سنگ تراشی نمونه در اراک

⚡️انجام برش سنگ و سرامیک و ابزار قاشقی ⚡️
⚡️اجرای صفر تا صد نما رومی پذیرفته میشود⚡️
?تولید انواع صراحی ?

?یکی از مهم‌ترین مواردی که در طراحی ساختمان‌ به آن توجه می‌گردد، نمای خارجی آن است. هر اثر معماری نه تنها بر ساکنین یک ساختمان، بلکه بر فضاهای شهری نیز اثر می‌گذارد؛ از این رو نمای بیرونی ساختمان‌ها نقش بسیار مهمی را در ارزشمند ساختن یک بنا و همینطور خلق فضاهای شهری با کیفیت، بر عهده دارد. نماها سبک‌های مختلفی را شامل می‌شوند.

?نمای رومی طرفداران بسیاری دارد چرا که احساس کاخ نشینی را برای ساکنین اینگونه ساختمان‌ها القا می‌نماید. این شیوه از طراحی نما به دلیل داشتن جزئیات متعدد و استفاده از سنگ‌ها و عناصر زینتی فراوان، در میان بافت متراکم مسکونی، بسیار شاخص گردیده و نظر هر رهگذری را به خود جلب می‌نماید و این دقیقا همان هدفی است که سازندگان و دوستداران این سبک از طراحی نما به دنبال آن هستند.

?المان های رایج بکار برده شده در نما رومی در ایران

?ستون‌های کوتاه تزئینی
?استفاده از ستون‌های با سطح مقطع دایره به‌جای چندضلعی
?سرستون‌ها و کله‌ گاوی‌ها
?انواع کتیبه، گلویی‌ها، هلال، قاب پنجره
?قوس‌های بزرگ همراه با نقشه‌های ظریف برجسته
?علاوه بر این بسیاری از ستون های کار شده در نما کاذب هستند و صرفا کاربرد تزئینی دارند.

?صراحی

⚜️صراحی سنگی جزو یکی از زیبا ترین اجزایی است که در نمای بیرونی ویلا یا ساختمان ها استفاده می شود. با توجه به شکل و جنس و شیوه ی نصب دارای تنوع بسیار زیادی می باشند. با توجه به مناسب بودن قیمت صراحی سنگی می شود این محصول را جزو پر کاربرد ترین محصولات نمای سنگی ساختمان سازی شمرد.

به مدیریت : محمد فاضلی و حمید سلطانی

 

 

 

 

طراحی و اجرای نما رومی در اراک ,  اجرای نما رومی , ابزار و برش سنگ و سرامیک در اراک  , برش سنگ و سرامیک  ,  ابزار قاشقی  , تولید انواع صراحی در اراک  , اجرای صفر تا صد نما رومی  ,