Address & Contact

Our Address

مشهد

Telephone

اجرای کاغذ دیواری،آسمان مجازی،دیوارپوش،کفپوش و سقف کاذب دکو مهر مشهد 

? طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی
? کابینت،ام دی اف هایگلاس،کلاسیک،پرده،کفپوش،کاغذ دیواری،دیوارپوش،سقف کاذب و آسمان مجازی 
?دلایل انتخاب کاغذ دیواری به جای رنگ‌آمیزی 

?در جواب باید بگوییم یکی از مهم‌ترین دلایل این است که طرح‌ها و رنگ‌هایی که به وسیله کاغذ دیواری می‌توان روی دیوار به وجود آورد، در حقیقت با نقاشی دیوارها غیرممکن است.رنگ‌آمیزی دیوارها کاری بسیار عالی و ایده‌آل است، اما به شرطی که تمایل به تک‌رنگ بودن دیوارها داشته باشید یا بخواهید از دو رنگ متفاوت با هم، اما ساده برای دیوار‌های مجاور استفاده کنید.

?اما اگر تمایل دارید طرح و نقشی خاص را با جلوه‌ای جذاب و متمایز بر دیوار داشته باشید یا منظره‌ای دیدنی را روی دیوار خانه خود ایجاد کنید، تنها راه، استفاده از کاغذ دیواری است؛ زیرا در صورتی که شما در زمینه هنر طراحی و نقاشی توانایی خوبی نداشته باشید، ایجاد طرح و نقش زیبا روی دیوار، مطمئنا از توان شما خارج خواهد بود، بنابراین اینجاست که کاغذ دیواری بهترین گزینه برای دکوراسیون است.

?کاغذ دیواری تیراژه هارمونی را می‌توان به نحوه‌های مختلف روی دیوارهای یک فضا نصب کرد. برای مثال می‌توان تمام دیوارها را با یک مدل کاغذ دیواری پوشش داد یا برای برجسته کردن نقطه کانونی، تنها یک دیوار اتاق را کاغذ دیواری کرد؛ هم‌چنین می‌توان برای هر دیوار، از کاغذ دیواری‌ با طرح‌های متفاوت استفاده کرد.

?هم‌چنین می‌توانید تنها نیمه پایینی دیوار را کاغذ کنید و نیمه فوقانی را با رنگی هماهنگ و مناسب رنگ‌آمیزی کنید؛ یا بالعکس، نیمه پایینی را با کاغذ دیواری طرح‌دار و نیمه فوقانی را با کاغذ دیواری ساده و با رنگی متناسب بپوشانید.

?سقف کاذب چیست؟

?سقف کاذب پوشش غیرباربری است که بعد از سقف سازه ای اجرا می‌گردد. نقش این سقف به عنوان یک عنصر معماری پوشاندن تاسیسات زیر سقف اصلی سازه، آکوستیک نمودن فضا، ایجاد حجم‌‌‌های دکوراتیو، جلوگیری از رطوبت و اتلاف دما، ایجاد بستر نورپردازی مدرن متناسب با فضا و … می‌باشد.

?از جمله مواردی که در انتخاب سقف کاذب برای فضاهای مسکونی، تجاری، اداری و … از اهمیت ویژه ای برخوردار است می‌توان به سبک بودن، دسترسی آسان به تاسیسات پشت سقف کاذب در صورت بروز اشکال تاسیساتی، عدم آسیب به ساکنین فضا در زمان وقوع حادثه اعم از زلزله، سیل و آتش سوزی و همچنین توجه به جذابیت‌‌‌های معماری این عنصر ساختمانی نظیر تنوع بافت و رنگ، قابلیت انعطاف پذیری در اجرا و …. اشاره کرد.

?ویژگی‌‌‌های کابینت کلاسیک 

?از ویژگی‌‌‌های کابینت کلاسیک حالت ویترینی بودن آن است. اغلب خانم‌ها علاقه دارند ظروف گران بها و تزئینی خود را در ویترین و در معرض نمایش بگذارند. کابینت‌‌‌های کلاسیک با درب‌‌‌های شیشه ای این امکان را فراهم می‌کنند که آشپزخانه ای زیبا و نمایشی داشته باشید.

?اصولاً درب کابینت‌‌‌های بالایی از جنس شیشه انتخاب می‌شوند، زیرا هم از نظر ایمنی کمتر در معرض آسیب قرار می‌گیرند و هم جلوه زیباتری به آشپزخانه بخشیده و قابل رویت نیز می‌باشند.

?با قرار دادن یک جزیره در وسط آشپزخانه ای که دکوراسیون آن بر اساس سبک کلاسیک طراحی شده می‌توان فضایی برای صرف نوشیدنی، تهیه و پخت غذا و مکانی برای نگهداری ظروف و مواد غذایی ایجاد نمود.

?آشپزخانه هایی که در طراحی آن‌ها از جزیره استفاده شده دکوراسیونی متفاوت و لوکس دارند که قابل مقایسه با آشپزخانه‌‌‌های معمولی نمی‌باشد.در ساخت این نوع کابینت می‌توان از یراق آلات برنزی و یا مسی رنگ استفاده کرد.

?کابینت کلاسیک به کابینتی گفته می‌شود که جنس آن از چوب و درب‌‌‌های آن برجسته و روی آن‌ها حکاکی شده باشد. این نوع کابینت نمایی سلطنتی دارد و روی دستگیره‌‌‌های فلزی آن، نقش و نگاری شده است.استفاده از این کابینت‌‌‌های کلاسیک فضایی نوستالژیک به دکوراسیون منزل می‌دهد و تداعی کننده یک آشپزخانه تمام چوب است.

?این نوع کابینت را هم می‌توان در آشپزخانه‌‌‌های کوچک و هم در آشپزخانه‌‌‌های بزرگ تعبیه کرد.نصب این کابینت‌ها به دلیل داشتن عمق و ارتفاع متنوع باعث بهینه سازی فضا آشپزخانه شده و در نتیجه می‌توان بهترین استفاده را از فضا نمود.از جمله مشخصات اصلی این نوع کابینت‌ها تاج و درب ابزار خورده و سرستون منبت کاری شده می‌باشد.

?کابینت ام دی اف (MDF):

?ورق‌‌‌های ام دی اف شبیه ملامینه هستند (ورقی با روکش ملامینه) اما با مغزی ای متفاوت. مغزی این ورق‌ها بجای نئوپان از جنس متریالی به نام ام دی اف می‌باشد که فشردگی بیشتری دارد. ام دی اف‌ها یکی از انواع کابینت‌ها می‌باشند که از ضایعات دور ریختنی چوب‌‌‌های دیگر درست شده و قادرند رنگ و شکل‌‌‌های متنوعی به خود بگیرند. این نوع از کابینت‌ها قادرند با هر سبک خانه ای هماهنگ شده و جلوه ای زیبا به آشپزخانه بدهند، از این رو در بین افراد خواهان بیشتری دارند.

?این نوع از کابینت‌ها در برابر رطوبت هوا مقاوم بوده و آسیب زیادی نمی‌بینند و به همین علت کاربرد آن‌ها در محیط آشپزخانه که هنگام آشپزی رطوبتش بالا می‌رود، مناسب است. علاوه بر ساخت کابینت، از این ترکیب در ساخت مبلمان، میز و صندلی، دکور و کف سازی اتاق‌ها نیز استفاده می‌شود. ام‌دی‌اف در برابر حرارت فوق‌العاده مقاوم بوده و عایقی مناسب در برابر صدا می‌باشد.

به مدیریت:عطاران 

چندنمونه از پوسترهای طرح گل

 

چند نمونه پوستر طرح حیوانات

 

چند نمونه پوستر طرح مینیاتور

 

چندنمونه پوستر طرح منظره

 

طرح برج وساختمان
طرح نستعلیق

 

نمونه های از پرده زبرا

 

آیینه دکوراتیو

 

پرده پانچ

 

چند نمونه سندپلاست

 

کناف

 

چند نمونه از طرحهای آسمان مجازی

 

 

دکوراسیون داخلی در مشهد , کاغذ دیواری در مشهد , آسمان مجازی در مشهد , دیوارپوش در مشهد , کفپوش در مشهد , سقف کاذب در مشهد ,  کابینت ام دی اف در مشهد , کابینت هایگلاس در مشهد , کابینت کلاسیک در مشهد , مشاغل ساختمانی , هزینه اجرای دکوراسیون داخلی در مشهد , دکور منزل , کابینت , کفپوش , کاغذ دیواری , دکوراسیون داخلی عطاران , اجرای کابینت عطاران ,