Address & Contact

Our Address

اردبیل،مابین فلکه علی آباد و اداره پست،روبروی میراث فرهنگی،نبش خیابان گلها

پخش کاغذ دیواری،پارکت،کناف و اجرای آسمان مجازی در اردبیل

✨اجرای انواع خدمات دکوراسیون داخلی

✨پخش کاغذ دیواری،پارکت،کناف بصورت عمده و خرده

❇️داشتن منزلی زیبا و آرامش بخش با دکوراسیون داخلی خاص و باب میل، یکی از ایده آل‌‌‌های انسانها در زندگی روزمره می‌باشد و دستیابی به چنین فضایی دور از ذهن نیست.

❇️داشتن این چنین فضایی شاید در لغت بسیار ساده به نظر برسد ولی در واقعیت چندان ساده هم نیست. ایجاد فضاهای متناسب چه از نظر ابعاد و چه از نظر رنگ و حجم نیاز به دقت و ریزبینی خاص خود دارد.

❇️انتخاب به جای مصالح و متریال و توجه ویژه به پایداری آن مستلزم استفاده از نیروی انسانی کارآمد همراه با دانش فنی روز دنیا است و به تجارب فراوانی نیاز دارد.

?مزایای کاربرد سقف کاذب کناف

?کناف در برابر زلزله بسیار مقاوم بوده و از ایمنی بالایی برخوددار است.

?کاربرد کناف در سقف کاذب و دیگر قسمت‌های ساختمان با سرعت اجرای بالا و راحتی انجام کار همراه است.

?کناف وزن کمی‌دارد و هزینه حمل و نقل آن پایین است.

?یک عایق صوتی و حرارتی مناسب به حساب آمده و بر افزایش سطح مفید زیر بنا نیز تاثیر مثبت دارد.

?کناف دارای قابلیت بالایی برای اعمال طرح‌های متنوع در دکوراسیون داخلی بوده و در تغییر فضاهای قدیمی‌به جدید پتانسیل کاربردی بالایی دارد.

?کاربرد راحت کناف نیاز به نیروی کاری بیشتر را کاهش داده و با قابلیت بازیافت معادل ۷۵ درصد مصالح به کاهش نخاله‌های ساختمانی کمک می‌کند.

?کناف برای نصب انواع لوستر و چراغ یا دیگر خدمات وابسته به انواع تاسیسات امکان عبور راحت از بین فضاهای ایجاد شده را دارد.

?امکان دسترسی راحت به تاسیسات ساختمانی پنهانی را ایجاد کرده و در استفاده بهینه از منابع زیست محیطی تاثیر مثبتی دارد.

?امکان رنگ پذیری بالای کناف دست طراحان اخلی را برای استفاده از رنگ‌های مختلف برای رنگ آمیزی سقف کاذب با کناف باز گذاشته است.

?کاغذ دیواری

رنگ کاغذ دیواری از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. این رنگ یک کاغذ دیواری است که مشخص می‌کند که آیا شما با توجه به طراحی داخلی فضای مورد نظرتان، می‌توانید آن را انتخاب کنید و یا باید به دنبال نمونه‌‌‌های دیگری باشید. کاغذ دیواری‌ها از حیث رنگ در دسته‌‌‌های ذیل قرار می‌گیرند:

⚡️کاغذ دیواری با رنگ کاملا فانتزی
⚡️کاغذ دیواری با رنگ غیر فانتزی
⚡️کاغذ دیواری با رنگ‌‌‌های روشن
⚡️کاغذ دیواری با رنگ‌‌‌های متنوع
⚡️کاغذ دیواری با رنگ تیره
⚡️کاغذ دیواری با رنگ‌‌‌های کلاسیک و …

هر کدام از کاغذ دیواری‌‌‌های فوق الذکر دارای کاربرد خاصی بوده که در هنگام خرید کاغذ دیواری باید مد نظر قرار دهید. توجه به این امر لازمه انجام یک خرید مطمئن و اصولی است.

به مدیریت:جعفر محمدی

 

 

 

دکوراسیون داخلی , دیوارپوش , آسمان مجازی , کناف , پخش کاغذ دیواری در اردبیل , دکوراسیون داخلی شیک هوم در اردبیل , اجرای انواع تزئینات داخلی ساختمان در اردبیل , پخش پارکت و کناف در اردبیل , هزینه اجرای تزئینات ساختمان در اردبیل ,