Address & Contact

Our Address

تهران

Telephone

طراحی و اجرای نمای کامپوزیت و شیشه و تابلو تبلیغاتی گروه مهندسی نماکاران مدرن

⚜️ طراحی ، اجرا  و نصب نمای کامپوزیت ، شیشه سکوریت و انواع شیشه

⚜️ چوب ترموود ، سنگ و سرامیک خشک ، حروف چلنیوم

⚜️ نصب و طراحی انواع تابلوهای تبلیغاتی ، شیشه فریم لس

⚜️ دارای اکیپ مجرب⚜️

⚜️ گروه مهندسی نماکاران مدرن با سابقه درخشان در امور طراحی، ساخت و اجرای تابلوهای تبلیغات محیطی با جدید ترین متد روز دنیا در خدمت شما مشتریان گرامی‌میباشد.⚜️

⚜️ گروه مهندسی نماکاران مدرن با بهره گیری از توان بالای طراحان گرافیست بهترین طرح‌ها را برای شما خلق میکند و به شما ارائه می‌دهد و مهندسان و مجریان توانمند ما را برای شما به بهترین شکل ممکن و به نحو احسن اجرا می‌نمایند.

⚜️ کیفیت برتر در پروژه‌‌‌های مختلف تابلو سازی و رضایت مشتریان از امتیازات گروه مهندسی نماکاران مدرن است.

⚜️ نصب نمای کامپوزیت به روش های مختلفی انجام میگیرد. به طور کلی نمای کامپوزیت بیشتر برای ساختمان های اداری، تجاری، پالایشگاه ها و فرودگاه ها و پمپ بنزین و… استفاده میشود .به جهت اهمیت آن در باز سازی نمای ساختمان و همچنین کاربرد ضد زلزله و بعضاً بدلیل خاصیت عایق بودنش، نوع و نحوه اجرای آن بسیار مهم میباشد.

⚜️ مهم ترین نکته در نصب نمای کامپوزیت توجه به اسم خارجی این محصول میباشد که ترکیب سه کلمه aluminum composite panel میباشد و این بدین معنی است که سازنده اولیه این محصول تاکید بر ساخت و نصب این ورق ها بصورت پانل یا همان کاست های شیار خورده داشته است .

⚜️ نصب نمای کامپوزیت در ایران به روش های مختلفی انجام میگیرد که متاسفانه همه روش ها استاندارد نیستند . در زیر به شرح کامل این روش ها مفصلا پرداخته میشود.

⚜️ اما نکته مهم در نصب نمای کامپوزیت و بازسازی نمای ساختمان زیر سازی و یا همان شاسی کشی فلزی و نحوه اتصال آن در ساختمان های اسکلت فلزی و ساختمان های بتنی است.

⚜️ کامپوزیت های پانل شده با زیر سازی فلزی و آلومینیومی به اسکلت ساختمان متصل میشود. مرحله بعد از زیر سازی نصب کامپوزیت نما میباشد.

مدیریت : آقای فرشاد حسینی نژاد

تابلوسازی , تابلوساز , چلنیوم , کامپوزیت , حروف پلاستیک , حروف برجسته , ملزومات تابلوسازی ,  شرکت تابلوسازی , کارگاه تابلو سازی , تابلوهای تبلیغاتی , نمای کامپوزیت , نمای کامپوزیت چیست ,