود را به دکوراسیون خانه می رسانند تا پوشش های شگفت انگیز و زیبا به دیوارهای آشپزخانه، اتاق نشیمن و اتاق خواب ها اضافه کنند.

?انواع دیوارپوش سه بعدی به شما کمک می کنند که یک موضوع مشخص را در فضای خود قرار دهید. بسته به سبک طراحی که شما انتخاب می کنید، می تواند پست مدرن، مدرن، معاصر، آرت دکو، و یا در مورد هر چیز دیگری که تصور کنید باشد. غیر از سبک طراحی ویژگی های زیر در اکثر پنل های سه بعدی می تواند مشترک باشد:

?نصب آسان پنل سه بعدی بر روی دیوارهای موجودعایق صوتی و حرارتیقابلیت شستشوقابلیت رنگ پذیریقابلیت درز پذیریبسیار سبک و قابلیت نصب آسانبسته به نوع پنلی که شما انتخاب می کنید، شما می توانید از خواص آکوستیک، زیست تخریب پذیر و مقاوم در برابر آتش استفاده کنید.آنها فقط با استفاده از پارچه خیس یا مرطوبت تمیز می شوند. در واقع، توصیه می شود از مواد شیمیایی خشن و ساینده جلوگیری کنید.زیبا و جذاب هستند با نورپردازی صحیح زیبایی آن ها چند برابر می شود

 

 

جنس دیوارپوش های سه بعدی از چیست؟

دیوارپوش های سه بعدی از دو متریال بیس تشکیل شده اند:

?الیاف طبیعی: پسماندهای چوب، پودر چوب، تراشه های چوب، تفاله نیشکر، بامبو، الیاف نارگیل، پوسته برنج، ساقه پنبهپلیمرها: PVC اصل و PVC بازیافت شده.

?عایق صدا ؛ از دیگر مزیت های آن به حساب می آید و علت آن، وجود حفره در فوم داخل دیوارپوش سه بعدی است. اگر شما بعد از نصب این پانل دیواری سه بعدی پشیمان شده و خواهان نصب آن در منطقه ی دیگری باشید، این مژده را به شما میدهیم که امکان جدا سازی و نصب مجدد در منطقه ای دیگر و یا تغییر چینش را نیز دارا میباشد. همچنین دارای فضا برای عبور سیم کشی و تاسیسات در پشت دیوارپوش سه بعدی نیز وجود دارد

?اگر بخواهیم به موارد ایمنی دیوار پوش سه بعدی بپردازیم ،میتوان به کند سوز بودن آن نیز اشاره نماییم. به عبارت دیگر قابلیت اشتعال ندارد و در صورت آتش گرفتن بسیار کند میسوزد و دود بسیار کمی را از خود تولید میکند.همچنین به دلیل نرمی و سبکی این متریال در صورت سقوط کردن هیچ خطری افراد را تهدید نخواد کرد و میتواند دیوارپوش مناسبی برای محیطهایی همچون مهدکودک و مکانهایی از این دست همچون اتاق کودکان و … باشد.

?انعطاف پذیری بالای این محصول باعث میشود که این پانل های سه بعدی را در هر مکانی به راحتی نصب نمایید. مثلا مناطقی که کمی قوس دارند ؛ دیوار پوش سه بعدی میتواند این انعطاف را داشته باشد.همچنین به دلیل قابلیت ارتجاعی بالا ، تحت فشار و ضربه و همچنین خم بودن به مدت طولانی تغییر شکل نداده و از سطح کیفی آن کم نمیشود.

استحکام دیوارهای سه بعدی امکان عملیات نصب را آسان می‌نماید زیرا:

?خم شدن و شکستن دیوارها رخ نمی‌دهد.برای حفظ دیوارها در وضعیت مورد نظر نیروی زیادی لازم است.نصب درب و پنجره‌ها آسان می‌باشد.نصب وسایل مورد نیاز از تشکیل لوله‌های آب و برق و غیره ساده و سریع می‌باش

 

 

پنل سه بعدی بتنی (Concrete Panels):

?پنل های بتنی سه بعدی به راحتی برش داده شده و نصب می شوند. این محصول راهکاری ساده به جهت خلق محیطی معاصر و ایجاد نمایی زیبا از بتن فراهم می کند. این محصول از پنل های کامپوزیت معدنی شکل گرفته است و دقیقا شبیه به بتن واقعی می باشد. پنل های بتنی به طور کامل در کنار یکدیگر تثبیت شده تا سازه ای مدرن روی دیوار شکل دهند

 

پنل سه بعدی پلیمری (Polymer Panels):

?این محصول برای نصب در فضاهای درونی و بیرونی مناسب است. طرح های مورد استفاده در این محصول با الهام گرفتن از اشکال طبیعی و ارگانیک تشکیل یافته اند. پنل های سه بعدی پلیمری نوع جدیدی از دکوراسیون را به ارمغان می آورد و در معماری مدرن مشارکت کرده و ادراکات افراد از سطوح را افزایش می دهد.

?سبک وزن است،نصب آسان دارد،ضد آب است،قابلیت تمیز کردن آسان دارد،عایق صوتی و حرارتی است.

 

پنل سه بعدی چوبی (Stack Panels-Wood Panels):

?نوعی از پنل های سه بعدی از جنس چوب طبیعی هستند. برش ها و طراحی های مدرن این محصول آن را برای دکوراسیون داخلی و طراحی مبلمان بسیار مناسب و ایده آل کرده است

 

 

دیوارپوش سه بعدی گچی

?دیوارپوش های گچی می توانند در طرح های بسیار مختلف تولید و قدرت رنگ آمیزی به رنگ های مختلف را دارند. این پنل دیواری ارزان و غیرقابل اشتعال است و تنوع طرح بسیار بالا دارد. ویژگی اصلی دیوارپوش گچی این است که با نقش و نگار مختلف و در طرح های ریز پاسخگو است و بخاطر نصب آسان و سبکی و قیمت مقرون به صرفه بسیار محبوب است. ایراد دیوارپوش سه بعدی گچی مقاومت کم آن ها در برابر ضربه است.

 

دیوارپوش چرمی سه بعدی

?این نوع پنل های چرمی روند جدیدی در دکوراسیون و دیوارپوش ها هستند. این محصول از چرم PU که نوعی چرم مصنوعی مرغوب است تشکیل شده است. یک لایه ی رویی پلی اورتان بر روی این پنل ها قرار گرفته که خاصیت غیر قابل اشتعال دارد. دیوارپوش چرمی سه بعدی بافت ثابتی دارد و به راحتی تمیز می شود و برای سبک کلاسیک و فضاهای ادارای و لابی ها گزینه مناسبی است.

?به دلیل پوشش چرمی این محصول، تمیز کردن آن کار بسیار راحتی است. شما میتوانید با هر نوع ماده ی شوینده دیوار پوش سه بعدی را تمیز نمایید. همچنین به دلیل مواد به کار رفته در این پانل دیواری، عایق رطوبت نیز محسوب میشود. پس شما به راحتی در هر منطقه ای که زندگی میکنید میتوانید از این محصول در دکوراسیون داخلی خود استفاده نمایید. از دیگر مزیت های دیوارکوب سه بعدی نصب بسیار آسان آن است. این متریال به راحتی در هر محلی که مد نظرتان است بدون زیر سازی قابل اجرا میباشد.

?عایق صدا ؛ از دیگر مزیت های آن به حساب می آید

 

 

پنل سه بعدی دیواری PVC:

?این پنل سه بعدی از جنس پلاستیک PVC بسیار مقاوم استبر اساس سلیقه ی افراد قابل رنگ آمیزی است،سبک وزن استبه راحتی قابل برش است،نصب آسان دارد،ضد آب و ضد قارچ است،برای هر دو فضاهاهای درونی و بیرونی قابل استفاده اس،مناسب برای فضاهای تجاری و مسکونی،زیبا با طرحی معاصر و تاثیری ماندگار.

?دیوارپوش پی وی سی به دو صورت پنل های افقی و پنل های عمودی تولید میرشوند که اصولا برای پوشش دیوار از پنل های عمودی استفاده می شود. پنل های PVC قابل نصب بر روی هر نوع سطح هستند. تنها نحوه نصب آنها ممکن است کمی متفاوت باشد. مثلا قبل از نصب این دیوارپوش بر روی سطوح ناهموار، استفاده از یک لایه زیرساز چوبی الزامی می باشد اما در سطوح هموار به راحتی می توان پنل ها را روی سطح نصب کرد.

?پنل های دیواری دکوراتیو اصولا ضد آب هستند و تمیز کردن و مراقبت از آنها کار بسیار آسانی می باشد. آنها پوششی ایده آل برای سقف و دیوارهای حمام، سرویس بهداشتی، آشپزخانه، زیرزمین، گاراژ و دیگر مکان های ساختمان هستند. پوشش سقف و دیوار PVC علاوه بر ویژگی ضد آب بودن, در تنوعی از طرح های دکوراتیو عرضه می شوند و از نظر زیبایی قابل قبول هستند. این دیوارپوش ها از پنل های خیلی براق و بدون لاک گرفته تا پنل های چاپ شده با طرح چوب و سنگ مرمر عرضه می شوند. با پیشرفت علم و تکنولوژی امکان چاپ پنل هایی با تصاویر نیمه واقعی با وضوح تصویر بالا فراهم شده است.

?دیوارپوش PVC یکی از انواع دیوارپوش است که بهترین روش برای مراقبت و نگهداری از دیوار به شمار می آید. دلایل بسیاری برای انتخاب این نوع دیوارپوش وجود دارد اما از مهمترین آنها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

?صد در صد ضد آب بوده و برای استفاده در حمام و سرویس بهداشتی بسیار مناسب می باشند.به راحتی با یک دستمال و ماده تمیز کننده می توان آن را تمیز و براق نمود.در طرح های متنوعی عرضه می شوند.قابلیت نصب در کوتاه ترین زمان ممکن را دارد.علاوه بر اینکه مانند یک عایق صوتی عمل می کند, از نفوذ گرما و سرما نیز جلوگیری می کند.دیوار پوش PVC باعث سبک سازی سازه می شود و آسیب های ناشی از زلزله را کاهش می دهد.

قیمت دیوارپوش پی وی سی

?همان طور که می دانید، دیوارپوش ها بر اساس جنس و نوع طراحی قیمت های متفاوتی دارند. به طور کلی می توان گفت دیوارپوش های پی وی سی با توجه به مزایای آن ها، از قیمت مناسبی نسبت به سایر دیوارپوش ها برخوردار هستند. قیمت این دیوارپوش ها با توجه به کیفیت متریال به کار رفته در آن ها، طرح و برند محصول می تواند متفاوت باشد.

اجرای دیوارپوش پی وی سی

?دیوارپوش های PVC در دسته دیوارپوش هایی هستند که نصب آن ها آسان می باشد و امکان نصب آن ها بر روی انواع سطوح امکان پذیر می باشد. آن چه که قبل از نصب دیوارپوش های پی وی سی باید در نظر داشت، اجرای یک زیرسازی مناسب می باشد. اجرای زیرسازی مناسب سبب می شود، دیوارپوش های PVC با استحکام بیش تری بر روی دیوار نصب شده و در مقابل ضربه های احتمالی مقاومت بیش تری از خود نشان دهند.

 

?????????????????????

نکات پایانی

?به طور کلی می توان گفت، دیوارپوش های پی وی سی یکی از پرطرفدارترین انواع دیوارپوش هایی هستند که می توان در دکوراسیون داخلی از آن ها استفاده کرد. این دیوارپوش ها در کنار زیبایی از قیمت مناسبی نیز برخوردار بوده و مقرون به صرفه می باشند. علاوه بر آن با توجه به ویژگی های ساختاری آن ها امکان استفاده از این دیوارپوش ها در قسمت های مختلف خانه نیز امکان پذیر می باشد.

به مدیریت : امیر دیزجانی

 

 

 

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی در شیراز  , دکوراسیون داخلی  , تولید انواع پنل های سه بعدی در شیراز , پنل سه بعدی  ,  قیمت پنل سه بعدی , اجرا و نصب پنل های سه بعدی , دکوراسیون داخلی شاون  ,