ارائه کننده درب های پی وی سی و ضد حریق و ضد سرقت کابینت آشپزخانه تاپس در سیرجان

✅ارائه کننده انواع کابینت پولیشی ممبران و منحنی

✅یکی از مهم‌ترین بخش‌های خانه، چه از لحاظ کاربردی و چه از لحاظ زیبایی و دکوراسیون منزل، آشپزخانه است؛ که هم در زیبایی خانه تأثیرگذار است و هم مکانی است که اکثر کارهای خانه در آن انجام می‌شود و نیاز به ابزارهای مهم در آن است. کابینت‌های دکور آشپزخانه از جنس‌های مختلفی ساخته می‌شوند و هرکدام از آن‌ها دارای مزایا و معایبی هستند.

?کابینت پولیشی

?کابینت پولیشی به کابینتی می‌گویند که جنس بدنه آن از رنگ پولیش ساخته شده باشد. و رنگ آن؛ مانند یک لایه ی شیشه ای به ضخامت سه میل بر روی بدنه ی مورد نظر قرار می گیرد. کابینت پولیشی در دسته‌ی کابینت‌های نئوکلاسیک قرار می‌گیرد. شما مشتریان عزیز باید قبل از طراحی و اجرا با توجه به دیزاین منزل خود طرح مورد نظرتان را انتخاب کنید.

 ?کابینت منحنی

?کابینت منحنی با نام دیگر کابینت هلال، از مواد اولیه MDF تشکیل می شود.  MDF خام پس از تغییر شکل، توسط لایه های مختلف از جمله  PVC ، پوشش داده می شود. بنابراین کابینت منحنی می تواند از انواع مختلفی مانند کابینت  MDF ، کابینت ممبران، کابینت های گلاس و سایر کابینت هایی که پایه ی اولیه آن ها ‌MDF خام است، تشکیل شده باشد.

?کابینت هلال یا منحنی انعطاف پذیری و کارایی بسیار بالایی در ساخت دارد و شما می توانید انواع آن را متناسب با زییایی و فضای آشپزخانه خود سفارش دهید. همچنین شما می توانید از این متریال، در ساخت درب کمد دیواری ها یا پیشخوان و کانتر آشپزخانه نیز استفاده کنید.

?کابینت ممبران

?معمولاً کابینت ممبران را با کابینت کلاسیک یکی می‌دانند اما درواقع کابینت ممبران می‌تواند هم به صورت کلاسیک و هم به صورت مدرن کار شود.

 

?اگر بر روی یک ام دی اف طرح‌های کلاسیک کار شود و بعد روکش ممبران شود طبیعتاً به آن کابینت کلاسیک میگویند و اگر به صورت ساده روکش شود می‌توان در کار مدرن از آن استفاده کرد.

?این کابینت دارای مدل‌های مختلف و دو نوع طرح روکش است. نوع اول هم مناسب طرح‌های کلاسیک و هم مناسب طرح‌های مدرن است، اما روکش‌های ضخیم‌تر و براق نیز وجود دارد که مخصوص کابینت ممبران مدرن است.

?با توجه به طرح و رنگ می‌توان از روکش‌های نوع اول در طرح‌های مختلف مدرن و کلاسیک کابینت ممبران استفاده کرد و روکش نوع دوم که ضخیم و براق است فقط در طرح‌های مدرن قابل استفاده است.

?به این نکته توجه کنید که این کابینت تأثیر زیادی در دکور آشپزخانه و زیبایی خانه دارند و از طرفی تنوع طرح در کابینت ممبران نسبت به بقیه جنس‌های کابینت بیشتر است

 

به مدیریت : مختار شهدادی

 

 

 

کابینت , ام دی اف , ترک , کابینت ممبران , ممبران , کلاسیک , کابینت کلاسیک , پرس , وکیوم , کابینت چرم , کابینت پولیشی , کمد دیواری , کمد , درب های ضد سرقت , درب های pvc , درب  ضد سرقت , درب ضد حریق , ضد سرقت ,