طراحی تخصصی دکوراسیون داخلی منزل عمارت جدید در کرمانشاه

?اجرای انواع خدمات:?

?طراحی دکوراسیون داخلی

?آسمان مجازی

?کناف

?کف پوش

?لمینت

?دیوارپوش

?سقف کاذب

?آینه دکوراتیو

?قرنیز

❇️داشتن منزلی زیبا و آرامش بخش با دکوراسیون داخلی خاص و باب میل، یکی از ایده آل‌‌‌های انسانها در زندگی روزمره می‌باشد و دستیابی به چنین فضایی دور از ذهن نیست.

❇️داشتن این چنین فضایی شاید در لغت بسیار ساده به نظر برسد ولی در واقعیت چندان ساده هم نیست. ایجاد فضاهای متناسب چه از نظر ابعاد و چه از نظر رنگ و حجم نیاز به دقت و ریزبینی خاص خود دارد.

❇️انتخاب به جای مصالح و متریال و توجه ویژه به پایداری آن مستلزم استفاده از نیروی انسانی کارآمد همراه با دانش فنی روز دنیا است و به تجارب فراوانی نیاز دارد.

?مزایای کاربرد سقف کاذب کناف

?کناف در برابر زلزله بسیار مقاوم بوده و از ایمنی بالایی برخوددار است.

?کاربرد کناف در سقف کاذب و دیگر قسمت‌های ساختمان با سرعت اجرای بالا و راحتی انجام کار همراه است.

?کناف وزن کمی‌دارد و هزینه حمل و نقل آن پایین است.

?یک عایق صوتی و حرارتی مناسب به حساب آمده و بر افزایش سطح مفید زیر بنا نیز تاثیر مثبت دارد.

?کناف دارای قابلیت بالایی برای اعمال طرح‌های متنوع در دکوراسیون داخلی بوده و در تغییر فضاهای قدیمی‌به جدید پتانسیل کاربردی بالایی دارد.

?کاربرد راحت کناف نیاز به نیروی کاری بیشتر را کاهش داده و با قابلیت بازیافت معادل ۷۵ درصد مصالح به کاهش نخاله‌های ساختمانی کمک می‌کند.

?کناف برای نصب انواع لوستر و چراغ یا دیگر خدمات وابسته به انواع تاسیسات امکان عبور راحت از بین فضاهای ایجاد شده را دارد.

?امکان دسترسی راحت به تاسیسات ساختمانی پنهانی را ایجاد کرده و در استفاده بهینه از منابع زیست محیطی تاثیر مثبتی دارد.

?امکان رنگ پذیری بالای کناف دست طراحان اخلی را برای استفاده از رنگ‌های مختلف برای رنگ آمیزی سقف کاذب با کناف باز گذاشته است.

?کفپوش

پوشش کف یا کفپوش اتاق در دکوراسیون داخلی از چنان اهمیت بالایی برخوردار است که کف اتاق را پایه اصلی اتاق می‌نامند.
بسیاری از دکوراتورها، دکور اتاق را بر مبنای پوشش کف انجام می‌دهند. هنگام انتخاب پوشش کف باید الگوهای رفت و آمد را نیز در نظر داشت. به‌طور معمول در مکان‌های پر رفت و آمد از کف‌پوش‌های سخت و بادوام و در جاهای کم ‌رفت و آمد از کف‌پوش‌های تزیینی استفاده‌ می‌شود.

?کفپوش لمینیت

laminate بسیار شبیه به کفپوش های چوبی است، اما کفپوش لمینت مانند کفپوش‌‌‌های چوبی تنوع بافت ندارند و تنها مشخصه متمایز کننده آنها رنگشان است.
موقع انتخاب کفپوش لمینت همانند انتخاب سایر کفپوش‌ها به یاد داشته باشید که رنگ کف منزل، پس زمینه و فونداسیون کل دکوراسیون شما خواهد بود. اگر مبلمان تیره دارید از کفپوش هایی با رنگ های روشن تر استفاده کنید و اگر مبلمان شما روشن است یک کفپوش با رنگ میانه یا تیره انتخاب مناسب تری خواهد بود. از نظر ضخامت انواع مختلفی از این کفپوش‌ها وجود دارد و با در نظر گرفتن بعد مقاومت و داوم بهتر است کفپوش های ضخیم تر را انتخاب نمایید و البته واکس زدن این کفپوش‌ها را نباید فراموش نمود.

?آینه کاری

?آینه کاری ایده ای زیبا برای دکوراسیون داخلی منزل است که با چسباندن تکه‌ها بزرگ و کوچک آینه به شکل‌‌‌های هندسی و گل و بته‌‌‌های زیباست که این هنر زیبا از هنر‌‌‌های ویژه هنرمندان ایرانی در دوره ساسانیان است.

?در هنر آینه‌کاری، هنرمند آینه‌کار با استفاده از شیشه و برش آن به اشکال متنوع، فضایی درخشان و زیبا در بناها می‌آفریند که از بازتاب نور در قطعات بی‌شمار آینه تشعشع، درخشش و زیبایی در تزیینات بناها ایجاد می‌شود و پوششی بسیار مناسب و زیبا برای تزیین بنا از نظر استحکام و دوام است.

به مدیریت:مجتبی پرویزی

https://www.instagram.com/hoseinmalekan.vila

 

?چند نمونه از پروژه های اجرا شده?

قبل از اجرا?

?????

بعد از اجرا?

????????????????

قبل از اجرا?

?????

بعد از اجرا?

????????????????

نمونه کار آسمان مجازی

 

??????????????

نمونه کار کناف

 

??????????????

نمونه کار دیوار پوش

??????????????

نمونه کار آینه های دکوراتیو

 

 

 

 

دکوراسیون داخلی , دکوراسیون داخلی در کرمانشاه , کف پوش , لمینت , پارکت , دیوارپوش , سقف کاذب کناف , آینه دکوراتیو , قزنیز , پرده های زبرا و بامبو , MDF , pvc , سقف های مشبک , طراحی کناف , اجرا و نصب کناف و آسمان مجازی در کرمانشاه , طراحی تخصصی دکوراسیون داخلی در کرمانشاه , نصب کناف در کرمانشاه و شهرهای اطراف , دکوراسیون داخلی عمارت جدید در کرمانشاه , طراجی و نصب کناف و آسمان مجازی عمارت جدید در کرمانشاه  ,